Dat helpt toch alleen als je ze sneller wilt opetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:18 schreef Marble het volgende:
En zoals ze bij die Japanse hotdog-contests altijd doen: de broodjes los eten en eerst in water dopen.
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dat komt goed uit. De burgers van de MacDonalds kun je dan ook geen vlees noemen.quote:
Buikpijn en buikpijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef citroensjap het volgende:
Wat krijg je als je wint? en wat geef je als je verliest?
Weet je hoe groot jij dan ook bent!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef Mikkie het volgende:
Tien van die simpele hamburgers krijg je toch makkelijk weg man. Een hamburger werk je weg in vier happen. Dat betekent 40 happen voor 10 hamburgers. Een normale maaltijd is ook wel 40 happen.
Krat bier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef citroensjap het volgende:
Wat krijg je als je wint? en wat geef je als je verliest?
Ik zou toch ook wel eens kauwen tussendoor, anders eindigt het al na de eerste "mondje dicht, slik".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
mondje open, hamburger er in, mondje dicht, slik
Met slimquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef MarkNMGN het volgende:
10 hamburgers van de mac lukt je makkelijk. Ook al eet je gewoon normaal de hele dag.
quote:
En ze betalen de hamburgers neem ik aan?quote:
Niet als ik verlies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ze betalen de hamburgers neem ik aan?
Die kranten kun je juist beter niet lezen tijdens het eten, want dan komt de maaginhoud zo weer naar boven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Ik werk er 5 weg in 10 minuten dus doe lekker rustig aan. 6 Minuten per hamburgerKan je intussen de Metro Spits Dag en Volkskrant uitlezen ook nog
Ramptoeristquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al een datum geprikt? Dit soort topics bloeden altijd dood en dan hoor je er niks meer van.
tussendoor ergens ademhalen is ook aan te bevelen.......quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik zou toch ook wel eens kauwen tussendoor, anders eindigt het al na de eerste "mondje dicht, slik".
Maandagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al een datum geprikt? Dit soort topics bloeden altijd dood en dan hoor je er niks meer van.
Dus maandagavond een update?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |