Iets met walvisjes en harpoenenquote:Welke Fa-Fa-Fantasieën Heb Jij? --> 3
Wanneer Je Naar Me Kijkt
Dat is Volendams, jeweets.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:29 schreef veldmuis het volgende:
Waarom de ondertitelde versie? Versta je niet wat ze zingt?.
Ik heb het onderzocht en kwam tot de conclusie dat TS de ondertitels niet overgeschreven heeft, omdat de ondertitels niet kloppen met de tekst en de tekst van TS weer wel klopt met de tekst van Moniekske concludeer ik dat hij heeft geluisterd.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is Volendams, jeweets.
Relkloon!quote:
Ik ben je moeder nietquote:
Aangezien de ondertitels van TS exact overeenkomen met deze site, concludeer ik dat ik TS een beetje lui is en het gewoon heeft gekopiërdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb het onderzocht en kwam tot de conclusie dat TS de ondertitels niet overgeschreven heeft, omdat de ondertitels niet kloppen met de tekst en de tekst van TS weer wel klopt met de tekst van Moniekske concludeer ik dat hij heeft geluisterd.
Ik vind het trouwens een tof nummer.
13 in een dozijn en ze lijkt op een hamster.quote:
Kijk nou, een verstandig persoon!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:49 schreef erikkll het volgende:
Ze vraagt op 4 manieren of ze gaan neuken, dus in feite vraagt ze maar 1 ding.
Opgelost, slotje!
En google dan eens op dertien in een dozijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef 2609 het volgende:
wat doen jullie dom check op wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Dozijn
Oehnoes check die laatste wikirofl zinquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:10 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En google dan eens op dertien in een dozijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oehnoes check die laatste wikirofl zin
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef 2609 het volgende:
wat doen jullie dom check op wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Dozijn
Tyfustrolquote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:25 schreef 2609 het volgende:
jonge jullie zijn echt dom hoe kan er nou weer 13 dingen in iets van 12 dingen echt jonge je moet niet alles geloven wat op wikipedia staat
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
13 in een dozijn en ze lijkt op een hamster.
De zoveelste 'hit' die verdacht veel lijkt op een hit van 'vroeger'quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Als ik dat nummer hoor, dan hoor ik dit nummer:
Of was dat al gezegd?![]()
Dat vind ik nou helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Als ik dat nummer hoor, dan hoor ik dit nummer:
Of was dat al gezegd?![]()
quote:Dabloggr (2 hours ago) Show Hide
0 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply | Spam
gejat, fool's garden - lemon tree.
Reageer je op mij? Zo ja, zeg het ff dan!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:27 schreef elfzesendertig het volgende:
In het begin zeker wel [ afbeelding ] Daar twijfel ik niet over.
Ik post toch onder jequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Reageer je op mij? Zo ja, zeg het ff dan!
Vraag haar gewoon hoeveel vingers je opsteekt. Als ze het fout heeft dan is ze dom genoeg om geneukt te worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:35 schreef DurQ het volgende:
oh mevrouw Smit komt hier vanavond optreden. Zal ik dit topic uitprinten en aan haar geven:P ?
Dat is wat ik zei.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:39 schreef DurQ het volgende:
dus als ze het fout heeft moet ik haar bevelen met me te neuqen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |