Hmm ik heb hem niet gezien, maar het zal me niet verwonderen als we het maar heel kort zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil hier zo weinig mogelijk woorden aan vuilmaken eigenlijk. Jamba bereikt een nieuw hoogtepunt in humor en adverteren op tv. Want in navolging op de o-zo-leuke Achmed the Dead Terrorist (![]()
!!111einzI KILLS U
![]()
) krijgen we nu....
Ghandi the dead Pacifist. (No killing!)
Naast het feit dat het onrespectvol is naar Ghandi toe is het gewoon alletyfustriest.
Jamba, sterf aan AIDS.
politiek incorrect maar vind het idee wel grappig. Doe eens een filmpje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik wil hier zo weinig mogelijk woorden aan vuilmaken eigenlijk. Jamba bereikt een nieuw hoogtepunt in humor en adverteren op tv. Want in navolging op de o-zo-leuke Achmed the Dead Terrorist (![]()
!!111einzI KILLS U
![]()
) krijgen we nu....
Ghandi the dead Pacifist. (No killing!)
Naast het feit dat het onrespectvol is naar Ghandi toe is het gewoon alletyfustriest.
Jamba, sterf aan AIDS.
Lol grappige nummers over nazi's enzo hebben ze al meer dan 20 jaar:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:57 schreef Ps2K het volgende:
Het is wachten tot ze hier een ringtone van maken:
"wil jij ook de laatste reutel van een aidspatient op je telefoon? Sms AIDS aan naar 6464. Iedereen zal denken dat je echt aan het dood gaan bent."quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Thealexfiles het volgende:
Jamba, sterf aan AIDS.
Wil je doen alsof je van FOK! bent getrapt? SMS dan BAN AAN naar 3434.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:53 schreef Herald het volgende:
[..]
"wil jij ook de laatste reutel van een aidspatient op je telefoon? Sms AIDS aan naar 6464. Iedereen zal denken dat je echt aan het dood gaan bent."
Hebben ze hem dan niet al van de buis gehaald?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Klantenservice:
Contactformulier zie Help
Hotline: 0800-0225848
E-mail: info-nl@jamba.net
Massaal mailtje sturen?
zag em 10 minuten geleden nog op veronica meen ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Hebben ze hem dan niet al van de buis gehaald?
Dan moeten we dus inderdaad gaan zitten mailen naar: info-nl@jamba.netquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
zag em 10 minuten geleden nog op veronica meen ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |