SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
en volgens Ziggo aan mijn 3Com router.
Ruige shit. je beantwoord je eigen vraag.quote:Grappig is wel dat XBL er niet uitvliegt wanneer de 360 direct op het kabelmodem zit.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef Reintji het volgende:
Hmm, volgens MS ligt het "uitlog probleem" aan mijn ISP en volgens Ziggo aan mijn 3Com router. Een verklaring voor het feit dat de zaak in deze opstelling meer dan een jaar probleemloos heeft gewerkt had Ziggo niet. Grappig is wel dat XBL er niet uitvliegt wanneer de 360 direct op het kabelmodem zit. Nouja, grappig.. Meer mensen met een 3Com Officeconnect routertje en wat leuke tips?
Opstelling:Ook gehad en opgelost met een goede linksys router, nu geen problemen meer met uitloggen van XBLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps.Lennart, succes met je router jong!![]()
Toch raar dat het meer dan een jaar wel goed werkt? En wanneer die router niet goed zou zijn, dan zou ik met een bekabelde PC toch ook problemen moeten hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef _GdR_ het volgende:
Ruige shit. je beantwoord je eigen vraag.
Het zal vast aan de poorten liggen die je xdoos gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Toch raar dat het meer dan een jaar wel goed werkt? En wanneer die router niet goed zou zijn, dan zou ik met een bekabelde PC toch ook problemen moeten hebben?
Nee, het is deze. Wanneer ik de netwerk test start is alles oké (DNS,MTU,ICMP,XBL en NAT open). Heb poorten 88 en 3074 ge-forward op het juiste IP adres (die van de xdoos)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Het zal vast aan de poorten liggen die je xdoos gebruikt.
Bedoel je trouwens niet een switch ipv een router?
Nee, de nieuwe naam van @home geloof ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ziggo = scientology?
Tjek, meerdere keren. Statisch IP, ook geprobeerd. Zal de tip van een nieuwe router eens proberenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Cid het volgende:
Het boeltje al een keer stroomloos gehad en opnieuw gestart?
Van @home, multikabel en casema. Ze zijn samengegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe naam van @home geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |