Woensdag stond ik 16e. Maar ik dacht gok maar even wat hier, misschien dat dan de lijst gepost wordtquote:

Of heb je ergens anders stats gezien ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz 31ste. Valt me tegen voor de donderdag.

Ahquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woensdag stond ik 16e. Maar ik dacht gok maar even wat hier, misschien dat dan de lijst gepost wordt

Top 100 van donderdag 18 september 2008

En dan mij uitschelden voor spammer gisterenquote:

Ik zal ze er even bijpakken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:41 schreef Igen het volgende:
Hoi, ik hoop dat JortK ofzo de stats kan posten, want ik ben een beetje stom geweest en kan tot morgenavond niet bij m'n stats-bereken-programma.

Top 150 van vrijdag 19 september 

Das best stom jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:41 schreef Igen het volgende:
Hoi, ik hoop dat JortK ofzo de stats kan posten, want ik ben een beetje stom geweest en kan tot morgenavond niet bij m'n stats-bereken-programma.

Wel een mooi rond aantal gehaaldquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ] Top 150 van vrijdag 19 september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 0150 qu63

quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:44 schreef behangplakker het volgende:
Je kunt gelijk zien dat PK terug is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |