eerst was er toch een hele Openings tekstquote:
zag het net idd. Is de KSC.quote:
Dat was in het begin, dat mag niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
eerst was er toch een hele Openings tekst
die kon ik niet vinden.
Waarom weet ook niemand, maar goed. Elk ander SC heeft een OPquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was in het begin, dat mag niet meer.![]()
@ Qu . Smakelijk qutie.![]()
Jah hoorde ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was in het begin, dat mag niet meer.![]()
@ Qu . Smakelijk qutie.![]()
Gewoon, je moet sommige dingen weigeren, en dan kies je een groepje uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom weet ook niemand, maar goed. Elk ander SC heeft een OP
Mag, maar je mist er niets mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah hoorde ik.
Moet wat vaker online komen
Dat weiger ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Gewoon, je moet sommige dingen weigeren, en dan kies je een groepje uit.![]()
ooh dus al na vandaag nooit meer kom is het niet ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag, maar je mist er niets mee.
Nee hoor, mag gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh dus al na vandaag nooit meer kom is het niet erg
Nee, ik ga niet is me te ver weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:02 schreef Ynske het volgende:
llo
Bengels, ga je nog kijken bij Cultura Nova? is vanavond de opening van
Voor fok boeit dat niet. Ik zou het wel jammer vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh dus al na vandaag nooit meer kom is het niet erg
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet is me te ver weg.
Ga jij?
Is het al wel wat beter vandaag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind de straat hier uit even ver genoeg.
om even advocaat van de duivel te spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind de straat hier uit even ver genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |