Op de olympische spelen was Urby ook BAGGERRRRRRrrrrrrr....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:42 schreef Cheiron het volgende:
Alsof Urby niet kan opkomen... hij is een bagger linksback, maar als middenvelder kan hij echt wel wat. Ik heb er wel vertrouwen in.
Alleen heb ik geen enkel idee van Sno.. gewoon te weinig gezien.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:37 schreef Yi-Long het volgende:
Urby ipv Aissati...
Nice going, Marco(!)
Urby zou nog niet eens de schoenen van Ismael mogen poetsen.![]()
Aissati is zo'n beetje de beste speler die Ajax heeft, en dan begint ie op de bank
Van Basten gaat dus gewoon lekker door waar Koeman, Wouters en Vergoossen ook al mee bezig waren: 1 van Nederland's grootste talenten proberen af te breken.
Waar is straks de stream!?
Dan moet je niet met de punt naar achteren spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar het systeem voor je dit soort domme dingen gaat roepen. We spelen met de punt naar achter en dat kan Aissati niet.
wacht maar tot de rekening binnenkomtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef Trystar het volgende:![]()
Zie ik dat even mooiZiggo bedankt, heb nooit eredivisie live besteld
Is ook een prima voetballer. En Gabri loopt nog wel eens tegen een kaart aan dus goede aankoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Sno is wel lekker fel zeg. Is goed aan het jagen
Ja achterin staat het verrassend goed.Mijn inziens wordt het middenveld nog te veel overgeslagen. Als we de bal daar goed krijgen kunnen de aanvallers zich goed vrijlopen. Sulejmani komt te weinig in het spel voor. Suarez brengt veel maar wil soms te veel doen. En hij had die bal af moeten geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Ajax beter, nog niet ideaal natuurlijk.. Achterin staat 't goed (even afkloppen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |