abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:57:29 #251
35723 crew  GGMM
pi_61252611
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hetgeen wat me nu zo verdomme stoort is dat de volgende wedstrijd pas over twee weken is ivm die klere interlands. Afschaffen die bende.
Klopt ja, daar erger ik me ook helemaal kapot aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61252617
Waarom speelt van Basten ook weer 4-3-3? Bij Oranje leek hij te begrijpen dat dat niet werkte en ook bij onze selectie is het overduidelijk dat we beter 4-2-3-1 kunnen spelen. Sulejmani en Suárez zijn geen echte vleugelspelers. Die moet je gewoon vrijheid geven om te doen wat ze willen.

Steek
Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Lindgren
Suárez - Aissati - Sulejmani
Huntelaar

Zo moeilijk is het toch niet?
pi_61252620
Wat wil je ook met een middenveld bestaande uit Sno, Emanuelson en Lindgren. Daarmee haal je misschien net aan UEFA-cup voetbal.
pi_61252621
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.

De fouten lagen vandaag voor het grootste deel achterin.
en achterin was geen basisspeler afwezig moet je nagaan
pi_61252624
Raar ik hem geen PM gehad van Jorien. Ik kreeg eerst ook vaak PM's van Jorien als Ajax verloor _!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:58:05 #256
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61252630
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
En iedereen maar denken dat van Basten zo'n hekel heeft aan PSV Hiermee helpt hij PSV wel makkelijk naar de schaal toe
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61252637
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61252640
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hetgeen wat me nu zo verdomme stoort is dat de volgende wedstrijd pas over twee weken is ivm die klere interlands. Afschaffen die bende.
Voorlopig kun je beter naar het Nederlands Elftal kijken dan naar Ajax hoor...
pi_61252644
En die k*t autoritaire lerarenkop van een Vink kan ik ook niet meer zien .
pi_61252648
Hebben sommige van jullie voor de wedstrijd dat interview met Aiissati gezien? Hij gaf daar aan dat niemand van de technische staf,niet V.Basten en dus ook niet zijn kornuiten,met hem over zijn rol binnen Ajax gepraat heeft.Hoe hij letterlijk het shirt in de handen kreeg gedrukt,met de woorden succes,en geen enkele instructies? En dat hij dat hij dat niet prettig vind,maar verwacht dat dat later in seizoen wel goed komt.Waren enkele nogal bizarre uitspraken bij imho.Is dit bekend binnen Ajax? Of zien jullie dit als fans ook wel als iets zorgwekkend/vreemd?
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:58:58 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61252651
middenveld was echt onbegrijpelijk. Maar zelfs dan hč. Er staat geen speler in de ploeg bij Willem II die in de buurt van een basisplaats zou komen. Al kies je 11 willekeurige selectiespelers en laat je ze kluitjesvoetbal spelen, dan nog moet je dit winnen.

Had verdomme eindelijk weer eens zin in een nieuw seizoen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:59:13 #262
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61252659
quote:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.

Urby voegt gewoon helemaal NIETS toe. HEEL soms een aardige actie of een aardig schotje, maar meestal NIKS.

Aissati creeert, brengt rust, lijdt weinig/geen balverlies, temporiseert, is positioneel ontzettend slim, en gaat veel dreiging van uit.

... Tja... dan zou ik ook voor Urby kiezen(!)
pi_61252663
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
En iedereen maar denken dat van Basten zo'n hekel heeft aan PSV Hiermee helpt hij PSV wel makkelijk naar de schaal toe
Je Marco haat is inmiddels wel duidelijk hoor. Voor de rest niet beters te doen?
pi_61252668
Echt, wat het meest aan mij vreet is dat Aisatti gewoon op de bank begon, waarom in vredesnaam zo´n speler kopen en dan toch niet laten starten of inbrengen, Gewoon furby weer het vertrouwen geven en gewoon Sno het vertrouwen geven slaat gewoon helemaal nergens op, allemaal godverdomde kutzooi weer dat het lijkt alsof Ajax op het juiste spoor is en het meteen weer zo verneuken.

WEER een seizoen achter de feiten aanlopen, vanaf fucking speelronde 1 staan we 3 punten achter op de favoriet psv ( ) godverdomme wat een kutzooi
pi_61252669
Wat een tyfus wedstrijd.
Ajax <3
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:59:41 #266
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61252674
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je Marco haat is inmiddels wel duidelijk hoor. Voor de rest niet beters te doen?
Nee, niet veel nee...
pi_61252679
Wat een tiefus wedstrijd en waarom kreeg Sno nou rood?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61252681
quote:

Ik heb Urby echt niets goed zien doen, was overal te laat en kwam in als een theedoek. Sno heeft veel zooi voor hem opgeruimd. Maar je speelt de hele voorbereiding met Aissati en dan begint het seizoen en dan zit ie niet in de basis maar hij is zelfs niet eens 2e keus.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:59:59 #269
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61252687
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Hebben sommige van jullie voor de wedstrijd dat interview met Aiissati gezien? Hij gaf daar aan dat niemand van de technische staf,niet V.Basten en dus ook niet zijn kornuiten,met hem over zijn rol binnen Ajax gepraat heeft.Hoe hij letterlijk het shirt in de handen kreeg gedrukt,met de woorden succes,en geen enkele instructies? En dat hij dat hij dat niet prettig vind,maar verwacht dat dat later in seizoen wel goed komt.Waren enkele nogal bizarre uitspraken bij imho.Is dit bekend binnen Ajax? Of zien jullie dit als fans ook wel als iets zorgwekkend/vreemd?
Die assaiti heeft altijd wel wat te zeiken, maar het ligt nooit aan hem natuurlijk
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61252688
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom speelt van Basten ook weer 4-3-3? Bij Oranje leek hij te begrijpen dat dat niet werkte en ook bij onze selectie is het overduidelijk dat we beter 4-2-3-1 kunnen spelen. Sulejmani en Suárez zijn geen echte vleugelspelers. Die moet je gewoon vrijheid geven om te doen wat ze willen.

Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar

Zo heb ik het ook precies in mijn hoofd. Kan je ook nog op voldoende posities switchen met Cvitanich.
pi_61252690
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Sneijder
Van der Vaart
Heitinga
Chivu
Maxwell

Was allen toch gebleven
God, i miss them
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:00:10 #272
35723 crew  GGMM
pi_61252694
quote:
Ik heb het gezien ja, erg vreemd. Hoop niet dat v. Basten weer gaat lopen rellen met spelers die we hard nodig hebben.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61252695
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Wat een onzin, achterin stond het goed voor rust, als dan in de tweede helft constant het middenveld wordt overlopen zal het ooit een keer misgaan ja. Dat overdreven verdedigen van prutsers hier hangt me de keel uit.
Dat slaat nergens op. Verdedigend stond het voor rust vrij goed, omdat ze weinig te doen kregen. Maar in de tweede helft heeft Willem II eigenlijk maar twee kansen gehad en beide kansen werden verzilverd door klungelig verdedigen.
Vooral aanvallend ging het mis op het middenveld omdat alledrie de middenvelders dezelfde types waren en veel teveel van positie wisselden. Natuurlijk speelde Sno ver onder de maat en Urby was ook niet goed maar hij was niet de oorzaak van het verlies.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:00:53 #274
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61252706
quote:

Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar

volgens mij niet, ben het er 100% mee eens
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:00:53 #275
35723 crew  GGMM
pi_61252707
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Vanwege z'n reputatie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61252708
quote:
Nee ik vind dit zeer vreemd en idd erg zorgwekkend. Hoop dat Van Basten van vanavond toch wel geleerd heeft en de volgende keer Aissati GEWOON opstelt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61252713
Laat svp dat gepraat van/ over jorien achterwege. Die aandacht vindt hij alleen maar mooi.
pi_61252723
Onze vriend Sno is wel van de rooie kaarten zeg... op de OS al, en nu hier weer gelijk... begint een handelsmerkje te worden?

Vreselijk balen idd, had er veel zin in, maar dit is weer gelijk een dikke domper.
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_61252726
quote:
Jep ik zag het ook, vooral die onzekere blik sprak boekdelen...
pi_61252728
quote:

Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar

Daar hadtie ook eerst een jaar nodig om het te begrijpen

Mss moetie ff overleggen met Gabri, Lindgren, Huntelaar en Steek?
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_61252735
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ik heb Urby echt niets goed zien doen
Dan moet je beter kijken. Hij was de enige die af en toe het spel versnelde door de bal één keer te raken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61252741
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Vanwege z'n reputatie.
Hij maakte zich breed ja maar opzet was het volgens mij niet...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61252744
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:00 schreef TAV74 het volgende:

[..]

volgens mij niet, ben het er 100% mee eens
Volgens mij is 90% van de Ajacieden het met die opstelling eens. Zijn wij dan zo slim of ...

Louis
pi_61252745
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Die assaiti heeft altijd wel wat te zeiken, maar het ligt nooit aan hem natuurlijk
In dit geval niet nee. Ik keek er namelijk ook erg van op.
pi_61252747
Serieus die rode kaart van Sno sloeg echt nergens op, Demouge kan nog wel een aantal wedstrijden schorsing gaan krijgen vanwege zijn slaande beweging. Maar bij Sno zelfs 3 keer in de herhaling zie ik geen slaande beweging. Ik vond Sno echt wel een van de beteren aan de kant van Ajax.
pi_61252761
Sarpong viel trouwens ook wel aardig in en Dario ook
pi_61252771
Oja en ik poep op Vink voor die rode kaart en zijn kut kop.
pi_61252776
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Misschien kon Vink zijn gepruts ook niet meer aanzien?
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:04:33 #289
35723 crew  GGMM
pi_61252785
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hij maakte zich breed ja maar opzet was het volgens mij niet...
Klopt, gewoon weer puur een Vinkactie.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61252787
Er ging gewoon te veel mis om het aan 1 individu te wijten. Als je zag hoe Ajax op een kluitje speelde soms..net de Fjes .. Verder kan je er weinig zinnigs over zeggen dan dat het best beroerd was
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:04:59 #291
51286 w00h00
Digital man!
pi_61252794
Edit: Normaal reageren svp. Zuipze.

nu ga ik me verdriet in de kroeg maar weg drinken, godverdomme.

[ Bericht 25% gewijzigd door Blawh op 30-08-2008 21:07:33 ]
pi_61252803
Ach 2 weken om na te denken !
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:05:46 #293
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_61252809
Sno werkte in ieder geval. In combinatie met Gabri/Lindren en Aissatti of evt. Siem wordt dat wel wat. Alhoewel Lindgren mij iets te controlerend speelde, het was allemaal heel onzeker. Het was duidelijk te zien dat dit team veel nieuwe leden heeft, communicatie was niet echt top. Er werden verschillende combinaties geprobeerd maar het was allemaal niet vloeiend genoeg. Hopen dat ze wat beter ingespeeld raken op elkaar..
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_61252815
Sno ben ik ook nooit gecharmeed van geweest maar kom op, die rode kaart was echt niet terecht.
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:06:34 #295
35723 crew  GGMM
pi_61252823
Vond Sno niet onaardig spelen, geen technisch hoogbegaafde speler nee, maar een vand e weinige mensen die inzet toonde.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61252829
Oja, Van der Wiel kan dus weer rennen !
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:06:59 #297
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61252833
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef GGMM het volgende:
Vond Sno niet onaardig spelen, geen technisch hoogbegaafde speler nee, maar een vand e weinige mensen die inzet toonde.
nja, maar als dat de norm is......
pi_61252841
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In dit geval niet nee. Ik keek er namelijk ook erg van op.
Juist dat had ik dus ook.Was echt verbaasd.Waren nogal,laat ik zeggen,eerlijke antwoorden ook.Hij had ook in wat bedekte termen kunnen spreken.Opvallend maar misschien zegt het ook niets en is dit normale gang van zaken.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
  Forum Admin zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:07:29 #299
35723 crew  GGMM
pi_61252845
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nja, maar als dat de norm is......
Dan konden er 9 spelers uit de basis gehaald worden vandaag.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61252855
Lekker voor het zelfvetrouwen van de spelers trouwens...
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')