abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61210658
Hier verder.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 04:30:33 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_61210666
Gaat lekker en zelfs voor iemand die een hoop van zijn speeches heeft gehoord klinkt het toch vrij fris.
pi_61210669
Ik dacht we krijgen geen change meer maar daar komt het toch...
pi_61210672
Eigenlijk zinloos deze verkiezingen , 20% van de Amerikanen is zwart en een blanke die op een zwarte stemt als president?

Ze zullen er zijn hoor en racisme is natuurlijk achterhaalt echter ik zie Obama ondanks zijn charme niet de nieuwe president van Amerika worden
pi_61210673
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61210675
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 04:34 schreef liefhart het volgende:
Eigenlijk zinloos deze verkiezingen , 20% van de Amerikanen is zwart en een blanke die op een zwarte stemt als president?

Ze zullen er zijn hoor en racisme is natuurlijk achterhaalt echter ik zie Obama ondanks zijn charme niet de nieuwe president van Amerika worden
Voor zover ik kan zien is het grootste gedeelte in het stadion toch echt blank daar...
pi_61210677
quote:
Is dit eerder opgenomen of heeft hij de hele tekst uit zijn hoofd geleerd want bijna elk woord is gelijk
pi_61210678
hij leest het voor van drie teleprompters.
daarom lijkt hij zo goed het stadion rond te kijken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61210681
Obama for President
pi_61210682
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 04:41 schreef Caesu het volgende:
hij leest het voor van drie teleprompters.
daarom lijkt hij zo goed het stadion rond te kijken.
Dat is ook knap....want hij gaat echt van links naar rechts en naar voren etc
pi_61210684
Maar jeetje als ik dat zo kijk duurt het nog wel ff...
pi_61210691
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 04:43 schreef Misteria het volgende:

[..]

Dat is ook knap....want hij gaat echt van links naar rechts en naar voren etc

andere speech.
of hij er ook één recht voor z'n neus heeft nu weet ik niet zeker.
pi_61210692
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 04:34 schreef liefhart het volgende:

Sinds Lyndon Johnson scoren de Democraten geen meerderheid van de blanke kiezers. Slechts 13% van de Amerikanen zijn zwart en zo'n 85-90% stemt doorgaans Democratisch, al kan Obama een paar punten meer verwachten. Hispanics zullen voor zo'n 65%-70% voor de Democraten gaan en zij vormen 15% van de bevolking. Besef ook dat slechts 66% van de Amerikanen blank zijn van Europese origine.

Als je voor het gemak stelt dat 15% zwart, 15% Hispanic en 70% blank van Europese origine dan hoeven de blanke European-Americans maar voor zo'n 37% voor Obama te gaan om Obama als president te krijgen.

De Gallup polls die nek-aan-nek zijn laten dat ook zo'n beetje zien.
pi_61210694
En hij komt nu echt op dreef...
pi_61210716
Ik wilde eigenlijk naar bed, maar blijf toch nog maar even kijken, want dit klinkt erg goed.
pi_61210717
Kan je het voorstellen een Nederlandse politicus die zo het woord voert?
pi_61210718
Ik ben behoorlijk Obama moe, maar geweldig hoe de pers de Nederlandse bevolking nu al heeft opgepept voor Obama.
pi_61210719
Dat was het dan....

Nou ik lees morgen wel wat de reacties op speech zijn
pi_61210724
Only in America.. zeg dat wel Je kan je toch idd Balkenende of Bos niet voorstellen op zo'n manier daar te staan Najja slaap lekker allemaal
pi_61210725
Nou McCain doe dat maar na.
Volgende week toch leuk genieten van Bush, Cheney en McCain.
pi_61210728
quote:
These are the policies I will pursue. And in the weeks ahead, I look forward to debating them with John McCain.

But what I will not do is suggest that the Senator takes his positions for political purposes. Because one of the things that we have to change in our politics is the idea that people cannot disagree without challenging each other's character and patriotism.

The times are too serious, the stakes are too high for this same partisan playbook. So let us agree that patriotism has no party. I love this country, and so do you, and so does John McCain. The men and women who serve in our battlefields may be Democrats and Republicans and Independents, but they have fought together and bled together and some died together under the same proud flag. They have not served a Red America or a Blue America - they have served the United States of America.

So I've got news for you, John McCain. We all put our country first.
pi_61210731
Mooie speech
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_61210735

pi_61210736
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 04:38 schreef Misteria het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien is het grootste gedeelte in het stadion toch echt blank daar...
Te elitair en te onervaren.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')