daar zou je ook heel toepasselijk rijstlampjes voor kunnen gebruiken (of bestaan die al niet meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt ook op de modelbaan. Hoe weet ik nog niet, want daar gaan wat ledjes in. Alleen die buitenkant alTypsich japans, dus ik moet wel
Die kleine levende inktvisjes niets voor jou? Zoals ze dat in Korea etenquote:
Ik zie wel. Ik heb er nog geen kant en klaar model voor gezien, dus dat wordt plastic bestellen om het zelf te gaan brouwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar zou je ook heel toepasselijk rijstlampjes voor kunnen gebruiken (of bestaan die al niet meer)
Dat doen ze in japan ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kleine levende inktvisjes niets voor jou? Zoals ze dat in Korea eten
Tis weer vrijdagquote:
alsof dit soort opmerkingen hier alleen op vrijdag voorkomenquote:
Oh ja. Weekendquote:
het is toch altijd vrijdag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
alsof dit soort opmerkingen hier alleen op vrijdag voorkomen
okay you've got a point therequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
alsof dit soort opmerkingen hier alleen op vrijdag voorkomen
behalve als het maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, zaterdag of zondag isquote:
Scherp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
behalve als het maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, zaterdag of zondag is
Oh yeahquote:
kom op ouwe.. doorpostenquote:
Zakdoekje nodig?quote:
Geen lastige klanten?quote:
Beide zijn niet echt veilig neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen ze in japan ook
En dan hopen dat je niet stikt
Het was niet de tijd voor kogelvis, maar dat schijnt niet eens lekker te zijn, maar meer voor de kick.
Inderdaad. Maar eten om de kick doe ik niet snel, het moet vooral lekker zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide zijn niet echt veilig nee
Ik moest even het aantal tietenposts verdubbelen.quote:
dat gaat makkelijk zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even het aantal tietenposts verdubbelen.
die is toch 50 geworden vandaagquote:
MJ is king. Vroeger. Billy Jeanquote:
Ah, anders had je ze hier flink kunnen inslaan:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee die tijd heb ik achter me gelaten
Amenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
MJ is king. Vroeger. Billy Jean
Dirty Diana
Eerder van de week toch al?quote:
Het zal eens niet inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
ik durf bijna niet meer te posten nu, anders gaat een blauwe weer door het slotje heen
...of Phenoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
ik durf bijna niet meer te posten nu, anders gaat een blauwe weer door het slotje heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |