Dus jij bent zo'n mongool die denkt dat interesse gedefinieerd is als ' posten in een topic'quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:36 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dus jij bent zon luisteraar die zich gaat interesseren als het programma weg gaat
Beetje wee gevoel krijg ik er vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet je dat ik het ineens stukken leuker vind dat EJ weer terug isal is het maar voor 1 keer
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje wee gevoel krijg ik er van![]()
lijk verdomme net een wijf![]()
Misschien wel op dvd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:45 schreef Piles het volgende:
Komt dit op tv ofzo, met die cameraman in de studio
Gewoon een piemel in dr bek stoppen.. ideale oplossingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen Rianne is vervelend
Ik overleef wel op chips en cola denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
Nadeel is wel dat ik honger heb en straks iets te eten moet regelen
quote:
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:51 schreef DaMook het volgende:
Is er een webcam ?
www.radio538.nl/rickquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:51 schreef DaMook het volgende:
Is er een webcam ?
Ja, z'n spraakgebrek is een stuk minder geworden jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
henk was in het begin NOG leuker. toen hij nog onverwachts belde en je hem niet kon verstaan.
en niet in opera.. dus ik heb nu een extra scherm IE open staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef DaMook het volgende:
Jammer dat ik die links alleen in een browser kan openen en niet in quicktime.
Gelukkig, het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:02 schreef Utca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen af en toe zo'n kutruis op de stream?
Ik heb het ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:02 schreef Utca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen af en toe zo'n kutruis op de stream?
Ontvangst is hier ook niet allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
oh geluidruis.. ik luister via de ether en kijk webcam via de stream![]()
Staat gewoon aan de linkerkant van het scherm, streamt vanzelf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:07 schreef delano.888 het volgende:
Waarom kan ik die cam niet vinden, ook niet via de link
Nog nooitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zijne r allemaal al eens in de studio geweest?
Ik nu stuk of 8 keer ofzo
0quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zijne r allemaal al eens in de studio geweest?
Ik nu stuk of 8 keer ofzo
Hier toch echt nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Staat gewoon aan de linkerkant van het scherm, streamt vanzelf.
Kloptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier toch echt niet(moet zeker silverlight installeren?)
3 uur dacht ik, gewoon zoals altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef delano.888 het volgende:
En tot hoelaat duurt deze laatste aflevering?
Officieel tot 3 uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef delano.888 het volgende:
Hoi plaatsgenootquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
0
Maar ik had er graag bij willen zijn.. 't is er alleen nooit van gekomenValkenswaard ligt dan ook niet bepaald strategisch
3.00 uur, maar het zal wel uitlopen. Ik ga het ook niet helemaal afluisteren, dan kom ik morgen de dag niet door.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef delano.888 het volgende:
Of korter, als 538 ingrijptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
3.00 uur, maar het zal wel uitlopen. Ik ga het ook niet helemaal afluisteren, dan kom ik morgen de dag niet door.
Als ze achterlopen gewoon even de cam op pauze zetten en op het juiste moment aanzettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef delano.888 het volgende:
Is er nog ergens geluid die gelijk loopt met de cam toevallig? Radio zelf loopt zwaar voor, nederland.fm en radio digitaal lopen iets achter...
Omdat sinds het vertrek van EJ de luisteraars alsmaar kelderenquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat sinds het vertrek van EJ de luisteraars alsmaar kelderen
ach ja..ruud @ Q, staverman @ Q, ouderen naar Veronica.. logisch ookwelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat Rick naar Veronica gaat
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze achterlopen gewoon even de cam op pauze zetten en op het juiste moment aanzetten.
Zou net wat voor ze zijn jaquote:
Vraag me eigenlijk af wat ze hierna gaat doen. Studeren of zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heerlijke uitzending.
En wat zal ik die Rianne absoluut niet missen zeg
Het was anders wel bijna de oplossing, heb mijn vista sidebar player (die na stoppen weer begint waar hij de 1e keer begon ipv overnieuw te bufferen) even gestopt en herstart op het juiste moment, nu lopen ze gelijk (tip, vista sidebar - radio digitaal)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Deze gast heeft echt verstand van zaken
Ik neem aan dat Ingrid er wel is, maar die is niet goed genoeg zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK WIL WYTSKE IN DE UITZENDING
weten wequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK WIL WYTSKE IN DE UITZENDING
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ingrid er wel is, maar die is niet goed genoeg zeker?
Mooiquote:
Slet Liset.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ingrid er wel is, maar die is niet goed genoeg zeker?
Kom je me ophalen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee
[..]
Mooi![]()
![]()
Iemand uit Den Haag nog zin om last minute naar Hilversum te gaan?
Win je gek met een spraakgebrekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
deed ik al een beetje sinds EJ weg moest
Zie tip bovenaan deze paginaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:33 schreef Utca het volgende:
Ik lees hier ook eerst wat er komt en daarna hoor ik het pas
Ja, das jammerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Voor het eerst van je leven hoor jij...![]()
Yepquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:38 schreef Isdatzo het volgende:
webcamstream is dood?
Euh?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:40 schreef ScarFace- het volgende:
Alweer up Isdatzo.
Je hebt echt geen geduld of je vind het stoer dit te posten
Ik hoop dat rickindenacht de webcam + de gewone stream opneemt, dan kan ik ze eventueel wel in elkaar plakkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:41 schreef Utca het volgende:
Wat een typhus geluid bij die webcam streamIk hoop dat er nog een goede gelijklopende opname komt van webcam + geluid.
Wat was zn Username.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer dat EJ niet meer meepost hier op fokhij heeft het niet lang volgehouden
Linkje naar zijn account/ postgeschiedenis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat was zijn account dan eigenlijk? Wel gehoord dat ie meepostte, maar geen idee wie het isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff zoeken, momquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat was zn Username.
wakker worden isdatzo
Eerlijk waar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:53 schreef delano.888 het volgende:
Eigenlijk moet EJ gewoon zn eigen radiozender gaan doen, met alleen maar dit, goudmijn
Dat is eigenlijk gewoon zwaar zielig van zequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:58 schreef Utca het volgende:
De muziek is al uitgeschakelt bij de webcam-stream..
Ik voel hetquote:
Nee, luister altijd maar kom eigenlijk nooit in dit topicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
We staan in actieve topics zeker![]()
En dan kom je tijdens het laatste uur dat het bestaat hierlangsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, luister altijd maar kom eigenlijk nooit in dit topic
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:05 schreef Piles het volgende:
Nou, mijn opname van de webcam is iig mislukt
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan kom je tijdens het laatste uur dat het bestaat hierlangs
Waarom werkt die in godsnaam nog nergens andersquote:
Wie weet komt ie terug bij WeekendRickquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal ook teun op locatie missen
Ik vond Erik Jan (tot nu toe) eigenlijk een beetje tegenvallen op 3FMquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom werkt die in godsnaam nog nergens anders
Al blijf ik nu op 3FM hopen![]()
[..]
Wie weet komt ie terug bij WeekendRick
Mja, hij zal wel niet zoveel mogen overdagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:22 schreef Utca het volgende:
[..]
Ik vond Erik Jan (tot nu toe) eigenlijk een beetje tegenvalleen op 3FM
Hij hield zich echt in ja, helaas. Ik zie liever de echte Erik Jan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, hij zal wel niet zoveel mogen overdag
Samen met Michiel ingevallen voor Giel en voor Stenders afgelopen weken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:24 schreef Isdatzo het volgende:
wanneer was hij dan op 3FM te beluisteren?
Lol @ kentekens noteren
En als ik even mag spammen: http://www.youtube.com/user/PilesBeverquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:24 schreef Isdatzo het volgende:
wanneer was hij dan op 3FM te beluisteren?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:36 schreef Piles het volgende:
Oeeehhh, die opmerking van die messen in z'n rug![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:36 schreef Piles het volgende:
Oeeehhh, die opmerking van die messen in z'n rug![]()
![]()
![]()
![]()
Nostalgiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:38 schreef admiraal_anaal het volgende:ben lekker aan luisteren en weer ouderwets pijn in me buik van het lachen
Ik wil er beeld bij eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat word buiten een teringzooi
Ik zag net een aantal "hendig sjieke" videocamera's in beeld dus ik neem aan dat er ook wel beeldmateriaal van buiten komtquote:
Preciesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:53 schreef Isdatzo het volgende:
Net alsof ze nie ttoeteren voor de studio :")
raar hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:55 schreef Piles het volgende:
Ik nam hier niet eens de moeite om te luisteren, toch niemand
Tja... Hopen dat veronica met de tijd openstaat voor MIDNR...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk niet dat ie veel keuze heeft...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef Rikketik het volgende:
Nou, dit was het dan.Rick gaat in elk geval door, maar Koert stopt. Dat is toch ergens wel jammer.
Duhh wat denk je zelf, tuurlijk niet.. Zoiets zal je niet snel terug zien hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja... Hopen dat veronica met de tijd openstaat voor MIDNR...
Eens. Het is gewoon flink klote.quote:
Als we zo doorgaan komt die er vannacht nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:07 schreef star_gazer het volgende:
Ik hoop dat er ooit een #31 aangemaakt kan worden
En z'n 1,5 meter ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:08 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal die droge humor van Koert ook missen
kan het me voorstellen ja..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:09 schreef Utca het volgende:
Koert heeft het ook wel moeilijk nu hoor.. Zie webcam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |