Klopt ja, daar erger ik me ook helemaal kapot aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hetgeen wat me nu zo verdomme stoort is dat de volgende wedstrijd pas over twee weken is ivm die klere interlands. Afschaffen die bende.
en achterin was geen basisspeler afwezig moet je nagaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.
De fouten lagen vandaag voor het grootste deel achterin.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
En iedereen maar denken dat van Basten zo'n hekel heeft aan PSVHiermee helpt hij PSV wel makkelijk naar de schaal toe
Voorlopig kun je beter naar het Nederlands Elftal kijken dan naar Ajax hoor...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hetgeen wat me nu zo verdomme stoort is dat de volgende wedstrijd pas over twee weken is ivm die klere interlands. Afschaffen die bende.
Urby voegt gewoon helemaal NIETS toe. HEEL soms een aardige actie of een aardig schotje, maar meestal NIKS.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Ach, het gezeik op Urby snap ik niet helemaal. Hij speelde niet best nee, maar ook niet erg slecht. Hij had een paar goede acties.
Je Marco haat is inmiddels wel duidelijk hoor. Voor de rest niet beters te doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
En iedereen maar denken dat van Basten zo'n hekel heeft aan PSVHiermee helpt hij PSV wel makkelijk naar de schaal toe
Nee, niet veel nee...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je Marco haat is inmiddels wel duidelijk hoor. Voor de rest niet beters te doen?
Ik heb Urby echt niets goed zien doen, was overal te laat en kwam in als een theedoek. Sno heeft veel zooi voor hem opgeruimd. Maar je speelt de hele voorbereiding met Aissati en dan begint het seizoen en dan zit ie niet in de basis maar hij is zelfs niet eens 2e keus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef koningdavid het volgende:
Die assaiti heeft altijd wel wat te zeiken, maar het ligt nooit aan hem natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Hebben sommige van jullie voor de wedstrijd dat interview met Aiissati gezien? Hij gaf daar aan dat niemand van de technische staf,niet V.Basten en dus ook niet zijn kornuiten,met hem over zijn rol binnen Ajax gepraat heeft.Hoe hij letterlijk het shirt in de handen kreeg gedrukt,met de woorden succes,en geen enkele instructies? En dat hij dat hij dat niet prettig vind,maar verwacht dat dat later in seizoen wel goed komt.Waren enkele nogal bizarre uitspraken bij imho.Is dit bekend binnen Ajax? Of zien jullie dit als fans ook wel als iets zorgwekkend/vreemd?
Zo heb ik het ook precies in mijn hoofd. Kan je ook nog op voldoende posities switchen met Cvitanich.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom speelt van Basten ook weer 4-3-3? Bij Oranje leek hij te begrijpen dat dat niet werkte en ook bij onze selectie is het overduidelijk dat we beter 4-2-3-1 kunnen spelen. Sulejmani en Suárez zijn geen echte vleugelspelers. Die moet je gewoon vrijheid geven om te doen wat ze willen.
Steek
Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Lindgren
Suárez - Aissati - Sulejmani
Huntelaar
Zo moeilijk is het toch niet?
God, i miss themquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Sneijder
Van der Vaart
Heitinga
Chivu
Maxwell
Was allen toch gebleven
Ik heb het gezien ja, erg vreemd. Hoop niet dat v. Basten weer gaat lopen rellen met spelers die we hard nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Hebben sommige van jullie voor de wedstrijd dat interview met Aiissati gezien? Hij gaf daar aan dat niemand van de technische staf,niet V.Basten en dus ook niet zijn kornuiten,met hem over zijn rol binnen Ajax gepraat heeft.Hoe hij letterlijk het shirt in de handen kreeg gedrukt,met de woorden succes,en geen enkele instructies? En dat hij dat hij dat niet prettig vind,maar verwacht dat dat later in seizoen wel goed komt.Waren enkele nogal bizarre uitspraken bij imho.Is dit bekend binnen Ajax? Of zien jullie dit als fans ook wel als iets zorgwekkend/vreemd?
Dat slaat nergens op. Verdedigend stond het voor rust vrij goed, omdat ze weinig te doen kregen. Maar in de tweede helft heeft Willem II eigenlijk maar twee kansen gehad en beide kansen werden verzilverd door klungelig verdedigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat een onzin, achterin stond het goed voor rust, als dan in de tweede helft constant het middenveld wordt overlopen zal het ooit een keer misgaan ja. Dat overdreven verdedigen van prutsers hier hangt me de keel uit.
volgens mij niet, ben het er 100% mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom speelt van Basten ook weer 4-3-3? Bij Oranje leek hij te begrijpen dat dat niet werkte en ook bij onze selectie is het overduidelijk dat we beter 4-2-3-1 kunnen spelen. Sulejmani en Suárez zijn geen echte vleugelspelers. Die moet je gewoon vrijheid geven om te doen wat ze willen.
Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar
Vanwege z'n reputatie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een tiefus wedstrijd en waarom kreeg Sno nou rood?
Nee ik vind dit zeer vreemd en idd erg zorgwekkend. Hoop dat Van Basten van vanavond toch wel geleerd heeft en de volgende keer Aissati GEWOON opstelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Jep ik zag het ook, vooral die onzekere blik sprak boekdelen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:58 schreef Seress het volgende:
Daar hadtie ook eerst een jaar nodig om het te begrijpenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Steek
Gabri - Lindgren
Huntelaar
Dan moet je beter kijken. Hij was de enige die af en toe het spel versnelde door de bal één keer te raken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik heb Urby echt niets goed zien doen
Hij maakte zich breed ja maar opzet was het volgens mij niet...quote:
Volgens mij is 90% van de Ajacieden het met die opstelling eens. Zijn wij dan zo slim of ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
volgens mij niet, ben het er 100% mee eens
In dit geval niet nee. Ik keek er namelijk ook erg van op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Die assaiti heeft altijd wel wat te zeiken, maar het ligt nooit aan hem natuurlijk
Misschien kon Vink zijn gepruts ook niet meer aanzien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een tiefus wedstrijd en waarom kreeg Sno nou rood?
Klopt, gewoon weer puur een Vinkactie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij maakte zich breed ja maar opzet was het volgens mij niet...
nja, maar als dat de norm is......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef GGMM het volgende:
Vond Sno niet onaardig spelen, geen technisch hoogbegaafde speler nee, maar een vand e weinige mensen die inzet toonde.
Juist dat had ik dus ook.Was echt verbaasd.Waren nogal,laat ik zeggen,eerlijke antwoorden ook.Hij had ook in wat bedekte termen kunnen spreken.Opvallend maar misschien zegt het ook niets en is dit normale gang van zaken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dit geval niet nee. Ik keek er namelijk ook erg van op.
Dan konden er 9 spelers uit de basis gehaald worden vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nja, maar als dat de norm is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |