Het is best vrolijk toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:13 schreef Knekwurst het volgende:
En waarom klik ik ook op de youtube link..
Zoek ff vrouwenalfabet op, staat vast wel op youtube! Die is nog leuker EN DAAR LEER JE NOG EENS WAT VANquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:18 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een ochtendhumeur..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zoek ff vrouwenalfabet op, staat vast wel op youtube! Die is nog leuker EN DAAR LEER JE NOG EENS WAT VAN
iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zoek ff vrouwenalfabet op, staat vast wel op youtube! Die is nog leuker EN DAAR LEER JE NOG EENS WAT VAN
Is dat serieus de zus van Jantje Smit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:23 schreef mooiboi89 het volgende:
Voorts zwijg ik over haar broer en Volendam.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Impala-neuker het volgende:
Fout in de TT, het is niet
Blijf je vana-na-na-na-vond bij mij, maar
Blijf je vana-na-na-na-na-navond bij mij
FALER
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Impala-neuker het volgende:
FALER
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Impala-neuker het volgende:
FALER
Kenker, heb hem net nog eens beluisterd en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
en het dan ook gewoon verkeerd corrigeren..
't is dus
Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij
Deze man heeft nog gewoon gelijk ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
en het dan ook gewoon verkeerd corrigeren..
't is dus
Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij
Opkankeren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Impala-neuker het volgende:
FALER
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:35 schreef Smash-it het volgende:
ik vind het eigenlijk best een leuk liedje..
Bedankt he! Zit dat nummer weer de hele dag in mijn kop.quote:
ze weet wel waar haar plaats is: bij de bagage!quote:
Monique Smit kan niet tellen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:53 schreef Breekfast het volgende:
De tekst klopt ook niet![]()
Ze zegt ik zou 1 vraag aan je willen stellen, stelt ze daarna 3 vragen achter elkaar
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:53 schreef Breekfast het volgende:
De tekst klopt ook niet![]()
Ze zegt ik zou 1 vraag aan je willen stellen, stelt ze daarna 3 vragen achter elkaar
Vond ik wel een sterke.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:49 schreef erikkll het volgende:
Ze vraagt op 4 manieren of ze gaan neuken, dus in feite vraagt ze maar 1 ding.
Opgelost, slotje!
en een dikke puist op dr kinquote:
Oh noessss!!! Ze heeft ook menselijke trekjesquote:
De meeste FOK!kers hebben allemaal een gephotoshopte vriendin denk ik of eentje die per maand duizenden euro's kwijt is aan cosmetische producten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noessss!!! Ze heeft ook menselijke trekjes.
Ik heb er 1 waarvoor elke maand m'n maandsalaris aan deponeer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers hebben allemaal een gephotoshopte vriendin denk ik of eentje die per maand duizenden euro's kwijt is aan cosmetische producten.
Prostituees behoren niet tot de categorie "vriendin". Ook niet die Spaanse.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb er 1 waarvoor elke maand m'n maandsalaris aan deponeer.
Ja bah!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh noessss!!! Ze heeft ook menselijke trekjes.
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:13 schreef Stommie het volgende:
maar wel dikke tieten
Idd.quote:
quote:
Dat is "meisje" in die mongolen taal van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:08 schreef Klummie het volgende:
wat is een sma?
Dat doen ze alleen in Urk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:01 schreef Impala-neuker het volgende:
a) Is dit serieus de zus van jantje Smit
b) Zijn die tieten echt?
Indien zowel a als b waar zijn dan lijkt het me sterk dat Jan haar nog nooit genomen heeft.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedankt he! Zit dat nummer weer de hele dag in mijn kop.![]()
Maar de link tussen KVK en dit liedje van Monique is zo gelegd ja.
Waarom denk je dat ie nu Yolanthe heeft, met ook grote tetten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:01 schreef Impala-neuker het volgende:
a) Is dit serieus de zus van jantje Smit
b) Zijn die tieten echt?
Indien zowel a als b waar zijn dan lijkt het me sterk dat Jan haar nog nooit genomen heeft.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit nummer zit gelijk 2 weken in je kop...tenminste als je dit nummer vroegah altijd luisterde
![]()
vervuiltquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:32 schreef Maurari het volgende:
-edit-
Bedankt voor je bijdrage. Normaal kan een dergelijke uitspraak best, maar nu vervuild het mijn forum.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Eerste keer dat ik dit nummer hoor, wat is dit voor hoerige kuttekstEn dan nog zo semi-geil in de camera kijken
Wil wel een keer heel geil in jouw camera kijkenquote:
Doe dat eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wil wel een keer heel geil in jouw camera kijken
Oh alsjeblieft, niet weer die gephotoshopte zooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben haar daar dan ook over de gehele linie 3 maten slanker gesoeptquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef Rosbief het volgende:
Ze heeft wel een variabel borstvolume. Hier lijken haar tieten veel groter dan hier bv, wonderbaarlijk.
Nu je het zegt, het is een heel ander meisje, ook d'r gezicht komt niet overeen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze hebben haar daar dan ook over de gehele linie 3 maten slanker gesoept
Ja d'r gezicht is heel anders op die plaatjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze hebben haar daar dan ook over de gehele linie 3 maten slanker gesoept
Omdat de mensen uit de doelgroep waar de betreffende muziek populair is ofwel simpel en simplistisch is of simpelweg van simpele of simplistische muziek houden. (Tja dat kan ook nog he, voordat er hier beledigde mensen reageren, bepaal maar voor jezelf tot welke groep je hoortquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
Waarom gaan die teksten van die palingboer/boerinnen altijd over hetzelfde
Jij zit er aan te denken om dit nummer te zingen om meisjes het bed in te krijgen?quote:Op maandag 1 september 2008 10:48 schreef mooiboi89 het volgende:
Maar dames, stel dat een gozer dit nummer voor je gaat zingen, vind je hem dan gay?
(Zie ik je la la la later aan het ontbijt, welke fa fa fa fa fantasieen heb jij, wanneer je naar me kijkt!)
Jaquote:Op maandag 1 september 2008 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zit er aan te denken om dit nummer te zingen om meisjes het bed in te krijgen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef shroomer het volgende:
Ja wie zouden jullie niet doen? Wat een kulargument.![]()
eh nee dat wou ik niet echt zeggen neequote:Op maandag 1 september 2008 19:31 schreef Heathen. het volgende:
Jij gaf hem meer drank wil je zeggen...
Ze is wel een ongelooflijke sloerie, naar het schijnt.quote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef -Rebelle het volgende:
ik vind haar echt debiel, kwam haar tegen in chersonissos en toen probeerde ze mijn scharrel te versieren![]()
Gewilliger dan.. maar goed, gelukkig heb je er een medaille voor gekregen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:36 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
eh nee dat wou ik niet echt zeggen nee
quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Gewilliger dan.. maar goed, gelukkig heb je er een medaille voor gekregen.
Hehequote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Heathen. het volgende:
Dat is net zoiets als een hardloopwedstrijd van een bejaarde winnen.
ja doe datquote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef Heathen. het volgende:
Nee ik ga eerst maar weer een stukje ergens over het water kuieren.
Ga jij maar weer verder vertellen dat iemand jou verkoos boven monique smit. Dat is net zoiets als een hardloopwedstrijd van een bejaarde winnen.
Je snapt het principe van een forum kennelijk niet. Dat geeft niets, je kan tenslotte niet op alle fronten een positief punten hebben. Als ik tegen je aan wil lullen doe ik dat lekker, het is aan jou de keuze om het te lezen en/of te reageren. En ik erger mij helemaal niet aan jou alleen vond ik wel typerend dat je dat verhaaltje het op zo'n manier verteld dat je er nog trots op bent ook. Dat is schattig.quote:Op maandag 1 september 2008 22:58 schreef -Rebelle het volgende:
ga jij je maar weer lekker zitten ergeren en je bemoeien met anderen,
ik had het niet eens tegen jou trouwens dus hou de volgende keer je mauf![]()
Mits je het hoofd in een spelonk drukt. Zoeen gat van een rots zeg maar. Dan snel raggen en hopen dat je haar gezicht niet ziet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
boh gek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar wil je zo boven op gaan liggen en hem er dan van achteren inraggen
laatst was ik op een feestje van de dansschool waar iedereen het nummer van MS al hossende en springende gebruikte als soort van rocknummerquote:
ja weet ik, ik probeerde net zo schattig te doen als monique smitquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je snapt het principe van een forum kennelijk niet. Dat geeft niets, je kan tenslotte niet op alle fronten een positief punten hebben. Als ik tegen je aan wil lullen doe ik dat lekker, het is aan jou de keuze om het te lezen en/of te reageren. En ik erger mij helemaal niet aan jou alleen vond ik wel typerend dat je dat verhaaltje het op zo'n manier verteld dat je er nog trots op bent ook. Dat is schattig.
Altijd mooi dat als mensen uitgeluld zijn, snel naar iets anders grijpen zoals spelling etc.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
ik zie bij jou vorige bericht al 4 fouten zitten dus daar hoef je ook niet over te beginnen
waar bemoei jij je nou weer mee hij begint zelf over intelligentiequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Altijd mooi dat als mensen uitgeluld zijn, snel naar iets anders grijpen zoals spelling etc.
Oh, sorry, mag ik me er niet mee bemoeien? Gebruik voortaan dan lekker PM of zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:13 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
waar bemoei jij je nou weer mee hij begint zelf over intelligentie
tuurlijk wel, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, sorry, mag ik me er niet mee bemoeien? Gebruik voortaan dan lekker PM of zo
Is niet correct. Jouw bezittelijk voornaamwoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
ik zie bij jouw vorige bericht al 4 fouten zitten dus daar hoef je ook niet over te beginnen
Hoofdletters, komma's en punten. Als je mij daarop wilt aanvallen , mag je zelf ook wel wat aandacht besteden aan je eigen grammaticaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:13 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
waar bemoei jij je nou weer mee hij begint zelf over intelligentie
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:43 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
'mooiboi89'![]()
![]()
![]()
je bent waarschijnlijk zelf zo'n net te hippe kutboer. Flikkertje.
ik doe ook niet net of ik heel wijs benquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Hoofdletters, komma's en punten. Als je mij daarop wilt aanvallen , mag je zelf ook wel wat aandacht besteden aan je eigen grammatica
zo een stuk rots?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef BobbyB het volgende:
boh gek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar wil je zo boven op gaan liggen en hem er dan van achteren inraggen
Als jou dat opwind hou ik je niet tegen om hem in een rots te douwen hoor.quote:
Nee. Ik vind haar ook nog steeds lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik blijf haar lekker vinden. Is dat een raar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |