Vorig topic:quote:In 'Knevel & Van den Brink' schuiven de belangrijkste personen uit de actualiteit aan tafel. De gasten komen uit de wereld van de sport, de politiek, het bedrijfsleven, de entertainment, de cultuur, de criminaliteit en het maatschappelijk leven. Samen voeren zij hét gesprek van de dag.
De dagelijkse talkshow 'Knevel & Van den Brink' is vanaf maandag 19 mei t/m vrijdag 6 juni en van maandag 11 augustus t/m 5 september (tijdens de Olympische Spelen) te zien. Elke werkdag rond de klok van 23.00 uur op Nederland 1.
Niet zo'n denigrerend verhaal ophangen over de laatste der af-en-toe rationeel denkende CDA'ers svp. Mevrouw van Leeuwen is de koningin in het land der blinden. Ze zit natuurlijk wel bij de verkeerder partij, dat wel....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:59 schreef honda1990 het volgende:
Die oma leek wel op balkenende op bezoek bij Bush, ja jajajajajaja jaaaa ja ja idd ja
Ik heb helemaal niks tegen deze mevrouw, begrijp me niet verkeerd. Ik heb me alleen mateloos geërgerd over het ja roepen door de uitzending heen. Al had Nelson Mandela daar gezeten, ik had er nog zo'n opmerking over gemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:15 schreef Ooster het volgende:
[..]
Niet zo'n denigrerend verhaal ophangen over de laatste der af-en-toe rationeel denkende CDA'ers svp. Mevrouw van Leeuwen is de koningin in het land der blinden. Ze zit natuurlijk wel bij de verkeerder partij, dat wel....
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:17 schreef Stansfield het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al las viel het me ook op dat knevel zijn christenlijke mond hield toen charles over abortus enz begon.
Hij doet wel meer dingen die hij niet kan maken vind ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.
Ik moet altijd enorm lachen om Pauwquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Pedroso het volgende:
In de laatste uitzendingen kwam het geloof nogal eens tersprake. Dieptepunt vond ik toch wel dat Knevel Beau belerend toesprak en beweerde dat God aantoonbaar bestaat. Jammer dat Beau geen weerwoord had want bewezen is er niets. Ik gun iedereen zijn geloof maar praat geen poep.
Voor de rest heb ik wel genoten van K&B. Van de Brink vind ik wel goed, Knevel wat minder. Maar het is altijd nog beter dan Pauw en Witteman. Witteman is een vakman maar nogal saai en Pauw vind zichzelf het belangrijkste. Het is een eer voor de gasten om bij de grote Pauw aan tafel te mogen, vindt hij zelf tenminste.
Maar wie er ook presenteert, de gasten maken de uitzending. En er schoven de laatste weken leuke gasten aan dus een dikke voldoende voor K&B.
Ja dat! Of misschien vond hij het als interviewer niet nuttig om aan een eind van een interview een heel betoog te gaan houden over het homohuwelijk en abortus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.
Was idd vaag dat Knevel zo nadrukkelijk op de historisch waargebeurde feitjes kon wijzen (volgens mij heeft hij niet met zoveel woorden gezegd dat god aantoonbaar bestaat) zonder dat Beau er iets van zei. Waarom vinden gelovigen trouwens al dat paranormale (los van het feit of ik er in 'geloof') zo fout? Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, dus kan Hij ook best mensen paranormale gaven hebben meegegeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Pedroso het volgende:
In de laatste uitzendingen kwam het geloof nogal eens tersprake. Dieptepunt vond ik toch wel dat Knevel Beau belerend toesprak en beweerde dat God aantoonbaar bestaat. Jammer dat Beau geen weerwoord had want bewezen is er niets. Ik gun iedereen zijn geloof maar praat geen poep.
Voor de rest heb ik wel genoten van K&B. Van de Brink vind ik wel goed, Knevel wat minder. Maar het is altijd nog beter dan Pauw en Witteman. Witteman is een vakman maar nogal saai en Pauw vind zichzelf het belangrijkste. Het is een eer voor de gasten om bij de grote Pauw aan tafel te mogen, vindt hij zelf tenminste.
Maar wie er ook presenteert, de gasten maken de uitzending. En er schoven de laatste weken leuke gasten aan dus een dikke voldoende voor K&B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |