Ik ben er!quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Zorg dat je vanavond onlibe bent, ik zal moeten patsen tegen iemand.
Held!quote:Op maandag 8 september 2008 16:03 schreef StevenSeagal het volgende:
You fuckin' bet.
Ah, een fan. Ik ben apetrots, zoals mijn gezichtsuitdrukking dat uitspreekt.quote:
Ik heb je nog in Parijs gezien, bij de opening van Planet Hollywood daar!quote:Op maandag 8 september 2008 16:09 schreef StevenSeagal het volgende:
[..]
Ah, een fan. Ik ben apetrots, zoals mijn gezichtsuitdrukking dat uitspreekt.
quote:Op maandag 8 september 2008 @ 16:09 schreef StevenSeagal het volgende:
[..]
Ah, een fan. Ik ben apetrots, zoals mijn gezichtsuitdrukking dat uitspreekt.
Positief denken! Deze dag is om voordat je het weet, en dan zijn we morgen alweer halverwege.quote:
Een voor- en achternaam aan elkander geschreven, dat is toch wel een beetje een handelsmerk van diegene.quote:
Nog even en het is Sinterklaas.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Positief denken! Deze dag is om voordat je het weet, en dan zijn we morgen alweer halverwege.
Inderdaad, het leek mij ook wel obvious na EdgarDavids, SonjaBagger, MattDamon, JamesGarner, IvanDrago, ManBearPig, enzovoorts..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef rompompom het volgende:
Een voor- en achternaam aan elkander geschreven, dat is toch wel een beetje een handelsmerk van diegene.
Ik dacht dat ook al, maar wist het niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:35 schreef rompompom het volgende:
Een voor- en achternaam aan elkander geschreven, dat is toch wel een beetje een handelsmerk van diegene.
Jaja, ik maak alleen nooit zomaar aannames, je weet nooit wie je stijl kopieert. Ofzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef Blight het volgende:
Inderdaad, het leek mij ook wel obvious na EdgarDavids, SonjaBagger, MattDamon, JamesGarner, IvanDrago, ManBearPig, enzovoorts..
Ik vind het ook een toffe PI.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:44 schreef Misstique het volgende:
Dank je. Het is een gave.
Nog even en ik ben jarig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog even en het is Sinterklaas.
Je krijgt alles van de kraamhulp?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:16 schreef Blight het volgende:
Handig, zo'n bakkerskraam.
Miles away.quote:
22equote:Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Miles away..
Ik heb om één of andere reden 30 november in m'n hoofd. Ik kan het nakijken, want wat ik wél zeker weet is dat je tegelijkertijd jarig bent met Ville de Valo. What a fuckin' waste of brains..
Oja! 22-11, had ik moeten weten.quote:
Oe, ben ik even uniek zeg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:44 schreef Misstique het volgende:
Sinds 2001 weet iedereen ook precies te herinneren wanneer de mijne is..
Wie woont er bij glasbakken in de buurt?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:29 schreef Janetje het volgende:
Glasbakken legen onder m'n raam om kwart over 7, wie de neuk bedenkt dat soort dingen?
Ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 07:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie woont er bij glasbakken in de buurt?
Elf uur 's avonds?quote:Op woensdag 10 september 2008 07:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik.
Maar ze mogen 'm van mij wel wat later legen.
Sure.quote:
(moderator / weblogger)quote:Op woensdag 10 september 2008 09:40 schreef Blight het volgende:
Zo. Dat is er uit.
Een maand of 3 terug jaquote:Op woensdag 10 september 2008 11:29 schreef Misstique het volgende:
Hey Dribs_
Jij en fraubitch zijn toch ook een voorbeeld van een échte relatie?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |