Ook kansloos, ik bedoelde Jackiequote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is Jack vd Voorn, zo mogelijk nog kanslozer.
Muller wint de 3e setquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een BP tegen, laatste stuiptrekkingen van Muller.
Ja, waardeloos. Ik wil Federer zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Muller wint de 3e set![]()
Klote Eurosport
Waar kijk je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
De outfit van Stepanek is zoals gewoonlijk weer waardeloos.
Kan die channelsurfing misschien standaard in de OP komen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:17 schreef TheGeneral het volgende:
Federer wel op channelsurfing
Edit: Eurosport weer terug![]()
Dat ging natuurlijk over de Stepanatorquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
"op een blauwe maandag heeft hij (Federer) gevreeën met Martina Hingis, maar dat is uitgegaan"![]()
Wat een onzin van die commentator
Zo, ongelooflijk stom van me ja.. Maar ik zag Federer in beeld dus dacht dat hij het over hem had..quote:
Zeker ja. Niveautje of 10 hoger dan tegen Alves.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Set Federer. Nog wat geluk in die laatste servicegame, had eigenlijk 0-30 moeten zijn maar door een foute call mocht Federer opnieuw serveren, waarna het hem wel makkelijk afging. Federer oogt wel redelijk scherp, trouwens.
Trek het je niet teveel aanquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo, ongelooflijk stom van me ja.. Maar ik zag Federer in beeld dus dacht dat hij het over hem had..
True, true.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:57 schreef XL het volgende:
[..]
Trek het je niet teveel aan
Het is gewoon lastig bij te houden wie er allemaal door Stepatron gescoort worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |