Ik had het niet in de gatenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:50 schreef Geerd het volgende:
Laffe herders 30 min geen reacties om lapo
Je mag het verhaaltje zelf afmaken en de plaatjes inkleurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:12 schreef Rib-i het volgende:
Wat 1200
Kersenpitten
[ afbeelding ]
Koetjes
[ afbeelding ]
Woohoooooquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je mag het verhaaltje zelf afmaken en de plaatjes inkleuren
Geen minnares die roet in het eten gaat/kan gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog een paar uur en ik ga op vakantie
nee idd, ben alleen bang voor het niveau verschil wat risico's met zich mee kan brengen. U begrijpt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:41 schreef Rib-i het volgende:
-XX-
Ga lekker racen, voor de prijs hoef je het niet te laten toch
Als je het aantal rondjes telt dat je mag rijden
Alles kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen minnares die roet in het eten gaat/kan gooien
Griekenland, Rhodos. Okselhaar kijkenquote:Woar goade hin
Hij heeft doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:47 schreef pimbah het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=761_1220042446
Keeeenker dom![]()
Ook vooral niet ff gas terug nemen he als je gaat slingeren.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alles kan![]()
[..]
Griekenland, Rhodos. Okselhaar kijken
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:47 schreef pimbah het volgende:
Keeeenker dom![]()
Ik was naar de stad, om vervolgens weer thuis te komen zonder iets te kopen, zoals zo ongeveer altijdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:50 schreef Geerd het volgende:
Laffe herders 30 min geen reacties om lapo
Fok! MC [SC Deel 858] Twaalfhonderd.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:47 schreef pimbah het volgende:
Keeeenker dom![]()
quote:
vrij weinig eikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man![]()
WB heeft de intro al gedaan, ben benieuwd naar je toevoeging
HIquote:
Het was een algemene gaaapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moest toch een keer weten wat tie kon, vond wel mooi ff lekker raggen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het was een algemene gaaap![]()
260 is netjes kan je me net niet bij houden![]()
Kan je vast wennen aan het echte levenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:27 schreef Snelwagen het volgende:
Zo ook weer terug van de intro van de minor die ik ga doen....
Was leuk en aardig allemaal, beetje biertjes drinken, beetje presentaties kijken, nog weer biertjes drinken. Eind van de volgende dag, project verdeling, was al gedaan dus de namen werden bekend gemaakt, wie welk project deed. Moet ik de komende zes maanden bezig met een project wat me totaal niet aanstaat, van de 4 absoluut mn minst favoriete, en de man de erover gaat zei dat je wel met hele goede argumenten wil komen om van project te wisselen, dus ik vind het niet leuk is echt niet voldoende. Ik wil het golfbuggy project doen, en opzich heb ik daar wel goede argumenten voor. Maar ik hoop maar dat ze het accepteren anders moet ik 6 maanden bezig met iets wat ik niet heel leuk vind
Jah dat was ook hun argument dat je zomaar projecten toebedeeld kreeg, beetje raar imho want je zit op school om te leren wat jij wil toch. Maarja ik hoop dat het nog goed komt...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je vast wennen aan het echte leven
Schönnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef Geerd het volgende:
Lochem - Osnabruck en terug 268km in +/- 2 en half uur.![]()
top 260@teller![]()
Als het goed is moet je met jouw project hetzelfde kunnen leren dan met het "leukere" projectquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat was ook hun argument dat je zomaar projecten toebedeeld kreeg, beetje raar imho want je zit op school om te leren wat jij wil toch. Maarja ik hoop dat het nog goed komt...
Uhmzz niks maar daar liep die autobahn heen, en toen vond ik het wel weer welletjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Schönn
Wat moest je in Osnabrück?
Cker waar, je doorloopt in principe gewoon een heel ontwerpproject. Alleen past het 'leukere' project meer in de richting waar ik later in wil werken....En het zou relaxd wezen als ik daar al wat ervaring in kan krijgen. Daarnaast heb ik het idee dat het project waarbij ik nu ben ingedeeld veel technischer is, veel minder op design gericht. En dat motiveert idd niet. Dan ga ik voor een 5,5quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als het goed is moet je met jouw project hetzelfde kunnen leren dan met het "leukere" projectEen leuker project motiveert wel beter
Je gaat speciaal naar de autobahn om je motor te toppen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz niks maar daar liep die autobahn heen, en toen vond ik het wel weer welletjes
Jup niet zo ver, niet zo druk en "legaal".quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je gaat speciaal naar de autobahn om je motor te toppen?![]()
School's a bitchquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Cker waar, je doorloopt in principe gewoon een heel ontwerpproject. Alleen past het 'leukere' project meer in de richting waar ik later in wil werken....En het zou relaxd wezen als ik daar al wat ervaring in kan krijgen. Daarnaast heb ik het idee dat het project waarbij ik nu ben ingedeeld veel technischer is, veel minder op design gericht. En dat motiveert idd niet. Dan ga ik voor een 5,5
And I was not planning to deal with itquote:
Dinsdag reed ik op Zvoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dinsdag aangekomen na enkele routecorrectie's. En vier plasstops van WB. ([/OPM])
![]()
Na een half uurtje snel de baan op, want deze ging al bijna dicht.
Openingstijd op die dag was van 17.00 tot en met 19.15.
[OPM foto's]
quote:Volgens OPM was de baan redelijk nat, en gleed zijn achterwiel regelmatig een kant op.
Ik merkte alleen maar de geur van 20 kilometer verbrand rubber.![]()
Verder nergens verzit of vol het gas er op, gewoon normale Eiffel snelheid.
Wat Wb zegt dusquote:Na enkele uren een hotelletje opgezocht, de tip van een Nederlander in het centrum bleek de gouden te zijn.
Ik had hem eerst onheus bejegend. Dacht dat het een propper was van de plaatselijke Gay Palace.![]()
Fantastische double room samen met OPM volgde hier op, maar de kamer bestond netjes uit twee delen.
![]()
[ afbeelding ]
Had pas later de panodrama stand ontdekt, oogt krapper dan het was.![]()
[ afbeelding ]
Uitzicht.![]()
quote:De volgende ochtend mochten we daar het ontbijt genieten, conform afspraak van OPM reeds om 8.00.![]()
Deze dusquote:
maar mén stilzitten is niks voor mijquote:Het trage WB (lees relaxt) levenstempo niet gewend, was OPM te moe om nog iets anders te doen.
yesquote:Toen naar de ring
voor herhaling vatbaarquote:..werd WB als nooit tevoren onthaald.![]()
Alsof er weken voorbij waren.![]()
Dat moeten we dus vaker doen.![]()
![]()
Have Phunquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:off
Jullie ook een prettige vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |