Eigen schuld dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef muzas het volgende:
En het ergste is nog dat ze denken dat alles prima gaaten dat heb ik ze ook meerdere malen voorgehouden
![]()
alles zelf betaaldquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef Shadowlyse het volgende:
Ja wat denk je dan dat je pa gaat zeggen: " oh maakt niet uit knul we dokken nog wel een jaartje langer voor je en owja al die fusten bier die je weggetikt hebt betaal ik wel en als je afstudeert krijg je een Porsche..."
Die kan nog gaan werken ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet dat soort zaken slim brengen.
Zeg dat je overweegt om helemaal met je studie te stoppen, omdat je vertraging hebt opgelopen. Dan zijn ze nog steeds boos over die vertraging, maar gaan ook positief op je inpraten dat je door moet blijven gaan!
ja dat dacht ik gister, en eergister, en vorig weekend, en de week daarvoor ook....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:28 schreef Leonos het volgende:
Ik weet idd hoe kut dat is.
Gewoon morgen vertellen en nu nog ff biertjes drinken
Natuurlijk werkt dat. Anders stel ik het toch niet voor!?quote:
Tja, als je liegt moet je van te voren nadenken over de consequenties die het kan hebben of op tijd bijsturen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:54 schreef muzas het volgende:
Tering ik mag zometeen gaan opbiechten dat ik een jaar studievertraging heb...Zit ik weer een avond lang in gezeik wat toch niets helpt
![]()
En het ergste is nog dat ze denken dat alles prima gaaten dat heb ik ze ook meerdere malen voorgehouden
dus dat wordt nog vuurwerk....
Klacht: Gezeik bij opbiechten studievertraging....
Dat dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet dat soort zaken slim brengen.
Zeg dat je overweegt om helemaal met je studie te stoppen, omdat je vertraging hebt opgelopen. Dan zijn ze nog steeds boos over die vertraging, maar gaan ook positief op je inpraten dat je door moet blijven gaan!
TS got pwnedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef muzas het volgende:
Nou, gen geschreeuw, gescheld en weet ik het allemaal.. nee nog erger...
Ik had een mooi moment gevonden en toen het hoge woord er eenmaal uit was, was het een tijdje stil, en werd er "nou dat staat je netjes!" gezegd.... Sindsdien geen woord meer... Ik nog quasi gezellig praten over ditjes en datjes... en toen werd het duidelijk,... geen oogcontact en kortaf tegen mij.... oftewel... dit gaat nog een staartje krijgen... Die twee gaan zitten overleggen vanavond natuurlijk, en dan ben ik morgen de lulhannes....
*zucht* was het maar maandag....
Pfff, opbiechten dat je een jaartje langer over je studie doet is niks. Tot twee keer toe moeten vertellen dat je gaat kappen met de opleiding (één keer gedwongen en één keer zelf gestopt) is pas kutquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:28 schreef Leonos het volgende:
Ik weet idd hoe kut dat is.
Gewoon morgen vertellen en nu nog ff biertjes drinken
Sowieso, 22 en dan nog niet klaar met je opleiding.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:40 schreef L0t.. het volgende:
Je bent 22 en dan nog zó verantwoording af moeten leggen aan je oudersStraks krijg je nog huisarrest
![]()
Je hebt notabene alles zelf betaald zeg je dus dan is het al helemaal gaar.
Niet iedereen zit op het MBO vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sowieso, 22 en dan nog niet klaar met je opleiding.![]()
![]()
Tenzij TS arts wil worden maar dat lijkt me sterk.
HBO kun je afronden op je 21ste, WO op je 22ste, de rest zijn FALERSquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Niet iedereen zit op het MBO vriend.
TS is een kutkind en de rest doet stoer maar is het vast niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef muzas het volgende:
Ik had een mooi moment gevonden en toen het hoge woord er eenmaal uit was, was het een tijdje stil, en werd er "nou dat staat je netjes!" gezegd.... Sindsdien geen woord meer... Ik nog quasi gezellig praten over ditjes en datjes... en toen werd het duidelijk,... geen oogcontact en kortaf tegen mij.... oftewel... dit gaat nog een staartje krijgen... Die twee gaan zitten overleggen vanavond natuurlijk, en dan ben ik morgen de lulhannes....
Ik ben 23 wanneer ik het WO afrond. Op m'n 12e basisschool, 18e VWO, 21e Bachelor en 23e Master. Hup, terug naar het mbo jijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
HBO kun je afronden op je 21ste, WO op je 22ste, de rest zijn FALERS
Ja dat zal dichter in de buurt komen. Ze vinden het doodzonde voor je. En dat uit zich dan in zwijgen en een preek morgenavond. Zo van "jongen, we hebben er goed over nagedacht en we vinden het heel erg jammer, vanaf nu geen gelanterfanter en dat domme gestap meer, dat is zonde van je tijd, maar je gaat er nu echt voor studeren en je komt niet eerder van je kamer af dan wanneer je alles uit je hoofd kent".quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:27 schreef Hymen_Copter het volgende:
Ze zijn niet boos,, ze zijn alleen teleurgesteld
als iets erg is is het teleurgesteld zijn wel, Boosheid kan je tenminste herkennen wanneer het over is
Dat hij een jaar lang heeft verteld dat hij alles heeft gehaald misschien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:40 schreef L0t.. het volgende:
Trouwens, 1 jaar studievertraging, wat is daar erg aan?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef r2dGeert het volgende:
Altijd als ik weet dat ik straks gezeik krijg met mn dinnetje dan lik ik snel aan haar kut als ik dr zie, is alles meteen voorbij.
Of snap ik het weer niet?
Moet je ook maar eerlijk zijn. Ben je 13 ofzo dat je geen slecht nieuws durft te vertellen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef muzas het volgende:
Nou dat is toch wel voor de hand liggend?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:18 schreef NoBody122 het volgende:
Wie heeft het nou eigenlijk over TS' ouders.. TS heeft er met geen woord over gerept met wie hij nou eigenlijk gezeik krijgt/heeft
Ja, maar hier op Fok! weet je het nooit. Altijd alert blijven hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is toch wel voor de hand liggend?
Bier?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:50 schreef Dorkquemada het volgende:
Was er trouwens nog een goede reden voor deze vertraging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |