quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:43 schreef waterreus23 het volgende:
Op Radio Utrecht beweerd met dat FC Barcelona zich heeft gemeldt heeft voor Afellay.
uiteraard niet te zeggen, maar PSV is nu eenmaal stabieler dan Ajax, dan word ik er niet vrolijk van als ze zo beginnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is nu ook al te zeggen, Ajax won vorig jaar 1-8 in de 1e wedstrijd
Niet nodig, deze week tijdens de training verzwikt hij toch weer een enkel en is hij 6 weken "out"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:43 schreef StarGazer het volgende:
Pfff hopen dat Affelay nog vertrekt.
2 bazen voor zijn doelpunt hoor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een baas, die Afellay.
Transferperiode is nog openquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:42 schreef koningdavid het volgende:
Damn... Afellay begint echt een wereldtopper te worden.
Alsof je dit nu al kunt zeggen na 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Palmboom313 het volgende:
AJAX wordt geen kampioen. PSV gaat het weer redden.
PSV doet het natuurlijk wel om Feyenoord te kloten. Reker weet natuurlijk hartstikke goed dat Feyenoord krap zit wat betreft keepers, en daar maakt hij handig (/ achterbaks) gebruik van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:36 schreef noxious het volgende:
[..]
Wat snap jij (en Gertjan) niet van "onzin" ?
Dat Gentlemen's Agreement ging voor zover ik weet met name over basis-spelers, of in ieder geval A-selectie. Niet om 4e keepers zonder contract op amateurbasis
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 bazen voor zijn doelpunt hoor!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:43 schreef StarGazer het volgende:
Pfff hopen dat Affelay nog vertrekt.
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 bazen voor zijn doelpunt hoor!
Erg dat je anders geen perspectief ziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Transferperiode is nog open
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:43 schreef waterreus23 het volgende:
Op Radio Utrecht beweerd met dat FC Barcelona zich heeft gemeldt heeft voor Afellay.
Omdat ie wekelijks voor Jong Feyenoord speelt. Al heb ik begrepen dat Reker dacht dat hij met een ADO-keeper te maken had.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
waarom zou je informeren als de speler geen contract heeft?
Waarom gaat men er toch altijd meteen vanuit dat ik voor ajax oid ben als ik zoiets zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:45 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Erg dat je anders geen perspectief ziet.
Dat is wel vaker zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maargoed, PSV had blijkbaar zijn informatie niet op orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |