Ik hoop dat O'Sullivan deze frame wint en er dan even twee 147's tegen aangooit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:15 schreef kevin_ het volgende:
Denk het niet. Snooker kan tergend lang duren.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks. Had je imo ook zelf kunnen controleren
Hopelijk lukt het hem wel en haalt hij nog wat zelfvertrouwen uit zijn gouden medaille (ook al was dat een dubbel).quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer was goed!![]()
Maar dat is hij op zich wel vaker, ook in de laatste tijd (weliswaar niet zo goed als vandaag) alleen het niveau vasthouden is het probleem juist.
Ik vind het tot nu toe best een saai toernooi.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
6-2 Roddick, dat wordt een eitje lijkt me.
Ik heb niet bijster veel gezien, maar wat ik gezien heb is cool. Veel 5-setter krakers, veel comebacks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best een saai toernooi.
Uit die partij komt de volgende tegenstander van Federer als ik me niet vergis.quote:
Klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit die partij komt de volgende tegenstander van Federer als ik me niet vergis.
Ja, maar alle favorieten gaan door, behalve Fat Dave. Ik bedoel, ik twijfelde er niet echt aan of Murray gister ging winnen. Dat heb ik niet eerder gehad bij iemand die 0-2 in sets stond.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb niet bijster veel gezien, maar wat ik gezien heb is cool. Veel 5-setter krakers, veel comebacks.
quote:
quote:Maarja, in principe hebben beide heren speltypes die Federer niet in moeilijkheden brengen, maar dat was bij Blake ook zo.
dat vind ik leuker dan dat een of andere nobody wint en dan in de volgende ronde met 3x 6-0 eraf gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar alle favorieten gaan door, behalve Fat Dave. Ik bedoel, ik twijfelde er niet echt aan of Murray gister ging winnen. Dat heb ik niet eerder gehad bij iemand die 0-2 in sets stond.
Misschien wel, maar ik sla bij de volgende grandslamtoernooien de eerste week misschien welover. Ik vind het meestal pas leuk worden als de toppers tegen elkaar moeten. Wedstrijden als Belucci-Verdasco en Wawrinka-Seppi om maar wat te noemen zeggen me echt niks.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat vind ik leuker dan dat een of andere nobody wint en dan in de volgende ronde met 3x 6-0 eraf gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |