Zo was het:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door 2cv op 29-08-2008 01:02:44 ]Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Spuit 11 geeft ook modderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg, dat is wel een heel flinke ingroeing en onsteking, daar had je eerder mee naar de arts gemoeten.
Dan moet je er nu mee naar de dokter of de pedicure. Een zalfje bij de drogist zal je niet helpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Raamkonijn het volgende:
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar toch...
Zo ver wil ik het niet laten komen
Ik zou ermee naar de dokter gaan. Ik heb het ook ooit zo erg gehad als op de foto's. Het begon als een redelijk "normale" ingegroeide teennagel. Uiteindelijk heb ik er twee jaar mee bij een pedicure gelopen en zag het er ongeveer uit zoals op de foto's. Mijn teennagels liggen dan wel vrij diep en op een moment kon de pedicure er gewoon niet meer bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je er nu mee naar de dokter of de pedicure. Een zalfje bij de drogist zal je niet helpen.
had het voreger ook vaak, een goede pedicure kan het mooi verhelpen. En best niet te lang wachten, want die nagel blijft natuurlijk groeien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:04 schreef Raamkonijn het volgende:
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar toch...
Zo ver wil ik het niet laten komen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo was het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is het:omg, daar heb je wel heel lang mee doorgelop0en zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder enige twijfel. Als ze alleen mijn teen hadden willen verdoven dan was het ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
de pijn van een verdoving weegt niet op tegen het 2 jaar zeer pijnlijk moeten lopen met een giga ontsteking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before.... after.Lambo of Rekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe het er vandaag voorstaat
Lambo of Rekt
hmm, hoe bedoel je droog? er stroomt steeds van dat "wondvocht" op.. dat bedoel je? of gewoon uit het water?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:02 schreef Rewimo het volgende:
BekendHou het goed droog, bij mij ging dat bovenste laagje ontsteken. Moest ik aan de antibiotica
Ja, dat laatste wat je zei.quote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
Oh damn, als ik die foto's hier zie ben ik er nog goed vanaf gekomen.
Hoe laten de meesten het zover komen eigenlijk? Gaan jullie pas naar de doc als het niet meer te houden is?
Herkenbaar hoorquote:
Wacht maar tot het erg genoeg wordt, zoals bij mij. Afgelopen maandag deed het zo'n pijn die ontsteking, dat als ik een trap op liep en m'n nagel *raakte* alleen al de bovenkant van m'n schoen, werd het zwart voor m'n ogen van de pijn. Ongelofelijk hoeveel pijn dat kan doen.quote:Op zondag 6 september 2009 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik loop er ook al twee jaar mee rondHeb met mezelf afgesproken dat als ik ooit voor iets onder algehele narcose moet ik vraag of ze dat even meenemen, no way dat er naalden in mijn tenen komen!
De pijn daar valt reuze mee, terwijl ik toch wel enigszins een naaldenfobie hebquote:Op zondag 6 september 2009 09:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik loop er ook al twee jaar mee rondHeb met mezelf afgesproken dat als ik ooit voor iets onder algehele narcose moet ik vraag of ze dat even meenemen, no way dat er naalden in mijn tenen komen!
het is maqar je teen, wie kijkt er nou naar je teen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef Erik15 het volgende:
beste iedereen,
ik heb zelfde ellende meegemaakt met mijn linker voet, 2 x ingegroeid aan de rechterkant! resultaat; smal nageltje.. geen gezicht! ik ga liever niet eens meer naar t zwembad omdat ik me ervoor schaam, k denk dus niet leuk naar t strand.. heeft best invloed op je leven (klinkt beetje dramatisch maar is echt zo)! dus wees verstandig en knip goed!
Ik heb helemaal geen teennagels meer aan mijn grote tenen en het valt werkelijk niemand op. Ik ga elke week zwemmen en er is niemand die er ooit naar kijktquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:40 schreef Erik15 het volgende:
beste iedereen,
ik heb zelfde ellende meegemaakt met mijn linker voet, 2 x ingegroeid aan de rechterkant! resultaat; smal nageltje.. geen gezicht! ik ga liever niet eens meer naar t zwembad omdat ik me ervoor schaam, k denk dus niet leuk naar t strand.. heeft best invloed op je leven (klinkt beetje dramatisch maar is echt zo)! dus wees verstandig en knip goed!
he bah, succes.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja, struisvogel, zand en zo
EggsTC, sterkte!
dit doe ik al 20 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit ook al tijden tegen een ingreep aan te hikken, tot nu toe scheur ik de betreffende nagel er steeds zo diep mogelijk af, zodat hij weer uit m'n huid is een tijdje...
Dit deed ik ook jaren lang... het is een kwestie van tijd voordat je er niet meer bij kan... tenzij je geluk hebt en het zichzelf oplost... als er een schimmel in komt (kalknagel) dan is het bijna onvermijdelijk dat je m weg moet laten snijden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he bah, succes.
ik zit ook al tijden tegen een ingreep aan te hikken, tot nu toe scheur ik de betreffende nagel er steeds zo diep mogelijk af, zodat hij weer uit m'n huid is een tijdje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |