quote:Er hoeft echter geen straf te volgen omdat hij eerst zelf was aangevallen door het latere slachtoffer en vervolgens probeerde zijn vriend te ontzetten, die hem te hulp was geschoten en het onderspit dreigde te delven. De verdachte wilde dat het vechten zou stoppen.
yeah right.quote:Henk Schuurman werd met het mes onder meer in zijn rug gestoken. Zijn long werd geraakt, evenals zijn aorta. Een politieagent verleende in afwachting van ambulancepersoneel eerste hulp. De hulp mocht echter niet meer baten.
Deze blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:01 schreef Rekkie het volgende:
Ja rechters en advocaten hebben er ook geen flikker verstand van
Heerlijk zo'n on topic postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik las Bokskameel, ik dacht heuh gaaf een kameel die kan boksen dat is wel tof want kangeroes kunnen dat ook en dan kun je midden in de woestijn soort niemands land een gave ring bouwen waar je dan vervolgens kamelen vs. kangeroe gevechten kunt houden en dan geld inzetten en dan vervolgens iemand met een strak roze broekje in het midden zetten en die mag uiteindelijk speren in de dieren steken om vervolgens corona te gaan drinken in een locale woestijn bar.
de mening van ieder weldenkend mens lijkt mequote:
Blijf gelovenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de mening van ieder weldenkend mens lijkt me
Waar het fout gaat is dat advocaten het verhaal zo in elkaar draaien dat iemand volgens de wet vrijuit gaat. Een rechter moet e.e.a. toetsen aan de wet en zo kan iemand in een geval als deze worden vrijgesproken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:27 schreef mercurial3 het volgende:
Wat een mongool is TS, geloof me advocaten en rechters verstaan hun vak wel
schwanslikker
kangoeroes leven niet in de woestijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik las Bokskameel, ik dacht heuh gaaf een kameel die kan boksen dat is wel tof want kangeroes kunnen dat ook en dan kun je midden in de woestijn soort niemands land een gave ring bouwen waar je dan vervolgens kamelen vs. kangeroe gevechten kunt houden en dan geld inzetten en dan vervolgens iemand met een strak roze broekje in het midden zetten en die mag uiteindelijk speren in de dieren steken om vervolgens corona te gaan drinken in een locale woestijn bar.
Nee, kickboxers hebben hun bed ook niet in de ring staan. ( Alhoewel ze soms wel een aardig dutje doen opeensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:39 schreef Bafnek het volgende:
[..]
kangoeroes leven niet in de woestijn
Een zwarte, dove, gore klootzak met een mes, om precies te zijn!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:09 schreef Devlinsect het volgende:
Een dove gore klootzak, dat is het!
Gewoon een vorm van euthanasie dus.quote:De verdachte wilde dat het vechten zou stoppen
De verdachte leeft nog!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon een vorm van euthanasie dus.
Nee klopt, èn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:24 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dr werd toch ook niet gezegd voor wie het euthanasie was?
De hele woestijnen zijn de ring?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, kickboxers hebben hun bed ook niet in de ring staan. ( Alhoewel ze soms wel een aardig dutje doen opeens)
Whehe, normaal huur ik mensen in voor dit soort postsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |