Ik bleek handiger te zijn dan ik dacht. Heb alles zelf geschilderd. Dat is mij 1z uitgelegd en is mij gewoon geluktquote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke kleur de groene muur Dizer!! Wat ben jij een handig mennekeof heb je klusjes mannen erbij gehaald ?
Dat is niet erg hoor
Gossamme als peri komt dan kom ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 14:13 schreef Skaai het volgende:
Oh als PeRi komt regel ik wel een fles rosé want dan kom ik ook
Begint er al kek uit te zien zegen wat zit je haar lekker verwilderd op die turksepizza foto
Die zijn errug tofquote:Op donderdag 25 september 2008 11:36 schreef Dizer het volgende:
Deze barkrukken besteld:
[ afbeelding ]
Ik ben er ook nog hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gossamme als peri Skaai komt dan kom ik ook.
Jij MOET mee anders doe ik de deur gewoon niet openquote:
Thanks babequote:
Thanks S.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef qu63 het volgende:
Die kaarsjes maken het af
Ziet er netjes uit!
Lijkt me geen inbouwkast, meestal maken ze daar geen raampjes bovenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:46 schreef babette21 het volgende:
netjes hoor!!
maar is de bar niet te laag / krukken niet te hoog? lijkt of je er niet met je benen onder kan zitten?!
(die deur rechts, is dat een inbouwkast? da's wel superhandig zo bij je keuken!!)
Dat is gewoon een deur dat naar de hal / gang gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lijkt me geen inbouwkast, meestal maken ze daar geen raampjes boven
hm, ik dacht dat díe deur links van de keuken zat?!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is gewoon een deur dat naar de hal / gang gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |