Het blijft een man hè?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Het condoom erbij pakken is vrij direct.
Heb je al uitgesloten dat hij:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
I wish I knew. We doen alles maar op het moment dat de condooms tevoorschijn komen, houdt hij de boot af. En hij is natuurlijk niet 'mijn' vriendje. Maar aangezien we ook nachten doorbrengen zonder aan elkaar te zitten, is het toch wel meer dan alleen seks. Paar dingen die meespelen, hij houdt nog van zijn ex die hij 'bad girl' noemt. Verder is zijn engels slechter dan mijn frans (wel afgesproken dat hij me beter frans gaat leren), dus het is lastig voor hem om het uit te leggen of voor mij om te verstaan.
Dus feitelijk knuffelen we heel veel samen, we hebben heel veel voorspel samen, we slapen samen. Maar praten doen we niet veel: ideaal. Maar nu nog all the way, en hoe meer hij nee zegt, hoe meer ik het wil..
Al gewoon gezegd: Ik wil graag sex met jou. Dan moet hij wel een reden in zijn antwoord geven toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef MLI het volgende:
[..]
I wish I knew. We doen alles maar op het moment dat de condooms tevoorschijn komen, houdt hij de boot af. En hij is natuurlijk niet 'mijn' vriendje. Maar aangezien we ook nachten doorbrengen zonder aan elkaar te zitten, is het toch wel meer dan alleen seks. Paar dingen die meespelen, hij houdt nog van zijn ex die hij 'bad girl' noemt. Verder is zijn engels slechter dan mijn frans (wel afgesproken dat hij me beter frans gaat leren), dus het is lastig voor hem om het uit te leggen of voor mij om te verstaan.
Dus feitelijk knuffelen we heel veel samen, we hebben heel veel voorspel samen, we slapen samen. Maar praten doen we niet veel: ideaal. Maar nu nog all the way, en hoe meer hij nee zegt, hoe meer ik het wil..
Of zich schaamt voor iets wat jij nog niet gezien hebt kan ook nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al uitgesloten dat hij:maagd is; erectieproblemen heeft; homo is.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Belsezar het volgende:
Of zich schaamt voor iets wat jij nog niet gezien hebt kan ook nog.
Heeft "hij" een aziatisch uiterlijk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of zich schaamt voor iets wat jij nog niet gezien hebt kan ook nog.
En hoe weet hij dat MLI wel vaak geneukt heeft? Of is dat het eerste wat er tegenwoordig gezegd wordt bij een date?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef dawg het volgende:
Misschien wil ie iemand die nog niet zoveel geneukt heeft? Kan zoveel redenen hebben, vraag het hem eens op de man af. Met gokken kom je ook niet verder, MLI.
Inderdaad, gewoon zeggen ik wil graag sex met je. Dan kan hij er neit onderuit komen lijkt me.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:56 schreef dawg het volgende:
Misschien wil ie iemand die nog niet zoveel geneukt heeft? Kan zoveel redenen hebben, vraag het hem eens op de man af. Met gokken kom je ook niet verder, MLI.
Ik zeg niet dat ik 'm erg leuk vind, ik zou d'r geen relatie mee willen. Maar ik haal er meer uit dan alleen maar seks. Momenteel ben ik het zat om alleen te slapen en ik heb ook gewoon behoefte aan een knuffel. Ook die behoefte vullen we bij elkaar. Maar die ex is nu 6 maanden geleden. Aan de geilheid kan het niet liggen want die was er vannacht volop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het grote probleem tussen jullie is de communicatie. Hoe kun je iemand vriendje noemen, erg leuk vinden, etc als je niet eens weet wat er precies in hem omgaat? Misschien is hij nog niet over zijn ex heen en wil daarom niet all the way.
Kan me de frustratie echt wel voorstellen dat jij extra zin krijgt omdat hij niet wil... Probeer toch eerst die communicatie-issues te overbruggen. Gewoon direct zijn
Hij danst wel gay.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Als indirect niet werkt, zul je wat anders moeten proberen. Als dat ook niet werkt moet ie je gewoon niet op die manier. Of hij vindt je niet aantrekkelijk. Of hij is homo, maar die was al gezegd.
Of Ziggo te langzaam.quote:
Oh nevermind, ik moet er zo alweer vandoor.quote:
Dan word ik heel saai. Weet je zeker dat dat is wat jij wil?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of het verschil merkbaar is!
In deze contreien doen ze niet aan ziggo hoor.quote:
Nee, met zijn parajo is niks mis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Erectieproblemen zou je al kunnen merken bij het voorspel dus ik denk dat dat niet het geval is toch MLI?
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al uitgesloten dat hij:maagd is; erectieproblemen heeft; homo is.
Ik doe vandaag niet aan advies geven.quote:
Heeft die regio toch nog voordelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
In deze contreien doen ze niet aan ziggo hoor.
Misschien wil hij serieus rustig aan doen.quote:
Geloof me dit zegt nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:57 schreef MLI het volgende:
Ik zeg niet dat ik 'm erg leuk vind, ik zou d'r geen relatie mee willen. Maar ik haal er meer uit dan alleen maar seks. Momenteel ben ik het zat om alleen te slapen en ik heb ook gewoon behoefte aan een knuffel. Ook die behoefte vullen we bij elkaar. Maar die ex is nu 6 maanden geleden. Aan de geilheid kan het niet liggen want die was er vannacht volop..
Misschien doet hij niet aan neuken als hij niet verliefd is.quote:Ik denk dat ik gewoon geduldig ga zijn. Hij probeerde gisteren in zijn goeiste Engels wel iets uit te leggen over liefde en seks. Nu hebben we elkaar wel duidelijk weten te maken dat het niks serieus is (ben ik mee gekomen omdat ik er geen gezeik mee wilde). Ik denk dat hij geen gevoelens heeft voor mij, en dat hoeft ook helemaal niet. Zolang we maar seks hebben en elkaar knuffelen/troosten.
Zoals ik al zei dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef MLI het volgende:
Kijk, wat ik gisteren ervan op kon maken, is dat hij moeite heeft met seks als hij niet verliefd is of houdt van een meisje. Tongzoenen bijvoorbeeld, is hij ook niet van (maar dat kan hij wel goed en dat wil ik dus ook). Hoe help ik hem over zijn principes heen? Of zou het gewoon een kwestie zijn van geduldig afwachten tot hij initiatief neemt?
ben ik de enige die het nogal egoistisch vind om hem te forceren van die principes af te halen? Als hij er zo over denkt is dat toch zijn goed recht. Rustig afwachten dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef MLI het volgende:
Kijk, wat ik gisteren ervan op kon maken, is dat hij moeite heeft met seks als hij niet verliefd is of houdt van een meisje. Tongzoenen bijvoorbeeld, is hij ook niet van (maar dat kan hij wel goed en dat wil ik dus ook). Hoe help ik hem over zijn principes heen? Of zou het gewoon een kwestie zijn van geduldig afwachten tot hij initiatief neemt?
Nee je bent de 3e in de rijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben ik de enige die het nogal egoistisch vind om hem te forceren van die principes af te halen? Als hij er zo over denkt is dat toch zijn goed recht. Rustig afwachten dus.
Maar dat ben ik.
Zie reactie boven je. En fok is zo traag als dikke stront. Danny zal wel weer aan het scripten zijn.quote:
Samenvatting: hij is homo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef MLI het volgende:
Of leeft volgens Qlato principes?quote:
Waarom heb je niet die gevoelens voor hem? Waarom is hij een relatie overwegen niet waard?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:08 schreef MLI het volgende:
OK, OK, volgens mij is de beste oplossing om hem gewoon de tijd te gunnen. Maar goed, als dat betekent dat we gaan seksen als er gevoelens in het spel zijn voor hem, dan beter geen seks want ik heb geen gevoelens voor hem. Tenminste, wel in de zin van dat ik me prettig voel bij hem en dat ik hem lekker vind en dat we elkaar fysiek gezien wel gevonden hebben, maar niet in de zin van dat ik er een relatie mee zou overwegen.
... voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Conclusie: Q. is niet de aangewezen persoon voor advies op dit vlak
Ik hou van bevestiging op bevestiging op bevestiging. Daar bij was de opmerking bedoeld om jou te prikkelen om niet meer van die oppervlakkige antwoorden te gevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
... voor zover dat nog niet duidelijk was.
Je hebt geen vertrouwen in Q.'s gaydar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Conclusie: Q. is niet de aangewezen persoon voor advies op dit vlak
Fijn dat je dat nog even bevestigtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik hou van bevestiging op bevestiging op bevestiging.
Ik ben een uitermate oppervlakkig persoon voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik hou van bevestiging op bevestiging op bevestiging. Daar bij was de opmerking bedoeld om jou te prikkelen om niet meer van die oppervlakkige antwoorden te geven
Soms vind ik Fok! best vermoeiendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in Q.'s gaydar?
Mijn levensstijl? Hmm. Aandacht. Dat levert het op. Maar ik zoek dat niet meer bij verschillende personen. Dus nu zie ik alleen die Vlaming (maar die is te weinig beschikbaar) en deze jongen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dus![]()
Misschien moet je hem niet van zijn principes af willen helpen, maar is hij op jouw pad gekomen zodat jij iets van hem kan lerenThink about it! Wat levert jouw levensstijl je op?
Nee dat is hoe je je soms gedraagt of graag wil overkomen (mij totaal niet duidelijk waarom iemand dat zou willen, maar goed) maar ik wéét dat er meer in je schuilt en ik vind het zonde dat je daar soms niet wat meer van laat zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een uitermate oppervlakkig persoon voor zover dat nog niet duidelijk was.
En de spanjaard?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Mijn levensstijl? Hmm. Aandacht. Dat levert het op. Maar ik zoek dat niet meer bij verschillende personen. Dus nu zie ik alleen die Vlaming (maar die is te weinig beschikbaar) en deze jongen.
Die batst Ana. Heb ik me laten vertellen.quote:
Hoe cool zou het zijn als je een vriendje zou krijgen die jou je portie aandacht zou geven die je nodig hebt en dat je dan niet meer hoeft rond te scharrelen? Ook kippen worden ouderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Mijn levensstijl? Hmm. Aandacht. Dat levert het op. Maar ik zoek dat niet meer bij verschillende personen. Dus nu zie ik alleen die Vlaming (maar die is te weinig beschikbaar) en deze jongen.
Hij is niet echt het type dat voldoet aan het ideaalbeeld voor een vriendje. Hij is te klein, hij danst te gay, spreekt amper Engels (en daar knap ik ook bij Nederlandstaligen op af), hij is een agent en om eerlijk te zijn zie ik een vriendje met nachtelijke uren ook niet zitten. En hij houdt van zijn ex, waar ik dan weer totaal geen moeite mee heb. Bovendien, het is echt gebaseerd op seks en fysieke troost, ik heb niet de illusie dat daar iets mooiers uit voort zou komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom heb je niet die gevoelens voor hem? Waarom is hij een relatie overwegen niet waard?
Een relatie overwegen? Wat is dat voor een rare uitspraak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom heb je niet die gevoelens voor hem? Waarom is hij een relatie overwegen niet waard?
Misschien wilt hij zonder condoom. Of moet je een andere maat geven?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef MLI het volgende:
En ik wil helemaal geen relatie momenteel. Al mijn behoeften worden wel bevredigd, dus als we voorlopig op deze voet verder gaan zonder condooms, dan is er geen man overboord.
Je hebt er over nagedacht, maar het klinkt nog niet alsof je echt hebt geaccepteerd dat hij geen seks wil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij is niet echt het type dat voldoet aan het ideaalbeeld voor een vriendje. Hij is te klein, hij danst te gay, spreekt amper Engels (en daar knap ik ook bij Nederlandstaligen op af), hij is een agent en om eerlijk te zijn zie ik een vriendje met nachtelijke uren ook niet zitten. En hij houdt van zijn ex, waar ik dan weer totaal geen moeite mee heb. Bovendien, het is echt gebaseerd op seks en fysieke troost, ik heb niet de illusie dat daar iets mooiers uit voort zou komen.
En ik wil helemaal geen relatie momenteel. Al mijn behoeften worden wel bevredigd, dus als we voorlopig op deze voet verder gaan zonder condooms, dan is er geen man overboord.
Dat is iets waar je voor open staat of totaal niet. Vrouwen overwegen of iemand de potentieel relatiemateriaal is of niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Een relatie overwegen? Wat is dat voor een rare uitspraak?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die batst Ana. Heb ik me laten vertellen.
En mannen neuken tot het ze begint te dagen dat ze dit bed toch echt eerder hebben gezien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is iets waar je voor open staat of totaal niet. Vrouwen overwegen of iemand de potentieel relatiemateriaal is of niet.
Nee, ik ben klaar met rondhoppen van de één naar de ander. Wat mij betreft hou ik de Vlaming en de flic vast tot er iemand voorbijkomt voor wie ik echt voor de bijl ga.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt er over nagedacht, maar het klinkt nog niet alsof je echt hebt geaccepteerd dat hij geen seks wil.
Misschien gewoon tijd voor de volgende?
Ieder zijn of haar ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
En mannen neuken tot het ze begint te dagen dat ze dit bed toch echt eerder hebben gezien?.
Dat verklaart meteen dat eeuwigequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is iets waar je voor open staat of totaal niet. Vrouwen overwegen of iemand de potentieel relatiemateriaal is of niet.
Dat gedraai kan er uiterst charmant uitzien andersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen dat eeuwigegedraai
waar alle vrouwen last van hebben.
Ja, klopt. Tenminste, ik deed dat. Nu sta ik er minder/amper meer bij stil of iemand potentieel relatiemateriaal is. Maar feitelijk overweeg ik het met alle mannen die ik tegenkom op een bepaald punt wel. Om in 9 van de 10 gevallen tot de conclusie te komen dat het absoluut geen relatiemateriaal is voor mij En in dat andere geval loopt er wel iets anders mis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik niet. Ik verveel me op mijn werk (dus fok, geheel tegen mijn principes in), en ik heb heerlijk spierpijn van het sporten. Ik zit constant mijn armen naar achter te bewegen, of mijn ellebogen, zodat ik die pijn/spanning voel. Heerlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef MLI het volgende:
Maar OK. Genoeg met het advies enzo. Wil iemand anders ergens advies over?
Ik denk dat daar de kink in de kabel zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij is niet echt het type dat voldoet aan het ideaalbeeld voor een vriendje. Hij is te klein, hij danst te gay, spreekt amper Engels (en daar knap ik ook bij Nederlandstaligen op af), hij is een agent en om eerlijk te zijn zie ik een vriendje met nachtelijke uren ook niet zitten. En hij houdt van zijn ex, waar ik dan weer totaal geen moeite mee heb. Bovendien, het is echt gebaseerd op seks en fysieke troost, ik heb niet de illusie dat daar iets mooiers uit voort zou komen.
Ik ook niet, maar de bordjesmeester weet alles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah dank u.
zo vaak kom ik er nou ook weer niet langs he.
Ik zie een trend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef MLI het volgende:
Het is trouwens wel weer een colombiaan..
Maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef Belsezar het volgende:
Oh, we waren al gestopt met advies geven zie ik nu...
Ja. Maar niet alle colombianen zijn klootzakken, hoop ik.quote:
Dat heb ik al een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Belsezar het volgende:
Wat een lekker weertje trouwens! Ik heb nu nul motivatie meer
Ik moet nog tot half 6quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer.
Zin om te sporten over een uurtje of 2.
Wat als je columbiaanse agent je betrapt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef MLI het volgende:
Ik ga eerst een joint roken om dan de hele dag te doen over mijn huis schoonmaken.
Hij vindt het echt niet tof dat ik wiet rook trouwens. Maar als hij me betrapt, dan ga ik gewoon naakt verder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat als je columbiaanse agent je betrapt?
Goede tactiekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij vindt het echt niet tof dat ik wiet rook trouwens. Maar als hij me betrapt, dan ga ik gewoon naakt verder.
Op zolder, daar verwachten ze het nooit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:09 schreef Burdie het volgende:
Jeetje, de dominee heeft zomaar spontaan bedacht op kennismakingsvisite te komen. Hoe verstop je een hele SM-kelder?.
Waarom zou je de dominee in de kelder laten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:09 schreef Burdie het volgende:
Jeetje, de dominee heeft zomaar spontaan bedacht op kennismakingsvisite te komen. Hoe verstop je een hele SM-kelder?.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:09 schreef Burdie het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je de dominee in de kelder laten?
Ja, die man uit de kerkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Belsezar het volgende:
De dominee?
Nou ja, SM in de woonkamer valt zo op van straat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zou je de dominee in de kelder laten?
Doe kleren aan. Dat helpt wel eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed punt.
Heb je nog meer wijze adviezen? Jij zult wel ervaring hebben met op visite komende dominees.
Wij hebben sowieso nauwelijks inkijk vanaf de straatquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, SM in de woonkamer valt zo op van straat.
Ja snap ik maar waarom zou die op bezoek komen? Nog nooit van gehoord.quote:
Omdat ik nieuw ingekomen lid ben hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja snap ik maar waarom zou die op bezoek komen? Nog nooit van gehoord.
Waarschijnlijk om je te laten weten dat ook de kerk in de gemeente zit en of je interesse hebt om elke zondag braaf daar te gaan zitten. Volgens mij staat hij alleen op de stoep als je al ingeschreven stond ergens en je verhuisd bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja snap ik maar waarom zou die op bezoek komen? Nog nooit van gehoord.
Ahh ok, vandaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat ik nieuw ingekomen lid ben he. Hij wil kennelijk graag weten wie er allemaal in zijn wijk is komen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |