Gelukkig, het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:02 schreef Utca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen af en toe zo'n kutruis op de stream?
Ik heb het ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:02 schreef Utca het volgende:
Ligt het aan mij of heeft iedereen af en toe zo'n kutruis op de stream?
Ontvangst is hier ook niet allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
oh geluidruis.. ik luister via de ether en kijk webcam via de stream![]()
Staat gewoon aan de linkerkant van het scherm, streamt vanzelf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:07 schreef delano.888 het volgende:
Waarom kan ik die cam niet vinden, ook niet via de link
Nog nooitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zijne r allemaal al eens in de studio geweest?
Ik nu stuk of 8 keer ofzo
0quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zijne r allemaal al eens in de studio geweest?
Ik nu stuk of 8 keer ofzo
Hier toch echt nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Staat gewoon aan de linkerkant van het scherm, streamt vanzelf.
Kloptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier toch echt niet(moet zeker silverlight installeren?)
3 uur dacht ik, gewoon zoals altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef delano.888 het volgende:
En tot hoelaat duurt deze laatste aflevering?
Officieel tot 3 uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef delano.888 het volgende:
Hoi plaatsgenootquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
0
Maar ik had er graag bij willen zijn.. 't is er alleen nooit van gekomenValkenswaard ligt dan ook niet bepaald strategisch
3.00 uur, maar het zal wel uitlopen. Ik ga het ook niet helemaal afluisteren, dan kom ik morgen de dag niet door.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:18 schreef delano.888 het volgende:
Of korter, als 538 ingrijptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
3.00 uur, maar het zal wel uitlopen. Ik ga het ook niet helemaal afluisteren, dan kom ik morgen de dag niet door.
Als ze achterlopen gewoon even de cam op pauze zetten en op het juiste moment aanzettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:16 schreef delano.888 het volgende:
Is er nog ergens geluid die gelijk loopt met de cam toevallig? Radio zelf loopt zwaar voor, nederland.fm en radio digitaal lopen iets achter...
Omdat sinds het vertrek van EJ de luisteraars alsmaar kelderenquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat sinds het vertrek van EJ de luisteraars alsmaar kelderen
ach ja..ruud @ Q, staverman @ Q, ouderen naar Veronica.. logisch ookwelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat Rick naar Veronica gaat
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze achterlopen gewoon even de cam op pauze zetten en op het juiste moment aanzetten.
Zou net wat voor ze zijn jaquote:
Vraag me eigenlijk af wat ze hierna gaat doen. Studeren of zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heerlijke uitzending.
En wat zal ik die Rianne absoluut niet missen zeg
Het was anders wel bijna de oplossing, heb mijn vista sidebar player (die na stoppen weer begint waar hij de 1e keer begon ipv overnieuw te bufferen) even gestopt en herstart op het juiste moment, nu lopen ze gelijk (tip, vista sidebar - radio digitaal)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Deze gast heeft echt verstand van zaken
Ik neem aan dat Ingrid er wel is, maar die is niet goed genoeg zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK WIL WYTSKE IN DE UITZENDING
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |