Omdat Sno speelt ipv Gabri (die geblesseerd is) en Urby voor Aissati is het toch niet gelijk een kutopstelling?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
kutopstelling maar we zullen zien. heb er veel zin in
Als ie de eerste helft slecht speelt kun je hem in de rust al wisselen. Er is geen man overboord, hij staat niet linksback. dus alles is oke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist logisch dat een speler die al 4 jaar bij de selectie zit het eerst mag laten zien. Als het niets is dan zet je Aissati er volgende week in. En als Linkshalf heeft hij het aardig gedaan bij het OS team
Maarja het Emanuelson gebash moet natuurlijk blijven bestaan![]()
Hij heeft afgelopen jaar ook enkele keren linkshalf en linksbuiten gestaan, maar ook daar maakte hij dezelfde fouten. Die fouten zijn te wijten aan zijn laksheid, hij kan best goed voetballen, maar staat vaak te slapen... zoiets moet je op het middenveld ook niet hebben hoor... maar goed, ik hoop dat ik ongelijk heb en hij de sterren van de hemel speelt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij maakte de fouten als linksback.
Wat niet te vergelijken is met de positie waar hij nu staat.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby is als linkshalf ook een prima speler. Maar ik zou ze liever alebei zien. Urby en Aissati. Sno is helemaal niet nodig nu.
het hele middenveld is op de schop. punt naar achteren en 2 spelers die er niet horen (Sno noodgedwongen door blessure Gabri).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat Sno speelt ipv Gabri (die geblesseerd is) en Urby voor Aissati is het toch niet gelijk een kutopstelling?
Mja, creativiteit enzo zal niet zo'n groot probleem zijn met Sulejmani en Suarez.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef TheJanitor het volgende:
De enige middenvelder die zich vrijloopt/aanbiedt en creativiteit heeft zit ook bij Ajax op de bank
Hehe, x2quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Pizza in de oven, bier staat koud, nu nog een mooie wedstrijd!
Hier ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Pizza in de oven, bier staat koud, nu nog een mooie wedstrijd!
Ja maar die moeten dan de ballen ophalen op het middenveld wat ook niet de bedoeling is. Nee de aansluiting is er niet, het gaat niet lopen vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mja, creativiteit enzo zal niet zo'n groot probleem zijn met Sulejmani en Suarez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |