PM hem lekker en verkanker dit topic niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil naar aanleiding van gisteren even de groetjes doen aan Dirk-Kuijt. [ afbeelding ]
in welk opzicht?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef GGMM het volgende:
Ach, gelukkig staan jullie nog voor Ajax.
idd?quote:
Sorry, ik wist niet dat men hier zo streng wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
PM hem lekker en verkanker dit topic niet.
Oh ja, dat is waar ook, in geen enkel opzicht.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, in geen enkel opzicht.
Stond gisteren in een of andere Britse krant ja. Maar goed, volgens de Engelse pers was de Guzman ook allang vertrokken naar Engeland.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
Krul trouwens naar feyenoord voor 1.5 miljoen uit betrouwbare bron.
Joh? Sjiek! Welke bron?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
Krul trouwens naar feyenoord voor 1.5 miljoen uit betrouwbare bron.
quote:De Guzman: "Hij kwam toevallig tegen mijn elleboog aan"
Jonathan de Guzman maakte op zondagavond geen gelukkige eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen mee. De Feyenoord-middenvelder kreeg in een duel met Heracles-speler Kwame Quansah de rode kaart volgehouden, nadat hij een vermeende klap had uitgedeeld aan zijn opponent. De Guzman was het zelf niet eens met deze beslissing.
De Nederlandse international verklaarde voor de camera van de NOS hoe het ging: "Ik wilde naar de bal toegaan. Ik wilde mezelf breed maken en hij kwam toevallig tegen mijn elleboog aan. Nee, ik had geen opzet om hem te raken. Ik wilde als eerste naar de bal en hij kwam toevallig tegen mijn elleboog aan. Niks aan te doen."
De jonge international gaf aan een eventuele schorsing niet te accepteren: "Ik stond precies voor de grensrechter. Een schorsing zal ik sowieso aanvechten. Dit was geen rode kaart."
Naast De Guzman kregen Alexander Rankovic, Evander Sno, André Wetzel, Frank van der Struijk en Rutger Worm deze speelronde een rode kaart.
Ik snap wat hij bedoelt, maar met dit excuus kom je echt niet weg.quote:
Dat slomo gifje overdrijft de overtreding flink hoor.quote:
quote:Verbeek rekent alleen nog op extra keeper
ALMELO - Trainer Gertjan Verbeek rekent voor het sluiten van de transfertermijn, maandag om middernacht, alleen nog op een extra keeper. ,,Ik denk niet dat er verder bij Feyenoord nog iets gebeurt. Ja, misschien dat er nog wel wat spelers vertrekken''.
Dit liet de coach zondag na de nederlaag bij Heracles Almelo (3-1) weten. Feyenoord beschikt over slechts twee keepers voor de A-selectie. Erwin Mulder en Sherif Ekramy zijn uitgeleend, derde doelman Stefan Toonen stapte vorige week verrassend over naar PSV. In Almelo zat de achttienjarige Braziliaan Darley als vervanger van Henk Timmer op de bank.
Technisch directeur Peter Bosz wilde zondag in Almelo niet bevestigen dat Feyenoord in de markt is om de Nederlandse doelman Tim Krul van Newcastle United over te nemen. Ook over de vermeende belangstelling in de Braziliaanse verdediger Eric Botteghin van FC Zwolle wilde de voormalige speler en trainer niets zeggen. ,,Wacht maandag maar af. Ik ga nu nergens op in'', zei Bosz.
Leuk een keeper dat hebben we niet nodig Een spits en een verdediger hebben we nodigquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef TC03 het volgende:
Hmm, er speelt dus wel iets. Ben benieuwd.
Voor de rode kaart was er geen vuiltje aan de lucht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat De Guzman rood krijgt is natuurlijk mooi meegenomen, maar ik had eigenlijk wel verwacht dat het minimaal gelijk zou worden, ook zonder de rode kaart.
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Voor de rode kaart was er geen vuiltje aan de lucht.
