gelukkig. Zie de wedstrijd idd. niet maar Utrecht-uit is toch niet een wedstrijd waar je van te voren met zekerheid kunt zeggen dat je daar wel even gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de wedstrijd gekeken hebt, maar het Utrecht van nu stelt geen flikker voor.
Niets gevonden en heb geen vertrouwen in Setanta. Misschien in de toekomstquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
(al dan niet betaalde) Streams?
Er zit er wel weer 1 inquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
utrecht is lachwekkend slecht. Ik hoop dat psv er nog een paar maakt.
Tyfus utrecht!
0-5 dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
utrecht is lachwekkend slecht. Ik hoop dat psv er nog een paar maakt.
Tyfus utrecht!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
0-5 dusMaarja, dat utrecht staat ook als een dwijl te verdedigen.. Toch 2 mooie goals van appelvlaai dus hopelijk morgen naar engelandSpanje
Die 2-8 die sommige hier droomde kan dus nog, en dan staan we nog eerstequote:
Boeiend eigenlijk of we na dag één eerste staan. Dat waren we vorig seizoen ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die 2-8 die sommige hier droomde kan dus nog, en dan staan we nog eerste
Het gaat om het principequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Boeiend eigenlijk of we na dag één eerste staan. Dat waren we vorig seizoen ook.
0-3 en 0-2 kregen ze zowat kadoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef toma het volgende:
[..]
ik hoop het wel. 0-4 Utrecht-uit is zeer netjes
Zenuwachtig? Ik absoluut niet. Alleen ben ik wel heel erg benieuwd hoe het gaat deze eerste echte wedstrijd onder Marco met Oleguer, Aissati en vooral Sulejmani.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef denthemen het volgende:
Voor het eerst sinds bijna een jaar dat ik zenuwachtig ben voor een wedstrijd
Ha-Ha. Het is een bijna nieuw team met een nieuwe coach en misschien een nieuwe speelwijze. Er is veel individuele kracht, maar het moet wel een team zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:52 schreef _Mike_ het volgende:
Iedereen die zich al aan het indekken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |