Zou je niet eerst de post van justitie afwachten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:52 schreef ozzie91 het volgende:
Mja ik ga kijken wat ik er tegen kan doen dmv een brief naar de officier van justitie en hopelijk wordt ie wat verlaagd(grote kans van wel niet).
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!
Keihardquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een BS zeg, als ik in de auto zit zonder gordel om krijg ik ook een boete, dat ik die moet dragen is ook een veiligheidsmaatregel om vooral mezelf te beschermen.
Daarbij: je schreef in de OP dat je constant naar achteren zat te kijken of er geen rollerbank bij was, daarmee heb je jezelf niet alleen verdacht gemaakt, je hebt door dat achterom kijken waarschijnlijk zelfs veroorzaakt dat ze konden zien dat je het bandje niet vast had zitten.
Dus niet piepen, gewoon je boete (die niet meer dan terecht is) betalen en volgende keer niet weer zo stronteigenwijs doen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef r_one het volgende:
En 30 euro ga je wel betalen? Een man een man, een woord een woord!
[..]
Een maand, toe maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:02 schreef ozzie91 het volgende:
je krijgt wss eerst taakstraf opgelegd en daarna als laatst pas een maadn in de gevangenis denk ik..
het is allemaal grootpraat hoor. Hij betaald de boete gewoon in 1 keerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ga ik toch gewoon een maandje zitten, tijd vliegt...![]()
dat is ongeveer de straf voor een moord in nederland hoorquote:
whahahaha ookecht...té grappig voor woordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:45 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat is ongeveer de straf voor een moord in nederland hoor
leer eens fatsoen en netjes gedragquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:36 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
whahahaha ookecht...té grappig voor woorden
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:28 schreef TC03 het volgende:
Hij wilde gewoon zien of je het echt was.
[ afbeelding ]
Ja goed idee, krijg je er ook gelijk een strafblad bij en ben je voor de rest van je leven verkloot. Mag je bij de McD gaan sméken of je daar mag blijven werken aangezien verder niemand een crimineel aan neemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!
Turken worden toch al geboren met een strafblad dus maakt niet uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja goed idee, krijg je er ook gelijk een strafblad bij en ben je voor de rest van je leven verkloot. Mag je bij de McD gaan sméken of je daar mag blijven werken aangezien verder niemand een crimineel aan neemt.
Voordeel voor jou is dan wel dat de rest van je leven vast niet lang meer zal duren als je scooter blijft rijden zonder je helmbandje vast te doen.
Grote kans van niet omdat het een overtreding is waarmee je jezelf in gevaar brengt. En de boete voor rijden zonder gordel is bij mijn weten hoger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:52 schreef ozzie91 het volgende:
ik vond t ook een best wel hoge boete in vergelijking met de overtreding. Mja ik ga kijken wat ik er tegen kan doen dmv een brief naar de officier van justitie en hopelijk wordt ie wat verlaagd(grote kans van wel).
Nee, maar je wekt die indruk wel.quote:Maarja voor de mensen die denken dat ik de agent een racist heb genoemd, ga maar eerst even goed lezen voordat je onzin gaat uitkramen.
Dus je punt is?[quote]quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
Mijn vriend( de bestuurder) hij is gewoon puur nederlands. Hij werd compleet genegeerd. En hij vroeg zelf nog of hij rijbewijs ofzo moest laten zien en ze negeerden hem. Ze waren geconcentreerd op mij en het geven van die boete aanmij. verder niets! En ik ben turks, ik hoopte dat dat geen rol speelde ofzo. Maarja moeten ze eens durven die acceptgiro te sturen= BETAAL IK NIET! ik ga terugreageren op de officier van justitie dat het nergens op slaat. Ik ben een turkse jonge,
Enige goede conclusie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef ToetNL het volgende:
Huilie, moet je je kinbandje maar goed vastmaken
Proest!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Turken worden toch al geboren met een strafblad dus maakt niet uit![]()
True. Nederlandse Politie heeft vooral iets tegen marokkanen, turken gedragen zich vaker zoals het hoort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel zorgwekkend dat TS gelijk al dat noemt over Turks dan wel Nederlands zijn, c.q. dat de politie voorkeursbehandeling zou hebben.
niet echt undercover he, kloontjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:52 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
whaahaha, geen grapje. Die agent was echt homo. Dat was al bekend in Ede(hij was zegmaar de bekende homoseksuele agent van Ede). (kleine dorpje):P
Nou, vandaar dusquote:Een 16-jarige scooterrijder is afgelopen nacht in Ulvenhout overreden door een auto nadat hij van zijn scooter was gevallen. De tiener viel rond 02.00 uur door nog onbekende oorzaak bij een benzinestation aan de Molenstraat.
Een 64-jarige automobilist kon hem niet meer ontwijken en reed met zijn wagen over de jongen heen. Zijn scooter en helm lagen volgens de Brabantse politie een eind verderop. De tiener is in kritieke toestand naar een ziekenhuis gebracht. Camera's van het tankstation blijken het ongeluk te hebben gefilmd.
LMFAOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
turken gedragen zich vaker zoals het hoort.
Beetje laatquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:24 schreef Light het volgende:
Deze handige Harry had vast ook gewild dat'ie z'n helm op had en het kinbandje vastgemaakt had.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef Light het volgende:
[..]
Ik schreef dat niet voor niets in voltooid verleden tijd.
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
Tiener overreden na val van scooter
[..]
Nou, vandaar dus
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben een paar weken geleden geflitst op het industrieterrein in Alkmaar (Berenkoog)
Ik heb de max. snelheid van 50 km met maar liefst 9 km!!! overschreden en mag nu even ¤40 ophoesten
M'n echte snelheid was 62 km maar na aftrek van de verplichte correctie 59 km
Ik dacht alleen dat die verplichte correctie hoger dan 3 km was, klopt dat?
En als ik 'm nou niet betaal, hoeveel keer gaan ze die bekeuring na de 1e sanctie(¤50) en 2e(¤75) dan nog verhogen?
En hoe groot is de kans dat ik voor de rechtbank moet verschijnen en 1 dag de cel in moet?
Of Baklava...quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:42 schreef BB-King het volgende:
Die agent had het beste met je voor en zal misschien ooit je leven redden.
Ik denk dat een bosje bloemen en wat Turks fruit er wel afkan voor deze man.
nee het is zegmaar 500 meter verder rechts van et spoor daar heb je nog een overgang..quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef tralalala het volgende:
Hier zeker ts?
Daar staan ze altijd heel schijnheilig achter de bosjes te kijken of je je fietslicht wel aan hebt
vanaf 1 april 2008 zijn alle boetes met 20% verhoogd. Dus dan zou jij daarvoor een boete van 50 euro gehad hebben en ik nu voor 60 euro.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:22 schreef Razorback het volgende:
Die agent mocht je gewoon niet!
Ik hoefde maar 50 euro te betalen voor hetzelfde geintje
kan kloppen. Maar hoe kon hij weten of ik turks was of niet. In zijn ogen leek ik op een marokkaan. En als ze inderdaad wat tegen mocros hebbe. Dan heeft hij me wss niet voor niets aangehouden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
True. Nederlandse Politie heeft vooral iets tegen marokkanen, turken gedragen zich vaker zoals het hoort.
met undercover bedoel ik in normale kleding. Het is niet echt undercover als je met een politie petje of uniform rondloopt.quote:
whaha, oke als je door wildplassen een boete krijgt van 90 euri lig ik hier in een deuk...sukkell!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef Hymen_Copter het volgende:
Jij moet niet zo huilen eikel,, gisteren boete gehad wildpissen 90 euro en vorige maand voetballen op onbevoegd terrein 60 euro,, dus jij heb hier niet zoveel te zeuren lul, en jezelf als turk in een slachtofferrol plaatsen, sukkel. Je zult blij zijn als je een ongeluk krijgt en je helm zit er nog door het bandje
Als jij schichtig om je heen loopt te kijken, heb je vast iets misdaan anders doe je dat niet. Of je nu nederlander of turk of wat dan ook bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
kan kloppen. Maar hoe kon hij weten of ik turks was of niet. In zijn ogen leek ik op een marokkaan. En als ze inderdaad wat tegen mocros hebbe. Dan heeft hij me wss niet voor niets aangehouden.
en hoe weet jiij nou dat ik "schichtig" om me heen heb zitten kijken. Dit verzin jou nu gewoon ter plekke ezel. Ik heb gewoon om me heen gekeken zoals een mens dat achterop zat zou doen..sukklquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:16 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als jij schichtig om je heen loopt te kijken, heb je vast iets misdaan anders doe je dat niet. Of je nu nederlander of turk of wat dan ook bent.
maar daarover is ook geen wet gemaaktquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef longinus het volgende:
Aan de andere kant, Sinterklaas is ook een turk, en hij krijgt nooit een boete vanwege het niet vastmaken van zijn kinbandjes,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |