Heb toen ooit eens iets gelezen daarover dat de nazi's daar ook mee martelden. Maar ze gingen nog een stapje verder en stopten er vloeibaar beton in en lieten het hard worden om vervolgens de personen te laten rennen, te ziek gewoon...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker is anders. HEt is is vooral die lucht die ze er in pompen dat killing is. Als je iemand wilt martelen: fietspomp erin en rammen maar.
Jij ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
En net als je denkt dat je alles hebt gehad, krijg je Danny's mongole baggerlayout nog een keertje voor je kiezen.
[FO][BUG] Vage bende: textachtige layout :(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
En net als je denkt dat je alles hebt gehad, krijg je Danny's mongole baggerlayout nog een keertje voor je kiezen.
Daar was ik al mee begonnen, jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:42 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, kan geen andere layout kiezen.
Als dat de oorzaak is...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[FO][BUG] Vage bende: textachtige layout :(.
* schopt Anthraxx *quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Als Danny een PHP Guru is dan ben ik de bedenker, maker en maintainer van PHP.
Als er maar iemand daar een PHP guru is dan ben ik Orlando Bloom.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Schrijf eens documentatie voor al die "devvers" die het niet snappenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
En te lui zijn om een echte taal te leren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schrijf eens documentatie voor al die "devvers" die het niet snappen
En CL maar denken dat hij buiten bereik lag...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er maar iemand daar een PHP guru is dan ben ik Orlando Bloom.
Had je het dan niet wat makkelijker voor 'm kunnen maken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht al dat ik iets verkeerd gedaan hadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:40 schreef Litpho het volgende:
Ik weet niet wat PHP is, maar hallo Orlando.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan ben ik geen single!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geen idee wat PHP is maar mag ik dan God zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |