abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:56:50 #1
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_61209027

quote:
In 'Knevel & Van den Brink' schuiven de belangrijkste personen uit de actualiteit aan tafel. De gasten komen uit de wereld van de sport, de politiek, het bedrijfsleven, de entertainment, de cultuur, de criminaliteit en het maatschappelijk leven. Samen voeren zij hét gesprek van de dag.

De dagelijkse talkshow 'Knevel & Van den Brink' is vanaf maandag 19 mei t/m vrijdag 6 juni en van maandag 11 augustus t/m 5 september (tijdens de Olympische Spelen) te zien. Elke werkdag rond de klok van 23.00 uur op Nederland 1.
Vorig topic:
Knevel & Van den Brink #8 - Komen er niet tussen
pi_61209046
Nog even doorbijten.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:59:52 #3
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61209075
Die oma leek wel op balkenende op bezoek bij Bush, ja jajajajajaja jaaaa ja ja idd ja
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61209114
Halleluja!
Amen..enzovoort.
Nog maar een paar uitzendingen alle verbindingsbrugjes aanzien van die twee en vooral Kwezel naar god en gristendom, hoewel Knevel afgelopen avond wel even vergat bij Charles in te spelen op de reden waarom hij geen Republikein zou stemmen, dat was iets te negatief voor het geloof voor hem?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:05:25 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61209158
Amen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61209213
Wat een zeikers zijn jullie ook.

Zoveel klagen over het programma maar wel elke avond kijken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:15:25 #7
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_61209315
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:59 schreef honda1990 het volgende:
Die oma leek wel op balkenende op bezoek bij Bush, ja jajajajajaja jaaaa ja ja idd ja
Niet zo'n denigrerend verhaal ophangen over de laatste der af-en-toe rationeel denkende CDA'ers svp. Mevrouw van Leeuwen is de koningin in het land der blinden. Ze zit natuurlijk wel bij de verkeerder partij, dat wel....
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:22:20 #8
182728 honda1990
pi_61209400
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 01:15 schreef Ooster het volgende:

[..]

Niet zo'n denigrerend verhaal ophangen over de laatste der af-en-toe rationeel denkende CDA'ers svp. Mevrouw van Leeuwen is de koningin in het land der blinden. Ze zit natuurlijk wel bij de verkeerder partij, dat wel....
Ik heb helemaal niks tegen deze mevrouw, begrijp me niet verkeerd. Ik heb me alleen mateloos geërgerd over het ja roepen door de uitzending heen. Al had Nelson Mandela daar gezeten, ik had er nog zo'n opmerking over gemaakt.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61209494
Ik zag gisterenavond een stukje van het programma en het was tenenkrommend. Beau van Erven Dorens vertelde over zijn programma Het Zesde Zintuig, waarin paranormaal begaafden worden ingezet om misdaden op te lossen. Het gesprek kwam al snel op de vraag of er meer is tussen hemel en aarde en binnen no-time zat Knevel als een dominee te fulmineren over het christendom. Tenenkrommende televisie.
pi_61211384
Zoals ik in het vorige topic al las viel het me ook op dat knevel zijn christenlijke mond hield toen charles over abortus enz begon.
pi_61211448
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:17 schreef Stansfield het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al las viel het me ook op dat knevel zijn christenlijke mond hield toen charles over abortus enz begon.
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.
pi_61211543
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:22 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.
Hij doet wel meer dingen die hij niet kan maken vind ik.
pi_61211939
In de laatste uitzendingen kwam het geloof nogal eens tersprake. Dieptepunt vond ik toch wel dat Knevel Beau belerend toesprak en beweerde dat God aantoonbaar bestaat. Jammer dat Beau geen weerwoord had want bewezen is er niets. Ik gun iedereen zijn geloof maar praat geen poep.
Voor de rest heb ik wel genoten van K&B. Van de Brink vind ik wel goed, Knevel wat minder. Maar het is altijd nog beter dan Pauw en Witteman. Witteman is een vakman maar nogal saai en Pauw vind zichzelf het belangrijkste. Het is een eer voor de gasten om bij de grote Pauw aan tafel te mogen, vindt hij zelf tenminste.
Maar wie er ook presenteert, de gasten maken de uitzending. En er schoven de laatste weken leuke gasten aan dus een dikke voldoende voor K&B.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:24:39 #14
182728 honda1990
pi_61213988
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Pedroso het volgende:
In de laatste uitzendingen kwam het geloof nogal eens tersprake. Dieptepunt vond ik toch wel dat Knevel Beau belerend toesprak en beweerde dat God aantoonbaar bestaat. Jammer dat Beau geen weerwoord had want bewezen is er niets. Ik gun iedereen zijn geloof maar praat geen poep.
Voor de rest heb ik wel genoten van K&B. Van de Brink vind ik wel goed, Knevel wat minder. Maar het is altijd nog beter dan Pauw en Witteman. Witteman is een vakman maar nogal saai en Pauw vind zichzelf het belangrijkste. Het is een eer voor de gasten om bij de grote Pauw aan tafel te mogen, vindt hij zelf tenminste.
Maar wie er ook presenteert, de gasten maken de uitzending. En er schoven de laatste weken leuke gasten aan dus een dikke voldoende voor K&B.
Ik moet altijd enorm lachen om Pauw Kopspijkers heeft hem een keer fantastisch nagedaan
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:53:02 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_61214843
TVP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61215461
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:22 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ja dat! Of misschien vond hij het als interviewer niet nuttig om aan een eind van een interview een heel betoog te gaan houden over het homohuwelijk en abortus.

Kom op gasten, jullie zoeken echt naar bullshit gewoon. Lachwekkend.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:51:41 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:11:16 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61223931
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Wendy van Dijk
Kunnen we vanavond overslaan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61224258
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Pedroso het volgende:
Was idd vaag dat Knevel zo nadrukkelijk op de historisch waargebeurde feitjes kon wijzen (volgens mij heeft hij niet met zoveel woorden gezegd dat god aantoonbaar bestaat) zonder dat Beau er iets van zei. Waarom vinden gelovigen trouwens al dat paranormale (los van het feit of ik er in 'geloof') zo fout? Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, dus kan Hij ook best mensen paranormale gaven hebben meegegeven.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:12:54 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61226568
Ik vind het een geinig programma met wel teveel gasten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:36:52 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61229898
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef borisz het volgende:

[..]

Kunnen we vanavond overslaan
pi_61234493
Johan Derksen zit er ook bij.
pi_61234686
ojee Gerard Joling
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:01:01 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61234712
Gerard Joling
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:03:21 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61234767
Die Wendy van Dijk moet eens flink aan de tand gevoeld plus afgezeken worden. Zij is één grote phoney.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')