eey gast..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:08 schreef Plasterk het volgende:
Gast, gebruik even interpuncties de volgende keer.
Heb je je genoteerde uren met je loon vergeleken?
ik weet niet als dat er in staat ik dacht van wel ik werk nu ergens anders en dat is wel zo dat ik 150 procent krijg op de zaterdagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:10 schreef Profesor het volgende:
Staat in je CAO of je die 150% wel krijgt (is lang niet overal zo.. ..vaker niet dan wel)
Pauze hoeft niet betaald te worden (staat ook in de CAO)
Uren dien je zelf ook bij te houden.
Wat wil je dan wat wij over je uren zeggen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
eey gast..
ik zei ik heb de uren genoteerd op de camping niet nog is thuis bijgehouden weet ik is dom van meik heb er wat van geleerd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik weet niet als dat er in staat ik dacht van wel ik werk nu ergens anders en dat is wel zo dat ik 150 procent krijg op de zaterdag
op de camping deed ik buitendienst klusjes enz..
het was wit jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
CAO gaat alleen op als TS wit werkt toch
Eerst wil ik wel eens weten of er wel een contract is
Zag het al jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
het was wit ja
ik heb een contract ja daar staat in 2,48 bruto per uur
waar kan ik die vinden..?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:12 schreef Profesor het volgende:
[..]
hups eerst de CAO doorlezen jij..
nee het is een heel eenvoudig contractje staat bijna niets inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zag het al ja
Staat er ook in onder welke cao je valt?
ik was niet via uitzendtbureauquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:14 schreef maok het volgende:
Had je dat soort dingen niet beter van te voren kunnen bespreken met je werkgever.
Betaalde pauzes zijn iig geen recht maar je had het natuurlijk wel van te voren kunnen bespreken. Zaterdag is ook niet verplicht om 150% uit te betalen, zeker niet in een sector als de recreatie, Dat kun je in de CAO vinden.
Over die loonstrookjes, komen de uren die je hebt ingevult niet overeen met je loonstrookjes? Dan zou ik het even melden, misschien zijn een loonstrookje vergeten mee te nemen.
Was je trouwens bij de camping in dienst of werkte je via een uitzendbureau?
gaat paar eurocent af jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:16 schreef ruud.nl het volgende:
Je weet toch wel dat je netto minder overhoudt dan bruto hè?
hoeveel betalen belasting betalen gewoon als je een normale baan hebt 33 procent toch?quote:
Ja, volgende keer beter opletten. Bij mijn vorige werk werden mijn pauzes ook niet uitbetaald. Deal with it.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
heeft iemand idee wat ik hiermee aan moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |