Rij ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Xonze het volgende:
Ben nieuw hier op Fok!. Ik bekeek al een tijdje af een toe een aantal topics waaronder deze. Ik ben zelf namelijk fanatiek Ajax supporter, met een seizoenskaart op 413. Ik hoop mijn bijdrage te kunnen leveren. Heb zin in het nieuwe seizoen!
Nee, ik heb hun trainignsveld niet gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Heb je dat trainingsveld gezien, ik heb betere gezien bij de amateurs.
Maar in ieder geval Ajax moet thuis met minimaal 4-0 winnen en uit gewoon winnen. Als ze niet doorgaan moeten ze zich diep schamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb hun trainignsveld niet gezien.
Alleen het trainingsveld van FK SFS Borac, een compleet andere ( en wel amateur) club dan FK Borac Čačak. Maar ik zal wel weer de enige zijn die titels van YouTubefilmpjes leest.
Mag ik vragen waar jij je op baseert? Ik weet ( in tegenstelling tot jou blijkbaar ) helemaal niets van de club cq het team.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar in ieder geval Ajax moet thuis met minimaal 4-0 winnen en uit gewoon winnen.
Haha, inderdaad zeg. Het zou wat zijn als dat een eredivisieclub in Servië is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb hun trainignsveld niet gezien.
Alleen het trainingsveld van FK SFS Borac, een compleet andere ( en wel amateur) club dan FK Borac Čačak. Maar ik zal wel weer de enige zijn die titels van YouTubefilmpjes leest.
Bron?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef KingOfPop het volgende:
Kennedy wellicht toch nog naar FC Twente!!
Nou, loik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:57 schreef pekel het volgende:
Volgens een Servische vriend is Borac een clubje in opkomst. Wel zwaar gehandicapte/mongolide mensen als supporters, extreem rechtse lui. Hebben een negert van hun club, die perfect Servisch praatte en een Servische naam had, weggepest door massaal KKK-pakken/mutsen aan te doen en allerlei andere racistische dingen te ondernemen. Ook hebben ze een proefspeler in het centrum kapotgeslagen.
quote:Ajax transfereert Michael Krohn-Dehli aan de Deense club Brøndby IF, daarover is zojuist overeenstemming bereikt. In 2000 kwam Krohn-Dehli transfervrij van dezelfde Deense club over naar Amsterdam.
Krohn-Dehli, geboren op 6 juni 1983, begon met voetballen bij Rosenhoj BK in Denemarken. Hij speelde daarna in Denemarken ook nog voor Hvidovre IF en Brøndby IF. De middenvelder maakte op 17 september 2006 zijn debuut voor het eerste elftal van Ajax in de competitiewedstrijd Roda JC – Ajax (2-0). De seizoenen 2004-2005 en 2005-2006 stond hij onder contract bij RKC Waalwijk. In 2006-2007 keerde hij terug naar Ajax, de tweede helft van dit seizoen werd Krohn-Dehli verhuurd aan Sparta Rotterdam.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, we zijn benieuwd razende reporter!
Que?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Hopen dat Ajax dit jaar wel de UEFA Cup haalt.
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Europese tripjes zijn wedstrijden waar veel fanatieke supporters onwijs naar uitkijken. Als je daar alweer zo lang op wacht is dit gewoon een teleurstellende loting. Maarja dat heb je snel in de Uefa Cup, hopen op een leuke groepfase
Een jonge uit mijn klas komt uit Servië en volgt de competitie nog en beetje. Hij zei dat ze spelen om dezelfde manier zoals Feyenoord veel strijd weinig techniek. De verdedigers zijn stijve spelers die alles op kracht moeten doen, alleen hun linkshalf is een gevaarlijke speler.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij je op baseert? Ik weet ( in tegenstelling tot jou blijkbaar ) helemaal niets van de club cq het team.
Van Feyenoord verwacht ik ook niet dat zo even meet 4-0 gewonnen wordt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een jonge uit mijn klas komt uit Servië en volgt de competitie nog en beetje. Hij zei dat ze spelen om dezelfde manier zoals Feyenoord veel strijd weinig techniek. De verdedigers zijn stijve spelers die alles op kracht moeten doen, alleen hun linkshalf is een gevaarlijke speler.
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Europese tripjes zijn wedstrijden waar veel fanatieke supporters onwijs naar uitkijken. Als je daar alweer zo lang op wacht is dit gewoon een teleurstellende loting. Maarja dat heb je snel in de Uefa Cup, hopen op een leuke groepfase
Ik had ook graag naar dortmund gewilt maar ik vind dit ook wel weer oke!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Naam?
Pincode?
Links/rechtsdragend?
Toch had ik liever tegen Feyenoord gelootquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van Feyenoord verwacht ik ook niet dat zo even meet 4-0 gewonnen wordt...
Zal wel een voorbarige Turk zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:18 schreef Longmen het volgende:
Davids op Wiki:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |