Alleen kut voor de mensen in het stadion heheh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:38 schreef Sensation89 het volgende:
Best leuk trouwens die nieuwe tijden, zo heb je de hele dag voetbal
waarom zou je informeren als de speler geen contract heeft?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Derde keeper. En er is toch een agreement? Ik vind het niet raar dat PSV de keeper benadert, maar informeer Feyenoord dan gewoon. En niet 4 dagen voor de deadline even op het laatste moment melden dat je een keeper overneemt. Toonen had als PSV Feyenoord had geinformeerd ook wel voor PSV gekozen. Een keuze om persoonlijke redenen.
Je voorspelling bij ajax, Feyenoord en AZquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef Prik0 het volgende:
Vitesse - Groningen 0-4
Utrecht - PSV 0-7
Willem 2 - Ajax 0-5
Roda - Twente 2-5
Nec - Graafschap 1-1
Sparta - Ado 3-3
Volendam Heerenveen 0-5
Heracles Feyenoord 4-4
Az - Nac 7-1
Dat zijn 52 goals dus een nieuw record!
Feyenoord verkocht Ekramy, omdat ze met Toonen, Darley en Timmer de competitie inwillen. 1 dag na de transfer van Ekramy komt Feyenoord er alleen ineens achter dat PSV al een week onderhandelt met Toonen en Feyenoord daar dus niets van heeft gehoord. Dat is gewoon niet netjes, amateurcontract of niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef waterreus23 het volgende:
Als Feyenoord niet Ekramy op het allerlaatste moment verkocht, hd Verbeek ook niks lopen te klagen.
Als je heel netjes bent, doe je dat. Maar van mij hoeft het ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
waarom zou je informeren als de speler geen contract heeft?
Omdat dat netjes is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
waarom zou je informeren als de speler geen contract heeft?
Welke club geeft zijn 3e keeper nu geen contract?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Feyenoord verkocht Ekramy, omdat ze met Toonen, Darley en Timmer de competitie inwillen. 1 dag na de transfer van Ekramy komt Feyenoord er alleen ineens achter dat PSV al een week onderhandelt met Toonen en Feyenoord daar dus niets van heeft gehoord. Dat is gewoon niet netjes, amateurcontract of niet.
Ik bedoelde gewoon dat Afellay dement rent!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
ren·de·ment (het; rendementen)
4 schoten, 4 op doel, 2 doelpunten
ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Palmboom313 het volgende:
AJAX wordt geen kampioen. PSV gaat het weer redden.
Is nu ook al te zeggen, Ajax won vorig jaar 1-8 in de 1e wedstrijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Ook wakker..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |