Aldus de immer objectieve golferquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef golfer het volgende:
Volkomen onterechte rode kaart.
Hopelijk zal de tuchtcommissie dat ook inzien.
En wie bepaalt dat golfer niet objectief is en jij wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Aldus de immer objectieve golfer![]()
Volkomen terechte rode kaart, want die rasta ziet van de zijkant zijn tegenstander komen en vangt deze heel bewust op met zijn arm/hand. Dat ziet de tuchtcommissie ook wel
God is ook een Ajacied, dus zal die mijn mening wel steunen.quote:
jepquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
God is ook een Ajacied, dus zal die mijn mening wel steunen.
Een aankoop voor de verkeerde positie en een aankoop die niet goed genoeg is voor het niveau dat Ajax nastreeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat denk jij dan van Sno?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef Blawh het volgende:
Ik heb mijn twijfels of hij op het hoogste niveau mee kan. Sowieso lijkt hij al handelingssnelheid tekort te komen en daarnaast is hij ook nog erg wisselvallig gebleken. Ik verwacht er niet al teveel van bij Ajax.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef Blawh het volgende:
Zoals gezegd, een verdediger was beter geweest. Misschien komt er nog wat de komende dagen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Bovendien denk ik dat Ajax zeker Europees gezien beter kan spelen met echte centrale verdedigers achterin i.p.v. middenvelders die achterin heel aardig achterin kunnen spelen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat Sno na zo'n actie tegen Feyenoord helemaal afgeschreven wordt door een aanzienlijk deel van de Ajax-aanhang.
Sowieso snap ik het enthousiasme hier niet zo. Ten eerste zat ajax niet te wachten op een verdedigende middenvelder en ten tweede is hij erg grillig en komt hij ook nog eens handelingssnelheid tekort voor de echte top. Veel beter dan Delorge en Schilder zal hij niet zijn, als hij al beter is.
Dit is zo'n beetje de samenvatting van mijn standpunt in een discussie direct nadat hij werd aangetrokken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is technischer ja, maar er zijn genoeg punten waarop ik Sno stukken minder vind. Matige concentratie, lage handelingssnelheid (al is dei bij Schilder ook niet denderend) en enorm wisselvallig. Ik zou liever met een fitte Delorge spelen dan met Sno.
Eerste helft wel, tweede helft minder. Paar lompe schoten op doel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem eigenlijk niet eens heel erg slecht debuteren.
Ok, zoals gezegd ben ik het wel met je eens dat het een aankoop zonder echte meerwaarde is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een aankoop voor de verkeerde positie en een aankoop die niet goed genoeg is voor het niveau dat Ajax nastreeft.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is zo'n beetje de samenvatting van mijn standpunt in een discussie direct nadat hij werd aangetrokken.
KNJBquote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
En zijn rode kaart is dus geheel terecht geseponeerd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik Ajacied was zou ik eerder metquote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef sjimz het volgende:
En zijn rode kaart is dus geheel terecht geseponeerd!
Ik ben Sno fan!quote:Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ik Ajacied was zou ik eerder metreageren.
Waarom dat? Hij speelde helegaar niet onaardig hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als ik Ajacied was zou ik eerder metreageren.
Als je een paar posts hiervoor leest dan zie je waarom.quote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom dat? Hij speelde helegaar niet onaardig hoor.
Duidelijkquote:Op maandag 1 september 2008 17:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je een paar posts hiervoor leest dan zie je waarom.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:20 schreef Zapper het volgende:
Aldus de immer objectieve golfer![]()
Volkomen terechte rode kaart, want die rasta ziet van de zijkant zijn tegenstander komen en vangt deze heel bewust op met zijn arm/hand. Dat ziet de tuchtcommissie ook wel
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:48 schreef golfer het volgende:
God is ook een Ajacied, dus zal die mijn mening wel steunen.
ach gutquote:Op maandag 1 september 2008 18:48 schreef Zapper het volgende:
Als die Ajacieden überhaupt al worden bestrafd, worden ze later weer vrijgesproken![]()
Niet geheel verrassend natuurlijk.
Aissati zal er ook blij mee zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |