Boeiend, Deze Fokster in kwestie heeft niet eens zo'n erge "centenbak". Die blauwe ogen van haar vallen meer opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
Beetje lullig om een foto van een fokster neer te zetten vind je niet?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:09 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Voorbeeld (puur ter illustratie centenbak):
[ afbeelding ]
Ze heeft wel mooie ogen jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Boeiend, Deze Fokster in kwestie heeft niet eens zo'n erge "centenbak". Die blauwe ogen van haar vallen meer op
Ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel een topic van superxmacho
Een puntkin?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
centenbak:
[ afbeelding ]
(Rumer Willis)
Foto van Jojoortje betreft géén centenbak!
Een uitstekende onderlip/kaak en dan niet uitstekend als in fanfuckingtasticquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:21 schreef McKillem het volgende:
En wat is nou een centenbak? Hoe moet ik dat zien? Hoe moet ik dat woord interpreteren?Wat is de definitie?
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een uitstekende onderlip/kaak en dan niet uitstekend als in fanfuckingtastic
Hoax, TS heeft geen vrienden anders zat hij niet op fokquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:09 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Dus, TS zit zo met vrienden aan een terras
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef john88 het volgende:
Zie mijn plaatje, dat is een centenbak.
Nergens, zie mijn plaatje ter illustratie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
En waar moet ik dan de centenbak zien bij die mooie dame in de TS/OP?
oooowh okay.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:28 schreef john88 het volgende:
[..]
Nergens, zie mijn plaatje ter illustratie.
Jep, enkel een kin die wat naar voren komt. Maar geen kaakafwijking. Tevens is de TS een loser om zo iemand op het internet te zetten. Kan een mod dit topic sluiten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
oooowh okay.
Dus de TS is gewoon een prutser.
Zeg dat dan gelijk.
Dat is idd behoorlijk onder de gordel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:32 schreef john88 het volgende:
[..]
Jep, enkel een kin die wat naar voren komt. Maar geen kaakafwijking. Tevens is de TS een loser om zo iemand op het internet te zetten. Kan een mod dit topic sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |