In ONZ zeker? Je hebt bij deze mijn toestemming om me schaamteloos te plagiëren. Ik ga geen topic in ONZ openen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:26 schreef GizartFRL het volgende:
[..]Doet eens even een topic openen.
Heeft voldoende draagkracht.
Hoho, over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen roepen bij alles wat ze niet kennen en blank vlees heeft dat het naar kip smaakt.![]()
Kikkerbilletjes smaken niet naar kip. Het heeft geen heel uitgesproken smaak maar kip is het zeker niet. En qua structuur lijkt het er ook al niet op dus hoe mensen daar nu bij komen?
Over smaak in de zin van 'lekker' of 'vies' valt niet te twisten, over smaakverschil tussen producten wel degelijk. En tussen kip en kikkerbillen is gewoon verschil van smaak en structuur.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:39 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
Hoho, over smaak valt niet te twistenontzettende kikkerbillenkenner dat je bent!
Nou dan is het dus ook geen probleem dat je een onbekende big of rund eet, de meesten hebben dus inderdaad een liefdevol leven gehad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:06 schreef SHE het volgende:
Miljoenen boeren denken zo en geloof mij dat de meeste boeren echt dol op hun vee zijn hoor.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Over smaak in de zin van 'lekker' of 'vies' valt niet te twisten, over smaakverschil tussen producten wel degelijk. En tussen kip en kikkerbillen is gewoon verschil van smaak en structuur.
Als je dat verschil niet proeft is er echt iets drastisch mis met je smaakpapillen.
Weer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:09 schreef BOTER.... het volgende:
[..]
gaan we samen binnenkort weer eens kikkerbilletjes eten?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef breaky het volgende:
zeldzame schilpadden
Best wel eindje van Groningen, maar heb dr ooit gestudeerd, dus ik weet mn weg!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder klinkt het culinair uitdagend.Waar woon je?
In CUL uiteraard.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In ONZ zeker? Je hebt bij deze mijn toestemming om me schaamteloos te plagiëren. Ik ga geen topic in ONZ openen.
Moi? Laos. Heb een restaurant en vandaar dat ik veel op de lokale markt te vinden ben. Hier is serieus alles verkrijgbaar en dus helaas ook zeldzame dieren. (De gemiddelde laotiaan weet gewoon niet beter)quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder klinkt het culinair uitdagend.Waar woon je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |