Vrouwen, want die poepen nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Homdeck het volgende:
zijn er ook mensen die niet kijken dan?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef TI_2008 het volgende:
Vroeger, toen we nog zo'n platform in het toilet hadden, probeerde ik altijd met artistieke schuifbewegingen een mooie letter te vormen van mijn afvalstoffen
Dude....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik heb ooit wel eens een verschrikkelijke lange neergelegd (2 maanden geleden) en daar was ik zo verbaasd en trots op dat ik een foto met me mobiel heb gemaakt, maar ik mag hem denk ik hier niet posten
![]()
Ik word dan altijd bang. Een drol met scheidingsangst is nooit leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:13 schreef pisnicht het volgende:
Ik ben alleen trots indien hij niet na één keer spoelen weg is.
moet je ook niet in je koekenpan schijtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik moet weleens op de helft gaan staan..
Picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik heb ooit wel eens een verschrikkelijke lange neergelegd (2 maanden geleden) en daar was ik zo verbaasd en trots op dat ik een foto met me mobiel heb gemaakt, maar ik mag hem denk ik hier niet posten
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Ik kan niet koken, heb dus geen pannen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
moet je ook niet in je koekenpan schijten
en van zijn usernaam..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef Ronhui het volgende:
Zo te lezen maakt TS optimaal gebruik van het ingebouwde uitzwaaiplankje
Oh jij veegt staand je reet af? En maar afvragen hoe die korsten in je konthaar komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Je kijkt toch automatisch als je je pleepapier weggooit?
Of vegen jullie soms zittend je reet af?_!
Gast..!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oh jij veegt staand je reet af? En maar afvragen hoe die korsten in je konthaar komen?
Jij veegt zittend je reet af?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oh jij veegt staand je reet af? En maar afvragen hoe die korsten in je konthaar komen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
In de regel met pleepapier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij veegt zittend je reet af?
Hoe doe je dat in godsnaam
Get, je moet wel goed mikken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:42 schreef aychelle het volgende:
ik kijk liever na een boodschap nooi meer in de WC nadat ik een keer draadjespoep had uitgepoept dat zag er zo eng ui ... ril.
Een andere slecht gewoonte is dat ik altij het'(vieze) wc papier naast de pot gooi
daar ben ik dus 1 van , sorrie ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Get, je moet wel goed mikken natuurlijk
Dat vind ik zo vies soms op openbare toiletten, dat er dan allemaal ranzige papiertjes naast liggen
Dan houd ik het ook altijd nog maar even op
koop een vlakschuiverquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe houden jullie eigenlijk de plons tegen :$ dat als je een dikke dorus baart en hij plopt in het water, dan schieten altijd spetters water omhoog. Ik ga altijd naar voor of achter leunen zodat me drol niet in water plopt maar langs de hals naar beneden glijd
Heb ik ookquote:
No probquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:33 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik maak er een foto van en post het op FOK!
of andersomquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:48 schreef Leatherneck het volgende:
Ik fap altijd tijdens het schijten.
En dan zo'n donut maken:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:48 schreef Leatherneck het volgende:
Ik fap altijd tijdens het schijten.
WC papier erin gooien voor je gaat schijten. Helpt altijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe houden jullie eigenlijk de plons tegen :$ dat als je een dikke dorus baart en hij plopt in het water, dan schieten altijd spetters water omhoog. Ik ga altijd naar voor of achter leunen zodat me drol niet in water plopt maar langs de hals naar beneden glijd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:11 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik ook, keek laast in de WC, zag ik het hoofd van Juup© , whehehehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |