En jij denkt dat dat helpt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Haal de router es van de stroom
En het modem
En stop hem er uiteraard weer in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Haal de router es van de stroom
En het modem
NIET VERTELLEN AAN TS !!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
En stop hem er uiteraard weer in.
joh!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
kun je beter een eigen aansluiting nemen en die met 2 of 3 mensen delen
ik heb laatst een youtube filmpje bekeken op een 10Gbit lightpath. Wie wil me aanraken!1!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had pas even 1 gig internet door een fout van de TU bij het upgraden van het netwerk hier
How about you join the club? IK ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ik heb laatst een youtube filmpje bekeken op een 10Gbit lightpath. Wie wil me aanraken!1!!
Ik heb hier een 100Gb uplink via singlemode fiber naar de youtube servers, wil je me aanraken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ik heb laatst een youtube filmpje bekeken op een 10Gbit lightpath. Wie wil me aanraken!1!!
HOAX! Onheus gebruik van jargon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:25 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ik heb hier een 100Gb uplink via singlemode fiber naar de youtube servers, wil je me aanraken?
Iedereen gaat tegelijk internetten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:04 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat alles moet op de geweldige uberverbinding die max 280kbs haalt.... Dat houd dus in dat je max 46kbs pp haalt.
wtf scooter jostie ga mij niet vertellen hoe het werkt. Ze hebben gewoon een crap abbo, dat is het probleem. En ja huis huren, leuk, wie gaat de rekening betalen? Als ik een kamer huur met internet in een studentenhuis mag je toch verwachten dat ze iig bedenken dat je dan iets meer nodig hebt dan het uber basic cheapo pakket wat je ook nog eens in je eigen huis gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
NIET VERTELLEN AAN TS !!!!
Als je een normale router hebt moet je nog normale snelheden behalen.
Nee, een touch diamond. Iphone is voor paupers die niet beter weten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef zomgmoz het volgende:
verkapt ik-heb-een-iphone-topic
Goed voor jouw. Je mag me bellen als je dat in Maastricht weet te vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Buschetta het volgende:met 6 man internet delen ?!?!?
380 fucking euro betalen voor een kamer en dan de douches keuken delen met 6 gasten....
in Limboland !??!?
dude ik had een eigen appartement voor 250 euro in R'dam centrum..
Studenten/limburgers worden met het jaar dommer.
Ow dat was me allang gelukt (al had dat een andere reden...) maar dat internet is gewoon brak. Als ik om 3am als niemand op internet zit haal ik gewoon niet meer dan 300kbps, dat is echt de absolute max. Volgens mij hebben ze hier gewoon nog een eeuwenoud wanadoo abbo wat nooit is geupgrade want volgens mij kan je geeneens meer lijnen krijgen zo traag als deze...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iedereen gaat tegelijk internetten?
Zoek eens op ARP poisoning, kun je het zo regelen dat alleen jij nog kunt internetten. Moet je alleen niet zo dom zijn te zeggen dat het bij jou wel werkt.
Hoe retarded ben je wel niet als je geeneens kan lezen dat er hier maar 5 man zit....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef Slappy het volgende:
Tering hoe retard ben je dan,wat verwacht je anders in studenten huis met 15 man
Faler. Doe dan gewoon copy-paste in notepad ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe retarded ben je wel niet als je geeneens kan lezen dat er hier maar 5 man zit....
Ow en ik heb dit trouwens 10x moeten typen want ik kreeg steeds verbindingsfouten
En van 5 studenten verwacht je natuurlijk dat ze alleen gaan internettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hoe retarded ben je wel niet als je geeneens kan lezen dat er hier maar 5 man zit....
Ow en ik heb dit trouwens 10x moeten typen want ik kreeg steeds verbindingsfouten
Ik zit in hartje Den Haag en haal iets van 5-6 Mbit, nee echt.. superquote:
Als de Opta nou eens de kabelaars gaat pesten en KPN een beetje met rust laat dan gaat het misschien nog in ons leven gebeuren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat al die verouderde telefoonlijnen worden vervangen door glasvezel.
Hoe vlot is het dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv geniet van een van de snelste glasvezelverbindingen in Nederland.
Dat het een van de snelste is zegt de universiteit. 1 gigabit/s. Heb er verder weinig verstand van hoorquote:
dat is 128 MB per seconde... damnquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat het een van de snelste is zegt de universiteit. 1 gigabit/s. Heb er verder weinig verstand van hoor
Merken universiteiten het niet als al hun bandbreedte gebruikt wordt door studenten die torrents etc. aan hebben staan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
dat is 128 MB per seconde... damn
Daar mag je flink wat newsgroups abbo's tegenaan gooien om heb volledig te gebruiken
Ja, en als het problemen oplevert dan gaan ze vanzelf dingen als BT blockenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Merken universiteiten het niet als al hun bandbreedte gebruikt wordt door studenten die torrents etc. aan hebben staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |