Alleen echt niet verwacht dat het onnodig puntverlies nu al zou zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk dat voor Van Basten dit seizoen toch weer een belangrijk leerjaar gaat worden. Dat betekent hier en daar weer de nodige beginnersfouten wat leidt tot onnodig puntverlies. Hopelijk dit seizoen dan wel genoeg punten overhouden om kampioen te worden.
Maar ik denk ook dat PSV het gewoon weer wordt, alle goede bedoelingen van Ajax ten spijt.
Vond ik juist niet, vanavond nog maar eens nakijken..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens het moment van van der Wiel was toch ook een dikke 100% strafschop maar Vink legde hem erbuiten terwijl de overtreding toch echt erbinnen werd gemaakt.
Half 11 geloof ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ik juist niet, vanavond nog maar eens nakijken..
Hoelaat zijn de samenvattingen trouwens, weet iemand dat?
Klopt, maar het is niet erg netjes om op de scheids te gaan zeiken na zo'n wanprestatie vind ik. Er stonden vandaag elf mongolen in het veld en het is aan hun te wijten dat er niet gewonnen is van Willem2.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens het moment van van der Wiel was toch ook een dikke 100% strafschop maar Vink legde hem erbuiten terwijl de overtreding toch echt erbinnen werd gemaakt.
om vervolgens weer keurig de CL mis te lopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja elke week een plekje klimmen en aan het eind van de rit staan we gewoon weer netjes 2e achter PSV...
ik snapte de basisopstelling ook niet. Maar deze prestatie is niet aan de trainer op te hangen, voetballen en inzet tonen moeten die gasten toch echt zelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef ASroma het volgende:
ach ik zie best wel kwaliteiten bij de meeste spelers, alleen het tactisch onbenul van Van Basten deed ons vandaag de das om.
Dat zeker 100% aan Ajax te wijten dit alleen begint het nu ook al met arbitrale dwalingen, deze was dan niet beslissend maar toch fucking irritant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet erg netjes om op de scheids te gaan zeiken na zo'n wanprestatie vind ik. Er stonden vandaag elf mongolen in het veld en het is aan hun te wijten dat er niet gewonnen is van Willem2.
Zal vanavond tijdens Studio sport wel te zien zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Wanneer komen de interviews met marco oid?
eens. Ik heb er alle begrip voor dat ze niet meteen als een geoliede machine voetballen, maar tegen zo'n tegenstander mag het gewoon niet fout gaan in de openingswedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok nu een eerlijkere analyse.
Van Basten heeft de afgelopen maand herhaaldelijk gezegt dat het een groeiproces is dat nog in volle gang bezig is, hij zegt dat we een jong team hebben waar veel potentie inzit en dat nog enorm moet wennen aan elkaar. Er zijn een aantal nieuwe jongens bij gekomen en een aantal weggegaan.
Maar verliezen van Willem2 kan gewoon niet, dat is onmogelijk en is alleen te bewerkstelligen als alles fout gaat wat maar fout kan gaan. Dit is gewoon een collectieve wanprestatie van zowel de basis spelers opgesteld door Marco als het wisselbeleid. Ik snap er iig ff geen reet meer van maar blijf tegen mezelf zeggen dat dit dan maar hoort bij een team met zoveel potentie
Juist. Al zet je Suarez in de goal en Stekelenburg linksbuiten, dan nog moet je gewoon van Willem II winnen. Het is weer zoals zo vaak de bekende SLAPPE HAP instelling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik snapte de basisopstelling ook niet. Maar deze prestatie is niet aan de trainer op te hangen, voetballen en inzet tonen moeten die gasten toch echt zelf.
Zit Bert Maalderink daar nog?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Wanneer komen de interviews met marco oid?
Laten we het er maar op houden dat we Pietertje vandaag niet mee hadden inderdaad. Maar dan nog horen wij met twee vingers in de neus van fucking w2 te winnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat zeker 100% aan Ajax te wijten dit alleen begint het nu ook al met arbitrale dwalingen, deze was dan niet beslissend maar toch fucking irritant.
Sulejmani heeft ook erg weinig ballen geraakt ondanks zijn prima goal maar dat was ook wel te verwachten omdat hij de hele voorbereiding dan ook geblesseerd is geweest. Zou het dan niet logischer zijn geweest om met Cvitanich te beginnen die een goede en complete voorbereiding heeft gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik snapte de basisopstelling ook niet. Maar deze prestatie is niet aan de trainer op te hangen, voetballen en inzet tonen moeten die gasten toch echt zelf.
Klopt. Nederland 3.quote:
22:30quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ik juist niet, vanavond nog maar eens nakijken..
Hoelaat zijn de samenvattingen trouwens, weet iemand dat?
Doodzonde, je moet altijd minimaal een punt pakken tegen concurenten, en ach dit is gewoon een tegenstander van formaat niks om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok nu een eerlijkere analyse.
Maar verliezen van Willem2 kan gewoon niet, dat is onmogelijk en is alleen te bewerkstelligen als alles fout gaat wat maar fout kan gaan.
Sno was niet zo slecht. Urby daarentegen, maar dat kan je volgens mij vooral v. Basten verwijten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:17 schreef VoreG het volgende:
Ik kan me zo kapot ergeren aan die lakse nonchalante kuthouding van Urby en Sno. Draaaamaaaaa
Over twee weken dan maar een punt pakken
gelet op het succes van zijn eerdere voorspellingen ben je beter af als hij maandag zegt dat het kampioenschap nu al beslist is in het voordeel van PSV..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef Dr.Crane het volgende:
Voorspelling van Derksen @ VI maandag: "Dat Ajax nu verliest veranderd niet bijzonder veel aan de titelkansen, ze worden nog steeds kampioen".
Nee, zo erg is zelfs Derksen niet, hij heeft Ajax al letterlijk gefeliciteerd met de titel, die kan de komende maanden niet terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gelet op het succes van zijn eerdere voorspellingen ben je beter af als hij maandag zegt dat het kampioenschap nu al beslist is in het voordeel van PSV..
En Jonker kan er nog steeds helemaal niets van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:18 schreef Dr.Crane het volgende:
Voorspelling van Derksen @ VI maandag: "Dat Ajax nu verliest veranderd niet bijzonder veel aan de titelkansen, ze worden nog steeds kampioen".
Inderdaad, het hele team draait niet dat kan je moeilijk afrekenen op 1 of 2 spelersquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef marcb1974 het volgende:Toch knap al die kenners hier die een speler na 1 wedstrijd afschrijven.
Ja, dat was logischer geweest!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sulejmani heeft ook erg weinig ballen geraakt ondanks zijn prima goal maar dat was ook wel te verwachten omdat hij de hele voorbereiding dan ook geblesseerd is geweest. Zou het dan niet logischer zijn geweest om met Cvitanich te beginnen die een goede en complete voorbereiding heeft gehad.
misschien, maar het ontbreken van Aissati was dat niet.quote:Sno voor Gabri was vrij logisch
Ik was zeer verbaasd dat hij speelde eigenlijk....quote:Urby speelde vandaag op papier linkshalf maar tijdens het spel zag je dat hij gewoon op 10 stond telkens en was dramatisch.
Sno is nooit een geweldige voetballer geweest. Dat ze die halen is ook weer typisch van Basten vind ik. Heeft dezelfde aankoops mentaliteit als Koeman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef marcb1974 het volgende:Toch knap al die kenners hier die een speler na 1 wedstrijd afschrijven.
Kun je toch gewoon zien? In 90% van de gevallen hebben we gewoon gelijk...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef marcb1974 het volgende:Toch knap al die kenners hier die een speler na 1 wedstrijd afschrijven.
Dat was ook niet moeilijk te zien hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon zien? In 90% van de gevallen hebben we gewoon gelijk...
Ik weet nog heel goed toen Sneijder zijn eerste wedstrijd voor Ajax speelde (ook uit tegen Willem II, 0-6 toen). Toen zei ik al gelijk dat het een topper werd.
Dat het team niet draait kan je na al die lamlendige seizoenen niet meer als excuus gebruiken. De hele club is verrot. Al sinds ze "De Meer" verlaten hebben. In plaats van aansluiting met de Europese top is het al jaren huilen met de welbekende pet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad, het hele team draait niet dat kan je moeilijk afrekenen op 1 of 2 spelers
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog heel goed toen Sneijder zijn eerste wedstrijd voor Ajax speelde (ook uit tegen Willem II, 0-6 toen). Toen zei ik al gelijk dat het een topper werd.
Haha toen ik Jonker zag juichen moest ik ook steeds een Derksen denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef JOHAN410 het volgende:
Wat een klote start zeg, nog nooit mee gemaakt dit![]()
[..]
En Jonker kan er nog steeds helemaal niets van.
Zozo jij hebt er kijk opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sno ben ik nog nooit van onder de indruk geweest. Valt in het rijtje Delorge aankopen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:21 schreef marcb1974 het volgende:Toch knap al die kenners hier die een speler na 1 wedstrijd afschrijven.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:20 schreef Rumille het volgende:
Echt serieus. Hoe kan een Ajax met deze aanval en deze verdediging verliezen van Willem II?!
Het middenveld kan velen malen beter (Aissati erbij en een fitte Gabri = topmiddenveld), maar zelfs dit middenveld is kwalitatief velen malen beter dan dat van Willem II.
Schandalig.
Kom op Marco, 4-2-3-1!
--------------Stekelenburg--------------
-Silva---Oleguer---Vermaelen---Vertonghen-
-------------Gabri---Lindgren-------------
-----Suárez---Aissati---Sulejmani-----
---------------Huntelaar---------------
Tuurlijk vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Sno is nooit een geweldige voetballer geweest. Dat ze die halen is ook weer typisch van Basten vind ik. Heeft dezelfde aankoops mentaliteit als Koeman.
hehe touchéquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Doodzonde, je moet altijd minimaal een punt pakken tegen concurenten, en ach dit is gewoon een tegenstander van formaat niks om je voor te schamen.
Hoe zeker je ben hier van? Ik heb de beelden niet nogmaals kunnen bekijken om een juiste oordeel te vellen. Ik had alleen het vermoeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
Sno was bij lange na niet de slechtste man van Ajax vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van Urby hoop ik eerderquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef WensMeester het volgende:
1 voordeel, Aissati staat in ieder geval op de plek van Sno de volgende wedstrijd!!
Dat kan hij niet met zekerheid zeggen, overtreding werd buiten de zestien ingezet, maar pas in de zestien echt doorgezet zeg maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe zeker je ben hier van? Ik heb de beelden niet nogmaals kunnen bekijken om een juiste oordeel te vellen. Ik had alleen het vermoeden.
Aissati als controlerende rechtermiddenvelder lijkt me ook geen succes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:25 schreef WensMeester het volgende:
1 voordeel, Aissati staat in ieder geval op de plek van Sno de volgende wedstrijd!!
Er zijn er veel, heeeeeel veel die Sneijder vaak zat hebben afgeschreven hoor. In het mislukte seizoen 2004-2005 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was ook niet moeilijk te zien he![]()
Ja, maar het punt is dus dat we ze door dit voetbal niet allemaal gaan winnen, Einsteinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
Kom op mensen... ja, het was slecht vandaag, ja we stonden voor paal, maar is daarom gelijk het hele seizoen naar de klote? Neen... er zijn nog 33 te spelen. Gewoon allemaal winnen en je bent kampioen...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er veel, heeeeeel veel die Sneijder vaak zat hebben afgeschreven hoor. In het mislukte seizoen 2004-2005 bijvoorbeeld.
Je loopt wel weer direct achter de feiten aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
Kom op mensen... ja, het was slecht vandaag, ja we stonden voor paal, maar is daarom gelijk het hele seizoen naar de klote? Neen... er zijn nog 33 te spelen. Gewoon allemaal winnen en je bent kampioen...
Het is een flauwe discussie, maar ik vind dat hij gewoon van een systeem met 3 middenvelders af moet. Dat werk gewoon niet meer in het voetbal anno 2008, tenzij je echt zoveel beter bent dat je een tegenstander echt zoek kunt spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:26 schreef DS4 het volgende:
vBasten maakt bij Ajax dezelfde fout als bij het NL elftal. Hij vertrouwt teveel op dat het gaat lopen en stelt geen vechters op. Nou zal vBommel niet naar Ajax willen, maar een speler die knokt kan Ajax wel gebruiken.
Dat Aissati niet erin kwam kan ik ook wel begrijpen. In deze wedstrijd had hij het tij niet doen keren.
Het wordt gewoon een wisselvallig seizoen. Op papier heeft ajax de beste selectie, maar PSV heeft de minste zwakheden. En gedurende een seizoen geeft dat geregeld de doorslag.
Hmm wat was ook al weer de rode draad in dat mislukte seizoen? Ik heb moeite om ze zolangzamerhand uit elkaar te houden...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn er veel, heeeeeel veel die Sneijder vaak zat hebben afgeschreven hoor. In het mislukte seizoen 2004-2005 bijvoorbeeld.
Nou vriend, iemand die colin een contract verlenging aanbied neem ik niet meer serieus als trainer zijnde. Dat je een hele goede voetballer was wil niet meteen zeggen dat je dat als trainer ook bent, kijk maar naar Gullit.quote:
in theorie heb je gelijk, maar voel je het echt zo nu??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
Dat was ook bij een overwinning met minder dan 4 doelpuntenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je loopt wel weer direct achter de feiten aan
Als het niet loopt kun je idd beter overstappen naar een andere invulling. Maar bij ajax eist men 4-3-3.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef TAV74 het volgende:
Het is een flauwe discussie, maar ik vind dat hij gewoon van een systeem met 3 middenvelders af moet. Dat werk gewoon niet meer in het voetbal anno 2008, tenzij je echt zoveel beter bent dat je een tegenstander echt zoek kunt spelen.
True, maar de feiten zijn ook dat je nog 33 wedstrijden kan winnen. Dat zal vast niet gebeuren, maar om gelijk bij de pakken neer te gaan zitten... De bal is rond he?!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je loopt wel weer direct achter de feiten aan
Ik vind het kut, maar als je nu al de handdoek gooit, kan je beter stoppen als profclub!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
in theorie heb je gelijk, maar voel je het echt zo nu??
wie dan? volgens mij accepteert iedereen een 4-2-3-1 systeem als het gaat draaien. bijna iedereen hier heeft dezelfde opstelling in zijn hoofd en dat is gen 4-3-3quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het niet loopt kun je idd beter overstappen naar een andere invulling. Maar bij ajax eist men 4-3-3.
We zijn al sinds 2002-2003 bezig om weer een goed team op de rails te krijgen. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en het lijkt alleen maar slechter te gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het kut, maar als je nu al de handdoek gooit, kan je beter stoppen als profclub!
dat dus, daar komt mijn brakke gevoel ook vandaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We zijn al sinds 2002-2003 bezig om weer een goed team op de rails te krijgen. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en het lijkt alleen maar slechter te gaan.
Als het zo moet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ja elke week een plekje klimmen en aan het eind van de rit staan we gewoon weer netjes 2e achter PSV...
Tja het duurt inderdaad wat langer dan iedereen gedacht en gehoopt had, maar Ajax komt er echt wel weer bovenop. Daarbij is het niet zo dat ze jaren achtereen roemloos 6e worden. Het is dus (nog) niet hopeloos.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We zijn al sinds 2002-2003 bezig om weer een goed team op de rails te krijgen. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en het lijkt alleen maar slechter te gaan.
Graag.quote:
Binnen de club. Supporters zullen best een andere mening hebben, maar die hebben natuurlijk niets te zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef TAV74 het volgende:
wie dan? volgens mij accepteert iedereen een 4-2-3-1 systeem als het gaat draaien. bijna iedereen hier heeft dezelfde opstelling in zijn hoofd en dat is gen 4-3-3
Toen stond het op mijn t.v. ook al 2-1...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:38 schreef sjimz het volgende:
Van Basten geeft aan dat tot de rode kaart Ajax beter was.
Colin is nu toch weg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Nou vriend, iemand die colin een contract verlenging aanbied neem ik niet meer serieus als trainer zijnde. Dat je een hele goede voetballer was wil niet meteen zeggen dat je dat als trainer ook bent, kijk maar naar Gullit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |