Hier komt je antisemitische aard weer naar boven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef henkway het volgende:
israel is niet belangrijk, trouwens die joden horen daar niet
Ik ook van jou!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er staat om ze op te vangen, rare fascist rechts-conservatief.
Neuh, vind ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier komt je antisemitische aard weer naar boven.
Alsof die term nog iets voorstelt na al het moslimbashen van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier komt je antisemitische aard weer naar boven.
"Joden horen er niet" is een uitspraak die dateert van voor 1939 zeg maar. Het wordt helemaal triest als men die uitspraak doet en met droge ogen beweert dat het grond van de Palestijnen is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet.
'ze horen er niet' is wat simplistisch, maar er zit een zekere waarheid achter. Maar het probleem is dat bv de meeste Palestijnen ook geen Palestijn zijn, en dat kun je Israel weer niet kwalijk nemen. Zo kun je in dit conflict door blijven gaan, de vraag is alleen waar je ophoudt en of je dan je antwoord hebt op de grote schuldvraag...
Eigenlijk zouden we er allemaal over op moeten houden. Het is al treurig genoeg zonder de partijdige meningen van mensen die er ver buiten staan.
Moslimbashen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof die term nog iets voorstelt na al het moslimbashen van de afgelopen jaren.
Ik zie niet in waarom jodenhaat verschilt met moslimhaat.
Ik mag hopen dat je het verschil wel inziet tussen moslimbashen n.a.v. wat incidentjes in Gouda e.o. en Jodenhaat.quote:
Oh je vergeet gemakshalve even de gevolgen van 9-11 voor moslims?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het verschil wel inziet tussen moslimbashen n.a.v. wat incidentjes in Gouda e.o. en Jodenhaat.
De gevolgen voor Moslims?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh je vergeet gemakshalve even de gevolgen van 9-11 voor moslims?
Die acties zijn gericht tegen terroristen. Maar leg eens uit wat nu de grote gevolgen zijn voor "de moslims"...quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Invasie van 2 landen? Een paar 100.000 doden?
Frappant dat het volk er onder lijdt. De aanvallen van Bin Laden waren gericht op de economie de VS.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die acties zijn gericht tegen terroristen.
quote:Maar leg eens uit wat nu de grote gevolgen zijn voor "de moslims"...
Lijdt het volk er onder?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Frappant dat het volk er onder lijdt. De aanvallen van Bin Laden waren gericht op de economie de VS.
[..]
Had ik het al over het bezetten van moslimlanden gehad?
Dat dus. En de wereldwijde demonisatie (jaja, daar is iequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Invasie van 2 landen? Een paar 100.000 doden?
Wereldwijde demonistatie? Veeg me op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. En de wereldwijde demonisatie (jaja, daar is ie. ) van de moslims.
Daggla, kijk even hier naar, dan snap je hoe sommige mensen hier geïndoctrineerd zijn door een bepaalde ideologie. Lijken wel moslims.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. En de wereldwijde demonisatie (jaja, daar is ie. ) van de moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |