abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61241230
Hoewel ik sterk erken dat er een moslimprobleem is in NL, is het wel erg makkelijk om het/alles daar op af te schuiven. Alsof jouw inkomen substiantieel daalt omdat er een jongetje een bushokje sloopt (ik noem maar iets)
pi_61242556
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:02 schreef miech het volgende:
Maar is wel een indicatie Slarioux.

Ontopic: Focussen op het kleiner maken van ons Moloch, genaamd overheid, en lagere belastingen (wat de VVD nog steeds laat liggen)
Zou hij daar echt mee de hoogte inschieten? Denk niet dat zijn stemmers dat nou het belangrijkste vinden als daarbij niet ook veel Moslims geschopt worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61242599
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat heb je een punt, maar ik ervaar haar optreden wel degelijk gematigder dan Geert Wilders.
Dat is natuurlijk ook zo. En veel vertrouwen er in dat ze een goede organisatie op kan bouwen heb ik niet.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:36:01 #29
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61242623
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Striptease!
Agema in de Playboy.
Carpe Libertatem
pi_61242678
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Agema in de Playboy.
Zou dat veel helpen ?
pi_61242728
Ze doen er al wat aan!
PVV maakt zich zorgen om Sinterklaas

Ze beschermen het Sinterklaasfeest en stellen Kamervragen over een irrelevant, kleinschalige protestmars tegen dit feest. Indien zij dit niet deden liep het Sinterklaasfeest gevaar om afgeschaft te worden en zelfs verboden te worden.
Gelukkig stelden zij dit aan de kaak net voor het te laat was.

( )
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:29:12 #32
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_61250283
Tja ik denk dat Wilders mede zo hoog stond vanwege de vele aandacht voor hem in de media, onder andere omdat hij steeds met controversiële uitspraken deed. Nu is die aandacht de laatste tijd wel aan het afnemen en het wordt moeilijker om media aandacht te blijven. Om die aandacht te krijgen moet hij immers een nog verdergaande uitspraak doen waarmee hij het risico neemt zijn geloofwaardigheid te verliezen.

Hij zal dus media aandacht moeten trekken door uit een ander vaatje te tappen...
pi_61252317
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:29 schreef Tizitl het volgende:
Tja ik denk dat Wilders mede zo hoog stond vanwege de vele aandacht voor hem in de media, onder andere omdat hij steeds met controversiële uitspraken deed. Nu is die aandacht de laatste tijd wel aan het afnemen en het wordt moeilijker om media aandacht te blijven. Om die aandacht te krijgen moet hij immers een nog verdergaande uitspraak doen waarmee hij het risico neemt zijn geloofwaardigheid te verliezen.

Hij zal dus media aandacht moeten trekken door uit een ander vaatje te tappen...
Onderwerpen genoeg. Dat bewijzen de afgelopen weken wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:18:43 #34
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_61254370
Wilders en verdonk, heerlijke populisten waar je de TV voor aanzet. Zou jammer zijn als ze geen mediaaandacht meer zouden krijgen. De inhoud doet er niet toe, die hebben ze niet.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:08:03 #35
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61261199
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou dat veel helpen ?
Dat denk ik niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61262219
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou hij daar echt mee de hoogte inschieten? Denk niet dat zijn stemmers dat nou het belangrijkste vinden als daarbij niet ook veel Moslims geschopt worden.
Even niet aanzien des persoons: Er is een reden waarom D'66 ineens omhoogschiet (tegen moralisme), combineer dat met streven naar een kleine overheid, en ik denk dat er best wat mensen zijn die daar voor te porren zijn (men is het zat om de helft van het inkomen af te staan). Then again, er is 1 probleem: De echte liberaal zal hem niet serieus nemen, die kans heeft hij verbruid.

Conclusie: Ik weet het eigenlijk niet meer...
pi_61264811
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:26 schreef du_ke het volgende:
Nu blijkt dat de PVV onderhand in de peilingen is gezakt tot 6 zetels en zelfs het boos worden op Sinterklaashaters ze er niet meer bovenop lijkt te helpen is het minste wat we hier op FOK kunnen doen hem wat meer ideeën aan de hand doe nietwaar?
Hypes hebben nu eenmaal maar een beperkte houdbaarheid.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  woensdag 3 september 2008 @ 00:32:35 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_61337008
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef OldJeller het volgende:
Ze doen er al wat aan!
PVV maakt zich zorgen om Sinterklaas

Ze beschermen het Sinterklaasfeest en stellen Kamervragen over een irrelevant, kleinschalige protestmars tegen dit feest. Indien zij dit niet deden liep het Sinterklaasfeest gevaar om afgeschaft te worden en zelfs verboden te worden.
Gelukkig stelden zij dit aan de kaak net voor het te laat was.

( )
Nee, stel je voor zeg, vrijheid van protest en vrijheid van meningsuiting.
En dan ook nog à la Kruidenier Grootgrutter gaan jermiëren over subsidie.
pi_61337473
Wilders redt zichzelf wel. Die clown weet altijd weer een nieuw konijn te vinden om zichzelf mee voor lul te zetten. Heeft ie ons niet voor nodig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 september 2008 @ 08:59:08 #40
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61339993
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 07:31 schreef Sora het volgende:
dit waren wel de peilingen van Nova he? die schatte wilders bij de laatste verkiezingen ook op iets van 2-3 zetels. Helaas zaten ze er toen naast.
PVV stond op 3.1% van de stemmen (4 zetels) maar kreeg uiteindelijk 5.9%
De PvdA werd 3% hoger ingeschat. Voor de rest was de peiling bijna een kopie van de verkiezingsuitslag.

De Hond had Wilders ook te laag ingeschat met 6 zetels.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')