Natuurlijk is zoiets te eten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef keepwalking het volgende:
Is zoiets überhaupt wel te eten?
Hij staat nu in C&H.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:16 schreef Klonk het volgende:Tevens schopje naar CUL
Als hij naar F&F wordt geschopt, wil ik dit lezenquote:
Mensen houden konijnen als pure huisdieren, maar konijn is aan de andere kant een vast onderdeel van het Nederlandse eet-landschap (Flappie ...).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:32 schreef BoNi het volgende:
Hebben jullie al een marktonderzoek gedaan? Ben eigenlijk wel benieuwd naar eventuele resultaten.
Kan me namelijk niet voorstellen dat er markt voor is.
Linkje naar de wet waarin staat wat je wel en niet mag eten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Het mag in Nederland volgens mij helemaal niet. Dus die huismoedertjes zijn dan nog je minste probleem.
Zodra ik iemand thuis met een koe op schoot zie, ben ik om.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Faithy het volgende:
waarom mogen we wel koeien eten, ook konijnen maar geen cavia's, da's toch debiel?
Prima, als ik niet hoef mee te etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:43 schreef Faithy het volgende:
koeien vind ik opzich normaal, want dat zijn geen 'huis'dieren, al zullen er vast mensen zijn die ook een paard of koe als huisdier claimen te hebben(er staat een paaaaaaaard in de gang!!!! ) maar als je konijn mag eten, mag je ook cavia eten, me dunkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |