Het is nog geen 31 augustusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De winterstop is nog ver weg.
een glimlach op mijn gezicht, die ga ik van je jatten deze oneliner!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik er meer verstand van heb dan Van Basten
Geen slecht idee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben meer rendement nodig op het middenveld. Misschien kunnen we die Perez halen van Twente? Lekker ervaren en scoort veel/geeft veel assists!
Inderdaad dus credits naar Willem II maar toch heeft Ajax dit aan zichzelf te danken en niet Willem IIquote:
Yupquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
Nog meer mensen een PM gehad van jorien ?
Poep in schoen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
Die zit nog aan de beademing denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
HeatWave kom er maar in zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:42 schreef TheJanitor het volgende:
We hebben meer rendement nodig op het middenveld. Misschien kunnen we die Perez halen van Twente? Lekker ervaren en scoort veel/geeft veel assists!
Och god begint die kneus ook weer, net alsof die er recht op heeft met zn feyenoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
Jupquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef Chadi het volgende:
I hope so..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:48 schreef DeeBee het volgende:
Zonde van dit begin...
Vooral als er echt zo dramatisch wordt gespeeld...dat middenveld win je ook geen wedstrijden mee natuurlijk wat er begon, maar ja.
Ach, vorig seizoen wonnen we met 1-8 de eerste wedstrijd en sta je zonder lege handen...laat het nu dan maar andersom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |