abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:42:58 #126
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61227124
Mensen die de helm half op hun hoofd zetten

Ziet er gewoon niet uit
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61227141
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de helm half op hun hoofd zetten

Ziet er gewoon niet uit
Heb je een update over maddoxx?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:46:58 #128
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61227199
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heb je een update over maddoxx?
Jah !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:49:43 #129
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61227231
Ook tijdens het neuken?

Of is ie nog maagd?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61227331
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:57 schreef ozzie91 het volgende:

[..]

dankje, maar ken je het? een sterk gevoel van binnen dat zegt dat die man niet deugt en dat ie je die boete geeft om een andere reden? Mja dat had ik dus. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik kan wel ongeveer inschatten hoe iemand zich gedraagt bij zon situatie
Ik ga nou even de knuppel in het hoenderhok flikkeren:

Wat is dat toch met de allochtone medemens dat ze gelijk roepen:"Het zal wel zijn omdat ik een [insert ras] ben."
Ja, zo houd je discriminatie wel in stand , ja. Lekker de hele tijd huillie gaan doen. En maar roepen dat die Nederlanders rascistisch zijn.

Je had je helm niet goed op dus wat jank je.
En je doet VWO? Mag ik het dan vaag vinden dat ik met mijn Mavo natuurkunde wel snap dat zo'n helm van je kop af kan lazeren en dat er daarom een kinbandje aan zit en dat ik dat niet hoef te leren op theorie?

Kortom, die boete was terecht.
pi_61227601
Kut, RealZeus heeft in eenzelfde topic als ik gepost.
Nu maar hopen dat ie gauw uit MyAT verdwijnt
pi_61228599
TS jij bent echt de domste persoon ooit, natuurlijk moet je je bandje vastklikken anders helpt het toch geen fuck, jezus hoe dom kan je zijn. En dan nog zo'n antwoord dat je gaf, van mij had ze die boete wel met 200% mogen verhogen. Misschien leer je het dan eens.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:47:50 #133
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61228656
Als je je helm goed ophad, hoe konden ze meteen zien dat je een marokkaan was?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61228696
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat is dat toch met de allochtone medemens dat ze gelijk roepen:"Het zal wel zijn omdat ik een [insert ras] ben."
Ja, zo houd je discriminatie wel in stand , ja. Lekker de hele tijd huillie gaan doen. En maar roepen dat die Nederlanders rascistisch zijn.

Tot nu toe heeft die tactiek behoorlijk goed gewerkt.
pi_61229846
hahaha die paint achtige ding
errrrrrrrrr.....?
pi_61229960
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef mercurial3 het volgende:
hahaha die paint

klas een turke topique ging meteen turks typen omg
errrrrrrrrr.....?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:50:24 #137
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61230297
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dit (maar dan met het woord racistisch ). Ik vind overigens dat agenten soms wel om de meest achterlijke redenen een boete geven en je in deze ook best een waarschuwing hadden kunnen geven maar door je gejank om je afkomst gaan mijn nekharen eerlijk gezegd alleen maar omhoog staan en vergeet ik dat aspect...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:08:22 #138
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61232973
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
conclusie: 60 euro boete! voor alleen kinbandje niet bevestigd(HELM GWN GOED OPGEDAAN)
-eerlijk, dit is toch gewoon diefstal of ben ik de enige die dit gewoon onzin vind dat je zon boete uitdeelt.

-En heb ooit ergens meegekregen dat agenten per jaar of permaand (weet ik niet meer precies) een hoeveelheid boetes moeten gegeven hebben? Is dit waar? En welke domme neanderthaler heeft deze onzin dan verzonnen? Hij zou een bitchslap in de gezicht moeten krijgen ter verfrissing. Weet niet wat hij dacht toen hij dat invoerde :S

maarja zover mijn klacht, als je wilt reageren. Ga alstublieft je gang
-Eerlijk, nee het is geen diefstal. Ik vind het geen onzin, zo'n grote moeite is het niet je kinbandje vast te klikken. Als jij met je scooter op je gezicht flikkert, is die helm zo van je kop afgevlogen.
-Nee, is niet waar. Bullshit, er zijn richtlijnen, maar die hoef je niet persé te volgen.
Tics van je petten.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:09:52 #139
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61233036
Oh en nog iets, mongool schrijf je met dubbele O.
Tics van je petten.
pi_61233984
Ede?
Een niet-nader-te-noemen docent van mij woont daar,
en had het onlangs nog over de sloop van 'de probleemwijk' in Ede.
Komt je dat bekend voor TS?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_61234651
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

[
Het is niet waar he?
life goes by...
pi_61236228
Je stond toch stil? dan ben je heul niet in overtreding?
Al ben je aan het jongleren met 8 helmen, als je stilstaat moet jij dat toch weten?
pi_61237068
een bandje niet dichtdoen kost dus 60 euro. Het is erg veel geld maar dat je er een boete voor krijgt (al mag het wel wat minder) is wel logisch. Die helm zat vast stevig op je hooft maar als je valt gebeurt dat met veel snelheid dus hij kan gemakkelijk afgaan.

En met je hoofd op het asfalt is niet zo fijn natuurlijk... zacht uitgedrukt

Ik zou maar gewoon betalen, zo onterecht is het nu ook weer niet (ja, als het mij zou gebeuren zou ik het vast ook heel onterecht vinden maar oke )
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_61237329
ik vond t ook een best wel hoge boete in vergelijking met de overtreding. Mja ik ga kijken wat ik er tegen kan doen dmv een brief naar de officier van justitie en hopelijk wordt ie wat verlaagd(grote kans van wel). Het kon geen kwaad om er een waarschuwing van te maken. Maarja voor de mensen die denken dat ik de agent een racist heb genoemd, ga maar eerst even goed lezen voordat je onzin gaat uitkramen. Want ik deed gewoon aardig tegen die meneer en die meneer deed dat ook tegen mij. En ga nou niet allemaal wijs lopen doen want ik kan de situatie veel en veel beter inschatten dan jullie allemaal bij elkaar omdat ik het ZELF heb meegemaakt.
pi_61237582
Ja, helemaal kwijtschelden zullen ze wel niet doen. Regels zijn regels he? Dan willen ze meestal niet echt uitzonderingen maken denk ik. Maar ja, wie weet krijg je nog iets voor elkaar...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_61237631
idd, voor bijvoorbeeld 30 euro minderaan boete betalen wil ik dolgraag een brief schrijven naar die gast. Zijn we allebei tevreden, en heb ik er ook nog iets van opgestoken.
pi_61237875
"ik ga met een mattie naar mn werk, want we werken allebei bij mcdonalds in ede"

je bent idd nieuw op dit forum ja

als je in je eerste zin mattie en mcdonalds zet sla je meestal geen goede slag op fok.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_61237883
Ede?

Ennu, als je eens goed leert, staat het er wel in.
En als je op je bek gaat, ben je blij dat dat riempje vast zit, (als je hem vast doet)
Want zodra jij de grond raakt, vliegt je helm er net zo hard af... dan jank je wel anders..
Back to the 70's
pi_61237884
ik kreeg trouwens ook 60 euro boete laatst omdat mijn papieren rijbewijs iets beschadigt is
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_61237892
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:20 schreef arnold-d het volgende:
Ede? mijn buurplaats

Ennu, als je eens goed leert, staat het er wel in.
En als je op je bek gaat, ben je blij dat dat riempje vast zit, (als je hem vast doet)
Want zodra jij de grond raakt, vliegt je helm er net zo hard af... dan jank je wel anders..
Back to the 70's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')