Vandaag was denk ik wel het dieptepunt. Normaal speelt hij gewoon altijd slecht, vandaag was het nog een stuk slechterquote:
Ik snap dat eigenlijk niet. Het moet toch niet zo verschrikkelijk moeilijk zijn om een verdediger te vinden die het beter doet? Ik snap ook wel dat er geen geld is bij Feyenoord, maar kom op zeg ... als je van vorig jaar iets geleerd hebt dan is het wel dat Greene je gewoon punten kost. Maak van versterking op die positie dan prioriteit. Lijkt me handiger dan El Amahdi en Tomasson. Die kunnen er nog zoveel intrappen, als je er altijd eentje meer doorlaat verlies je nog alles :/quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vandaag was denk ik wel het dieptepunt. Normaal speelt hij gewoon altijd slecht, vandaag was het nog een stuk slechter
Ik ben ook beter dan Greene.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef GGMM het volgende:
Wij hebben nog wel een goede roemeen in de achterroede lopen. Die is beter dan Greene
Volgens mij had Cane het 2de elftal van Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens Cane maakt ie wel deel uit van jullie toekomstige, potentiële kampioenselftal.
Zucht ..... en ze willen zijn contract verlengen. Waarom nou toch?quote:
Goed punt.quote:
inderdaad, als je dat niet ziet...quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft twee goede acties gehad, daarmee verdubbelde het aantal goede acties van Feyenoord in het geheel.
Mee eens. Ik denk dat Janota het wel kan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
inderdaad, als je dat niet ziet...
hij is nog jong, maar laat hem maar in de basis beginnen volgende wedstrijd
Idd. En Tiendalli, die echt niet zoveel kans heeft gekregen, die mocht dus gewoon weg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vandaag was denk ik wel het dieptepunt. Normaal speelt hij gewoon altijd slecht, vandaag was het nog een stuk slechter
Das wel waar. Vond em bij Utrecht altijd wel sterk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tiendalli moet gewoon weer een eerlijke kans krijgen als er geen rechtsback bij komt. Minder als Greene kan het echt niet zijn.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:33 schreef ruud_fr het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)euro.html%3Fxref%3D1
Wat heeft Timmer verkeerd gedaan??quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
De echte schuld van de nederlaag vandaag ligt gewoon bij de Guzman vind ik. Totaal onnodige rode kaart.
En nee, ik vind niet dat Timmer en Greene goed gespeeld hebben vandaag
1-1 was zeker houdbaar. Verder had ie vandaag geen plank ingeslikt, maar een complete sparreboom.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft Timmer verkeerd gedaan??
ik hou ook altijd mijn hart vast als er een terugspeelbal zijn kant op komtquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1-1 was zeker houdbaar. Verder had ie vandaag geen plank ingeslikt, maar een complete sparreboom.
1-1 was een fout van Greene. Hierdoor bleef er 1 man overquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1-1 was zeker houdbaar. Verder had ie vandaag geen plank ingeslikt, maar een complete sparreboom.
Klopt, maar ik vond Timmer erg stijf reageren en maar halfslachtig die voet uitsteken. En zo stond ie wel vaker erbij ernaar te kijken, vooral bij hoge ballen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
1-1 was een fout van Greene. Hierdoor bleef er 1 man over
zeker een fout van Greene, maar de bal werd door het midden laag ingeschotenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
1-1 was een fout van Greene. Hierdoor bleef er 1 man over
Je moet als keeper in zo'n geval iets kiezen. Ik snap het gewoon niet dat elke wedstrijd Timmer de lul is, ziet niemand met hoeveel reddingen hij Feyenoord voor een afstraffing behoede?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeker een fout van Greene, maar de bal werd door het midden laag ingeschoten
jawohl, 1quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet als keeper in zo'n geval iets kiezen. Ik snap het gewoon niet dat elke wedstrijd Timmer de lul is, ziet niemand met hoeveel reddingen hij Feyenoord voor een afstraffing behoede?
De schuld ligt idd bij de Guzman lijkt me.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
De echte schuld van de nederlaag vandaag ligt gewoon bij de Guzman vind ik. Totaal onnodige rode kaart.
En nee, ik vind niet dat Timmer en Greene goed gespeeld hebben vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |