Blij dat jij mijn voorspelling geloofd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oké, dan hoef ik de samenvattingen ook niet te zien.
Nee maar het kan zijn dat je je geld liever aan iets anders uitgeeft..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen te arm voor Eredivisie Live dan?![]()
Als Lindgren gewoon aanvallend speelt maakt het verschil tussen de opstellingen in mijn ogen weinig uit. Het ligt voornamelijk aan het feit hoe de spelers het invullen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:02 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Nee hoor, Nu komen de twee buitenste aanvallers/middenvelders juist op ipv dat ze er al staan. Dat maakt het veel gevaarlijker. Ook heb je nu iemand achter de spits en niet zoals nu Lindgren die meer centraal speelt.
Sommigen hebben glasvezel en dan gaat het (nog) niet hè. Heb jij nog geen glasvezel dan? Ben jij zo arm??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen te arm voor Eredivisie Live dan?![]()
inderdaad miskoop!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
FF serieus, ik vind Sulejmani maar slecht.
Maar dat speelt hij nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als Lindgren gewoon aanvallend speelt maakt het verschil tussen de opstellingen in mijn ogen weinig uit.
zeg het vaker aub!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Pwnt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Kutspeler inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Vergeet dat ik dat gezegd heb!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Wat een fantastische goals deze speelronde.
Die van Lev is mooier, onderkant latquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
venomsnake, wat zei je ook wel weer over de goal van de maand
Jij bent de commentator?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Wat een fantastische goals deze speelronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |