Andere naam, zelfde beestje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:59 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
4-3-3 werkt gewoon niet meer. Hij kan beter een 4-2-3-1 opstelling maken met Aisatti achter Huntelaar. Zou ik doen iig, dan benut je alle goede spelers optimaal.
Had ie hem gvd net mooi neergelegdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Aerts haalt hem net voor z'n lijn weg
Nee hoor, Nu komen de twee buitenste aanvallers/middenvelders juist op ipv dat ze er al staan. Dat maakt het veel gevaarlijker. Ook heb je nu iemand achter de spits en niet zoals nu Lindgren die meer centraal speelt.quote:
Ligt aan de streamquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:02 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Suarez redelijk traag overkomen.
Goed dat ik het weet!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:04 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
ajax gaat verliezen.
verkapte ik-kijk-eredivisie-live-en-jij-moet-het-met-een-trage-stream-doen-postquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
whaha
Ik kijk eredivisie live schat
Ik ook 11xquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
whaha
Ik kijk eredivisie live schat
niets verkapts aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
verkapte ik-kijk-eredivisie-live-en-jij-moet-het-met-een-trage-stream-doen-post
Zijn er nog mensen te arm voor Eredivisie Live dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:06 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
verkapte ik-kijk-eredivisie-live-en-jij-moet-het-met-een-trage-stream-doen-post
Blij dat jij mijn voorspelling geloofd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oké, dan hoef ik de samenvattingen ook niet te zien.
Nee maar het kan zijn dat je je geld liever aan iets anders uitgeeft..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen te arm voor Eredivisie Live dan?![]()
Als Lindgren gewoon aanvallend speelt maakt het verschil tussen de opstellingen in mijn ogen weinig uit. Het ligt voornamelijk aan het feit hoe de spelers het invullen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:02 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Nee hoor, Nu komen de twee buitenste aanvallers/middenvelders juist op ipv dat ze er al staan. Dat maakt het veel gevaarlijker. Ook heb je nu iemand achter de spits en niet zoals nu Lindgren die meer centraal speelt.
Sommigen hebben glasvezel en dan gaat het (nog) niet hè. Heb jij nog geen glasvezel dan? Ben jij zo arm??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen te arm voor Eredivisie Live dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |