quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
NEC heeft Bouaouzan gehuurd. Leonardo gaat nu niet meer door.
Jammerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
NEC heeft Bouaouzan gehuurd. Leonardo gaat nu niet meer door.
Sulejmani zal het iig wel als een thuiswedstrijd beschouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyfus loting!
Ik ga dus echt niet naar Servië, naar één of ander kut gehucht
quote:Perez en Twente blij met elkaar
Geschreven op vrijdag, 29 augustus om 18:24
FC Twente heeft zich versterkt met Kenneth Perez. De Deense middenvelder ondertekende vrijdag op zijn 34ste verjaardag in Enschede een contract voor twee seizoenen. Dat meldt de Twentse eredivisionist op de officiële website. Afgelopen seizoen speelde de aanvallende middenvelder voor Ajax en PSV. "Ik ben blij me weer te kunnen richten op voetballen en in die zin is FC Twente een hele goede mogelijkheid", vertelt Perez op de clubsite van de Tukkers. "Ik hoop dat we opnieuw goede resultaten zullen behalen en dat ik daaraan mijn bijdrage kan leveren."
Het contract van Perez met Ajax werd donderdag in overleg ontbonden nadat een arbitragezaak in het nadeel van de Deen was uitgevallen. Het bood de aanvallende middenvelder, die eerder ook voor AZ en MVV speelde, de kans zich rustig te beraden over zijn toekomst. Vorig seizoen speelde Perez dertig duels en scoorde hij vijftien keer.
"Kenneth heeft in de Nederlandse competitie en bij de Deense nationale ploeg bewezen over belangrijke kwaliteiten te beschikken", laat trainer Steve McClaren op zijn beurt weten. "Een speler die voetbalt met aanvallende intenties en een doelpunt kan scoren. Hij heeft heel veel ervaring die het jonge team van FC Twente goed kan gebruiken. Ik ben erg blij dat een speler als Perez voor FC Twente heeft gekozen."
Leuk voor hem, maar daar heb ik weinig aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
Sulejmani zal het iig wel als een thuiswedstrijd beschouwen.
Rustig ouwe, in de groepsfase komen er vast weer leuke clubjes de hoek om kijken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyfus loting!
Vast wel, maar Dortmund of Zilina had wel heel erg vet geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Rustig ouwe, in de groepsfase komen er vast weer leuke clubjes de hoek om kijken!
het gaat nog altijd om Ajax hè? voor Ajax is dit een uitstekende loting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyfus loting!
Die kun je toch veel beter in de groepsfase tegenkomen. Plaatsen is nu het belangrijkst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vast wel, maar Dortmund of Zilina had wel heel erg vet geweest.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het gaat nog altijd om Ajax hè? voor Ajax is dit een uitstekende loting.
tyfus loting omdat het geen leuke reis/stad is!
Als je ver wil komen in de Uefa cup moet je iedere club kunnen hebben dus van mij hadden ze meteen Dortmund mogen loten had er meteen een leuke reis ingezeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Amsterdam, 29 aug 2008
Het is nog onduidelijk of Ajax zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup thuis speelt. FK Borac diende een verzoek bij Ajax in om de wedstrijden om te draaien, waardoor de Amsterdammers mogelijk beginnen met een duel in Servië.
Na het weekeinde verwacht de club meer duidelijkheid te hebben over de exacte speellocatie. Ajax adviseert zijn supporters nog geen tickets aan te schaffen totdat duidelijk is waar de heenwedstrijd wordt gespeeld. De heenwedstrijd wordt gespeeld op 18 september. De return volgt op 2 oktober.
welkom in de uefa cupquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je ver wil komen in de Uefa cup moet je iedere club kunnen hebben dus van mij hadden ze meteen Dortmund mogen loten had er meteen een leuke reis ingezeten.
Nu heb je al 2 duels tegen een klote club uit erger land, als ik amateurs wil zien ga ik wel naar de hoofdklasse kijken
Amateurs? Gewoon de nummer 4 van Servië hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je ver wil komen in de Uefa cup moet je iedere club kunnen hebben dus van mij hadden ze meteen Dortmund mogen loten had er meteen een leuke reis ingezeten.
Nu heb je al 2 duels tegen een klote club uit erger land, als ik amateurs wil zien ga ik wel naar de hoofdklasse kijken
Europese tripjes zijn wedstrijden waar veel fanatieke supporters onwijs naar uitkijken. Als je daar alweer zo lang op wacht is dit gewoon een teleurstellende loting. Maarja dat heb je snel in de Uefa Cup, hopen op een leuke groepfasequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Of we wachten gewoon even af hoe slecht die gasten nu echt zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Woehoe moeten we bang zijn voor de fucking nummer 4 van Servië kom op zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Amateurs? Gewoon de nummer 4 van Servië hoor.
Echt slim ben je niet hè.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Woehoe moeten we bang zijn voor de fucking nummer 4 van Servië kom op zeg
Jij doet net alsof het wel eens lastig zou kunnen worden tegen nummer 4 van Servië. Deze club kun je totaal niet vergelijken met Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen En Slavia Praag dat zijn grote teams in hun competitie.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij doet net alsof het wel eens lastig zou kunnen worden tegen nummer 4 van Servië.
Heb je dat trainingsveld gezien, ik heb betere gezien bij de amateurs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waar?
Ik reageer alleen op het feit dat jij zegt dat het amateurs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |