Inderdaad. Waardeloze spelerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Haal suarez maar weg want das een dikke konijnachtige prutser
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Gentenaar, Aissati, Van der Wiel, Rommedahl, Cvitanich, De Jong, Sarpongquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
Weet Iemand welke 7 op de bank zitten bij Ajax dan kan ik nadenken wie Sno in de rust kan vervangen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
Weet Iemand welke 7 op de bank zitten bij Ajax dan kan ik nadenken wie Sno in de rust kan vervangen
Aissati!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
FOK! Dieetclub #262 met spiegelfoto'squote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:19 schreef foetre het volgende:
[..]
11. Aissati, Ismaïlquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
sarpong, aissati, van der wiel, rommedahl, gentenaar, de jong en cvitanichquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens mij Gentenaar, Aissati, Van der Wiel, Rommedahl, Cvitanich, De Jong en Sarpong. Maar dat weet ik niet zeker, kan iemand dit bevestigen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
whahahaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
FOK! Dieetclub #262 met spiegelfoto's
Gentenaar, Aissati, Van der Wiel, Rommedahl, Cvitanich, De Jong, Sarpong.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Wilskracht het volgende:
Ik snap de grap niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:22 schreef the_undertaker het volgende:
Wel humor. Is die Colin pleite. Halen ze Sno ervoor terug
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
FOK! Dieetclub #262 met spiegelfoto's
Ze hebben daar voorin wel meer konijnen rondlopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:19 schreef foetre het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |