Zou hij daar echt mee de hoogte inschieten? Denk niet dat zijn stemmers dat nou het belangrijkste vinden als daarbij niet ook veel Moslims geschopt worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:02 schreef miech het volgende:
Maar is wel een indicatie Slarioux.
Ontopic: Focussen op het kleiner maken van ons Moloch, genaamd overheid, en lagere belastingen (wat de VVD nog steeds laat liggen)
Dat is natuurlijk ook zo. En veel vertrouwen er in dat ze een goede organisatie op kan bouwen heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat heb je een punt, maar ik ervaar haar optreden wel degelijk gematigder dan Geert Wilders.
Onderwerpen genoeg. Dat bewijzen de afgelopen weken wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:29 schreef Tizitl het volgende:
Tja ik denk dat Wilders mede zo hoog stond vanwege de vele aandacht voor hem in de media, onder andere omdat hij steeds met controversiële uitspraken deed. Nu is die aandacht de laatste tijd wel aan het afnemen en het wordt moeilijker om media aandacht te blijven. Om die aandacht te krijgen moet hij immers een nog verdergaande uitspraak doen waarmee hij het risico neemt zijn geloofwaardigheid te verliezen.
Hij zal dus media aandacht moeten trekken door uit een ander vaatje te tappen...
Dat denk ik nietquote:
Even niet aanzien des persoons: Er is een reden waarom D'66 ineens omhoogschiet (tegen moralisme), combineer dat met streven naar een kleine overheid, en ik denk dat er best wat mensen zijn die daar voor te porren zijn (men is het zat om de helft van het inkomen af te staan). Then again, er is 1 probleem: De echte liberaal zal hem niet serieus nemen, die kans heeft hij verbruid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou hij daar echt mee de hoogte inschieten? Denk niet dat zijn stemmers dat nou het belangrijkste vinden als daarbij niet ook veel Moslims geschopt worden.
Hypes hebben nu eenmaal maar een beperkte houdbaarheid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:26 schreef du_ke het volgende:
Nu blijkt dat de PVV onderhand in de peilingen is gezakt tot 6 zetels en zelfs het boos worden op Sinterklaashaters ze er niet meer bovenop lijkt te helpen is het minste wat we hier op FOK kunnen doen hem wat meer ideeën aan de hand doe nietwaar?
Nee, stel je voor zeg, vrijheid van protest en vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef OldJeller het volgende:
Ze doen er al wat aan!
PVV maakt zich zorgen om Sinterklaas
Ze beschermen het Sinterklaasfeest en stellen Kamervragen over een irrelevant, kleinschalige protestmars tegen dit feest. Indien zij dit niet deden liep het Sinterklaasfeest gevaar om afgeschaft te worden en zelfs verboden te worden.
Gelukkig stelden zij dit aan de kaak net voor het te laat was.
()
PVV stond op 3.1% van de stemmen (4 zetels) maar kreeg uiteindelijk 5.9%quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:31 schreef Sora het volgende:
dit waren wel de peilingen van Nova he? die schatte wilders bij de laatste verkiezingen ook op iets van 2-3 zetels. Helaas zaten ze er toen naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |