Voor zover ik kan zien is het grootste gedeelte in het stadion toch echt blank daar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:34 schreef liefhart het volgende:
Eigenlijk zinloos deze verkiezingen , 20% van de Amerikanen is zwart en een blanke die op een zwarte stemt als president?
Ze zullen er zijn hoor en racisme is natuurlijk achterhaalt echter ik zie Obama ondanks zijn charme niet de nieuwe president van Amerika worden
Is dit eerder opgenomen of heeft hij de hele tekst uit zijn hoofd geleerd want bijna elk woord is gelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:37 schreef Caesu het volgende:
hier kan je meelezen.
http://www.huffingtonpost(...)atic-c_n_122224.html
Dat is ook knap....want hij gaat echt van links naar rechts en naar voren etcquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:41 schreef Caesu het volgende:
hij leest het voor van drie teleprompters.
daarom lijkt hij zo goed het stadion rond te kijken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:43 schreef Misteria het volgende:
[..]
Dat is ook knap....want hij gaat echt van links naar rechts en naar voren etc
Sinds Lyndon Johnson scoren de Democraten geen meerderheid van de blanke kiezers. Slechts 13% van de Amerikanen zijn zwart en zo'n 85-90% stemt doorgaans Democratisch, al kan Obama een paar punten meer verwachten. Hispanics zullen voor zo'n 65%-70% voor de Democraten gaan en zij vormen 15% van de bevolking. Besef ook dat slechts 66% van de Amerikanen blank zijn van Europese origine.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:34 schreef liefhart het volgende:
Eigenlijk zinloos deze verkiezingen , 20% van de Amerikanen is zwart en een blanke die op een zwarte stemt als president?
Ze zullen er zijn hoor en racisme is natuurlijk achterhaalt echter ik zie Obama ondanks zijn charme niet de nieuwe president van Amerika worden
quote:These are the policies I will pursue. And in the weeks ahead, I look forward to debating them with John McCain.
But what I will not do is suggest that the Senator takes his positions for political purposes. Because one of the things that we have to change in our politics is the idea that people cannot disagree without challenging each other's character and patriotism.
The times are too serious, the stakes are too high for this same partisan playbook. So let us agree that patriotism has no party. I love this country, and so do you, and so does John McCain. The men and women who serve in our battlefields may be Democrats and Republicans and Independents, but they have fought together and bled together and some died together under the same proud flag. They have not served a Red America or a Blue America - they have served the United States of America.
So I've got news for you, John McCain. We all put our country first.
Te elitair en te onervaren.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 04:38 schreef Misteria het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het grootste gedeelte in het stadion toch echt blank daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |