Ook lekker gemakkelijk te hacken dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wachtwoord is standaard je geboortedatum + HU.
Dus bijvoorbeeld 191286HU.
Dan mag ik hopen dat je ook in Luik gaat studeren, anders is 't knap zinloosquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef Kriegel het volgende:
Ja man, moesten we gisteren een beetje door fokking Luik gaan rondsjouwen of all places.
Als mensen zo over je gaan denken zegt dat al heel veel over die klasgenotenquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:54 schreef Triptamine het volgende:
maar als je niet de rest van het jaar aan wil worden gekeken als "Die achterlijk die de eerste dag al miste" zou ik de volgende keer beter opletten.
Prutser
Nee, Maastricht, daarom dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je ook in Luik gaat studeren, anders is 't knap zinloos
Ik ben bang dat je er echt nog wel eens aan herinnerd gaat worden als je dit verhaal aan je studiegenoten vertelt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:58 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Als mensen zo over je gaan denken zegt dat al heel veel over die klasgenoten
Dus bij jou krijg je je rooster als je al 3 weken op school zit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:31 schreef Robin__ het volgende:
Ja had ik ook zoiets
overal 1 september dit 1 september dat.
en dan ergens achterop de boekenlijst ofzo dinsdag 26 september naar hier en hier komen voor je klasnr en rooster.
ach kunnen 3 roosters op de site van mij zijn, en alle 3 beginnen maandag zelfde plek en tijd dus k zorg gewoon dat ik daar iets te vroeg ben
Intro's zijn geweldig. Maar misschien niet als je over het algemeen niet zo sociaal bent ingesteld.quote:
die kleine dingtjes, zijn die later nog aan te schaffen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:54 schreef nicoo het volgende:
We hebben labjassen en blokboek aan moeten schaffen en nog wat kleine dingetjes, daarnaast heb je een rondleiding door de school gemist maar dat stelt niet zo veel voorbehalve het bier drinken in de poli dan
mwa, introkamp had ik toch geen interesse in, die tijd kon ik beter gebruiken voor werken en skateboarden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:40 schreef nicoo het volgende:
Ok dan heb je volgens mij vrij weinig gemist, behalve het introkamp! dat was echt heel tof; bier, rare spelletjes en nieuwe mensen leren kennen
edit:
met die kleine dingetjes bedoelde ik idd ballon en scapels ezo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |