Da's voor een goed overzicht 'van nul tot nu'quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er goed uit! Chapeau!
Waarom alle oude plaatjes in de herhaling trouwens?
Er moet een vrouwmens betrokken zijn geweest bij deze inrichting, dat kan niet andersquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Skaai het volgende:
DAAIS WANNEER GAAN WE DATEN? O?+
Wat een mooi huis, jeetje wat heb jij een belachelijk goede smaak.![]()
![]()
En zeg nou, van wie is die tweede tandenborstel?.
In eerdere foto's bij andere pagina's van het topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb nu 14 keer de badkamerfoto's bekeken en ik ga het toch maar durven vragen.....
wáár zien jullie een tweede tandenborstel dan, behalve in de spiegel? Ik zie hem niet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb nu 14 keer de badkamerfoto's bekeken en ik ga het toch maar durven vragen.....
wáár zien jullie een tweede tandenborstel dan, behalve in de spiegel? Ik zie hem niet
Goed excuus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Dizer het volgende:
Nou het was dus heel makkelijk... dit vind ik mooi en dit niet. En vee kopiëren uit een blad
Die tweede tandenborstel is gewoon extra als de batterij van de ander op is. Zat gewoon bij de verpakking, zo een extra body
Jaaaaaa daar is ie! Ik keek alleen op de 'resultaat' foto's en ik zag hem nergensquote:
Ik begon aan mezelf te twijfelen toen ik dat las, zo van 'ben ik nou zo dom om dat spiegelbeeld als tweede aan te zien?'quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa daar is ie! Ik keek alleen op de 'resultaat' foto's en ik zag hem nergens
Ik dacht nog dat jij verkeerd had gekeken en dat je die in de spiegel bedoelde![]()
Reserve he? Hmzzz. Ja ja. Het zal wel.
Ik werk in het Twinning Centre...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef amaranta het volgende:
Ah das gruwelijk dicht bij mijn huis. Daarnaast ken ik je ergens van Dizzer.
Mijn man zou zeggen, je kent hem vast van het ELE maar dat betwijfel ik. Ik denk gewoon van zien of van op stap ofzo.
http://www.gooidesign.nl/quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef Skaai het volgende:
En je hebt trouwens de lamp staan die ik ook wil, die chromen met 5 koppen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |