abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61228399
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 31

De Doorslapers en Nachtbrakers:

21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer

De nieuwste ontwikkelingen!

Devin is terug van vakantie en kan zwemmen
Linde heeft drie tandjes
Liande kreeg prikjes zonder te huilen
Chris is lekker knuffelig
Maud kan schilderen
Brent is niet zo lekker
Eli is jarig

[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 10-09-2008 21:08:57 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61228869
Eli, gefeliciteerd met je verjaardag!! Davinia&PR, gefeliciteerd met jullie dreumus!
Leuk zo'n rijtje statistieken, Wel veel herkenbare dingen. Het is ook al een echte dreumus op die 2e foto!
Wat voor merk kleding hebben jullie meestal? want Chris kan met 80cm/11,5kg nog prima in mt 80 van de meeste merken

Appelsap, dat is een fijn vooruitzicht Maar het is nu nog rommeliger door de tandjes. Dan wil alles niet meer, eten/slapen/lekker spelen etc.. Maar dat was meestal na een dag of 2/3 wel over. Dus nog 1a2 te gaan

Edit: Chris is net met 39,3 +zetpil bij papa op schoot in slaap gevallen
Hij had dus best recht van miepen vanavond..

[ Bericht 12% gewijzigd door Deepfreeze op 29-08-2008 20:28:03 ]
pi_61230189
DF, ik zeg het je nu toch. Er bestaan huismussen, straatmussen, maar geen dreumussen.

Eli! Hieperdepiep gefeliciteerd! En Davinia ook.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:07:51 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61230808
davinia en eli welkom! en ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61231154
hiep hiep hoera Eli gefeliciteerd met je 1ste verjaardag
Davinia jij ook gefeliciteerd met je grote vent
mama van 3 kids!
pi_61232032
Eli, grote jongen: gefeliciteerd En je papa en mama natuurlijk ook.
Wat een woordenschat heb je al

Ach Chris toch... Maar hij zal zich vast heel lekker hebben gevoeld door alle kussen en knuffels die hij de hele tijd heeft gekregen!

Tandjesellende
Iedereen die het nodig heeft: sterkte ermee!

Mag ik even zwijmelen over mijn lieve jochie? Zo'n heerlijk knuffelig ding is het
Je kan wel merken dat we nu al 2 weken elke dag de hele dag met hem in de weer zijn geweest nu we vakantie hebben. Ik zie nu al op tegen maandag, dat ik weer moet werken en mijn man vanwege papa-dag nog de hele dag met hem samen kan zijn. Ben jaloers!

Vanmiddag lekker wezen fietsen en op bezoek geweest bij Devin's 3 weken oude neefje. Toen we hem aan het bewonderen waren terwijl hij uitgebreid lag te ontwaken in zijn bedje stak Devin ineens een handje door de spijlen van het ledikant, streelde Axel's buikje en zei "Aai, aai!"

Morgen gaan we naar de Uitmarkt. Devin is met Koninginnedag ook al de hele dag met ons meegeweest de stad in, maar nu is hij een stuk verder in ontwikkeling. Ben benieuwd hoe het zal gaan, drukke mensenmassa's vindt hij in ieder geval niet erg heb ik het idee.
.... met gevoel voor drama....
pi_61233100
Wat lief, zo'n aai-aai van Devin

Moonah, misschien is het een of andere on-ontdekte tropische soort
Hoelang heb je op je handjes gezeten?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:26:45 #8
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61233631
Dank jullie wel voor het lieve welkom

DF, het gros van onze kleding is GAP of Gymboree, (maat 12 - 18 mths ), dankzij een zus die 1,5 jaar in Canada heeft gewoond en dus groots heeft ingeslagen, maar na dit seizoen moeten we echt verkassen naar nederlandse winkels. Hij heeft wat kleertjes van de H&M, en 86 zit echt als gegoten nu, dus ik koop dan 92, maar dat is nog wel echt aan de grote kant. die tuinbroek op de foto is trouwens ook 92 (uit knokke).

Devin, wat lief zo aai-aai

De dag verder was prima. Schoonuzs studeerde af, en had tegen de voorzitter van de examencommissie gezegd dat haar neefje Eli vandaag 1 jaar was geworden, dus we hadden een speciale opmerking erbij heeft eli niet gehoord, want hij sliep
daarna zei de vz van de examencommissie nog tegen schoonzus dat hij zo lief was geweest * trots is *

we hebben s ochtends eli in zijn luier voor een kwarktaartje gezet, videocamera en fotocamera in de aanslag voor het grootste single-person-foodfight tot op heden, maar hij ging netjes met zijn vingertje en zijn duim de taart uit elkaar pulken Kind heeft nog nooit zo netjes gegeten als wanneer hij mag knoeien

na afloop van de buluitreiking kwam de fam. even langs en hebben we weer de taart gegeven, en deze keer werd hij wel op de bank en de tafel gesmeerd, en uiteindelijk opgegeten, dus toch een beetje gelukt. we hebben goede foto's

s Avonds weer niets gegeten redelijk storend, zo'n eten weigerend kind. maar ja, tandjesleed... maar geen rode billen
andere kinders met tandjesleed hopelijk zijn ze snel door! go prodentsmile, go!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61235753
Deze week heb ik voor Juliette een echt dekbed en kussen gekocht. Ze vindt het geweldig om er onder te liggen en gaat graag naar bed.. én ze slaapt weer door! Zo lief en een stuk fijner instoppen ook dan een deken.

Juliette groeit nu trouwens in maat 92. En schoenmaat 23. (Grappig, ik ken een meisje dat 6 weken jonger is en maat 80 draagt met schoenmaat 18.. dat kan zo erg uiteenlopen bij kinderen! Viel me bij Maria & Myrthe ook op in een ander topic.)
pi_61240658
Eli gefeliciteerd Klinkt alsof het een leuke dag was Davinia En jeetje al maat 86-92 Linde draagt nog steeds 74-80 en dan doe ik alles ook nog eens in de droger waardoor het wat kleiner wordt.

Ik ben sinds gisteren 17 uur weer terug in Nederland. We hadden een bedrijfuitje waarvoor we naar Kopenhagen gingen. Alles was gewoon te luxe. In het vliegtuig werden we door de piloot via de intercom speciaal welkom geheten, we werden opgehaald door twee enorme witte limo's (iedereen onderweg foto's van ons maken ) Daarna op de fiets heel Kopenhagen gezien, Deense koffie met lekkere zoete broodjes, lekker uitgebreid lunchen, borrelen, bierbrouwerij bezoeken en proeven , dan met de boot door de haven naar een zeer luxe restaurant met een michelinster waar we negen(!) gangen kregen elk met een speciaal glas wijn erbij, weer opgehaald met de taxi, huifkartocht door de stad, ijsbar bezocht (moet je een soort dekbedburka aan ivm de vrieskou en je drinkt uit een glas van ijs) en toen drinken in de hotelbar en nog even stappen. Ik had de nacht ervoor maar 2 uur geslapen ivm vroege tijdstip van vliegen en Linde met tandjespijn dus was echt doodop.

Dag 2 gelukkig tot 12 uur vrije tijd, dus cadeautje voor Linde gekocht, daarna lunchen en weer naar de luchthaven. En daar stond mijn vriend met met mijn meisje op te wachten
  Milf zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:32:28 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_61240741
Wat gaat het hard he?

Dana is iets ouder dan anderhalf en heeft maatje 80/86 en schoenmaat 20.
Bij scapino trouwens de alerkewlste laarsjes gekocht.

Hier begint ook het kontje naar achteren gooien en de voeten schrap zetten. Geweldig
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_61241418
Stiemie, leuk uitje zeg! En een lekkere thuiskomst! Wat voor leuks heb je voor Linde gekocht?

Davinia, qua h&m zit Chris nu netjes in 80, en die valt ruim vergeleken met de meeste andere kleren. En nieuw zou ik nu 86 gaan kopen. Het zal hem wel in de bouw zitten dan.. Chris heeft de grotere maat vooral nodig voor zijn lengte. Qua breedte kan hij voor broeken nog in 74
Fijn dat die dag zo goed ging, maar die tandjes blijven vervelend..

Hier is het ook weer drama. Vannacht een paar keer huilend wakker, maar zelf weer in slaap gekomen, behalve om 6 uur, Toen heeft papa hem gered. En die zit nu ook met Chris op zijn slaapkamertje.. Zo moe, maar niet willen/kunnen slapen. Je kunt het streepje van de tand (8e snijtand) ook al zien, maar dat laatste stukkie . En ik denk dat hij nog iets anders heeft, want hij is iets snotterig, en die koorts heeft hij ook nog niet eerder zo gehad bij tandjes.

Edit: hij is n slaap gevallen, lekker naast mij op het grote bed. En nu verder in het ledikantje.. Wel fijn om nu even met zijn 2-en thuis te zijn.. (respect for alleenstaande moeders!)

[ Bericht 7% gewijzigd door Deepfreeze op 30-08-2008 11:34:33 ]
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:05:38 #13
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61242084
Poemojn, wat leuk dat Juliette het dekbedje zo mooi vindt! Blijft zij er goed onder liggen, of stoppen jullie haar onder als ze echt slaapt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61243485
Dat wisselt PM-girl, 's middags bljift ze meestal goed liggen maar 's nachts niet altijd. En toch slaapt ze nu 's nachts wel weer door.
Naar haar toe gaan als ze slaapt werkt vaak nog niet goed, ze wordt dan juist weer wakker (zeker als ze op het dekbed ligt en je probeer haar onder te stoppen). Dus daarom, en tegen pogingen uit bed te klimmen, krijgt ze nog wel een slaapzak aan (achterstevoren).

Dat klinkt als een erg leuk uitje Stiemie!
pi_61243608
Leuk om jullie hier ook weer eens te zien, Nikky en Poemojn.
Laarsjes zijn leuk!!! Meike heeft ook weer nieuwe gekregen van opa en oma, rood met witte stippen. Alleen nog een beetje groot, dat wordt nog even wachten dus.

Leuk Stiemie, het uitje en je warme welkom

Davina en Eli van harte gefeliciteerd!

Meike heeft niet meer zo'n last van haar billetjes, ze kan in ieder geval weer zitten en liggen. Nog steeds flink met sudo in de weer, maar wat wil je met 3 kiezen die op doorbreken staan....!

WAT EEN WEERTJE!!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61246468
Wat fijn dat Meike haar billetjes weer wat geheeld zijn.. Lang leve de Sudo

Chris lust alles he .. behalve de zelfgebakken vruchtencakejes van zijn moeder
Gelukkig vind ik ze wel lekker
En ik probeer het nog wel eens na de tandjes ellende
pi_61247911
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef Deepfreeze het volgende:
(respect for alleenstaande moeders!)[/sub]
Dat denk ik ook zéér regelmatig !!!
pi_61248234
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef marit1978 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook zéér regelmatig !!!
Inderdaad dat denk ik ook wel eens als mijn vriend thuiskomt en ik Linde na een moeillijk dagje even lekker aan hem kan geven Dat dat dan niet kan, maar ook bv niet even samen overleggen ofzo. Pfff lijkt me heel heftig...
pi_61252095
Rocka, hoe is het met Brent????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:35:22 #20
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61257212
Oopsssssssss ja goed slecht (ik had je al gehyved erover!) Hij is in de warrie van al dat geziek en gefeest, denk ik. Als ik me ook maar omdraai in zijn kamer is het al een drama en een hoop gegil en mama-geroep. Hij wil veel bij ons in bed slapen en is ook nog uit zijn ritme. Oftewel: geen land mee te bezeilen!
Hopelijk trekt ie vannacht es een keertje door.

Meike's billen weer om in te bijten? Glukkig

Ik wil ook graag een dekbed en kussentje gaan kopen voor B. Ik wilde wachten tot zijn 2e verjaardag. Da's natuurlijk een leuk cadeau te vragen + de hoezen ook nog es. Maar hij slaapt graag op een kussentje (vooral in ons bed). Volgens mij mogen dat alleen heel dunne slappe kussentjes zijn, toch?

Davinia: welkom met je dreumesje!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:50:50 #21
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61260462
Och Brenteventje! Hoe is het vannacht gegaan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:16:54 #22
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61260618
Hij heeft bij ons geslapen. Dan heb je welliswaar bijna geen ruimte maar slaap je meer dan als hij in zijn eigen bed ligt (tot 2 uur van alles geprobeerd en toen waren mijn trucs op en hebben we hem maar bij ons gelegd. Van zijn papa moet ie dan helemaal niets weten, hij gaat gewoon met zijn gezicht naar de muur staan blehren Dus eigenlijk komt het dan op mijn bordje...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61261917
Rocka, wat jammer dat Brent zo uit zijn hum is. Zal wel een combi van de oortjes en het feestjes zijn, of zijn de oortjes alweer beter? Was het feest zelf wel gezellig?

Hier begint het iets gezellig te worden.. Vannacht maar 1 brul, maar dat was over voordat ik fatsoenlijk wakker was.. En vanochtend was het bijna half 9 voordat ik eruit hoefde.. Hij lijkt ook iets beter in zijn velletje te zitten. Nog niet helemaal de oude, maar we gaan de goede kant weer op. Misschien is het tandje wel door, maar wel mogen absoluut niet kijken/voelen. Vanavond bij het tandenpoetsen maar eens voorzichtig voelen (langs de borstel kan het vaak wel )
pi_61262109
Fijn dat dat beter gaat

Rocka, idd dunne kussens gebruiken. Je kunt peuterkussens kopen, bij bijv ikea of hema. Maar de dekbedden en kussens van ikea hebben wel andere maten dan die van de hema. Dus als je dingen cadeau wilt vragen kun je die maten er beter bij geven denk ik.
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:38:27 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61262703
Rocka ook al zo'n fijne nacht achter de rug.
Hier ook. Papa en mama waren eindelijk weer eens een keertje gezellige dingetjes aan het doen, maar dat wordt blijkbaar niet getolereerd door Thies. Het was weer fijn tot een uurtje of 5.
Nu ligt hij alweer zo'n 3 uur te pitten. En da's maar goed ook want we gaan vanmiddag zwemmen met Simon!

Overigens is Thies momenteel ook helemaal into mama. Ik weet nog wel dat ik eens gepost heb dat ik me afgewezen voelde toen hij (één avondje ) meer naar papa trok, maar dit is ook niet alles.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')